NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hoi dames,
    pffff wat een spanning he!
    nou ik heb sinds vorige week maar wel een beetje rust genomen or voor mezelf! want toen was ik al een week overtijd...het was ook ongeveer het enigste waar ik nog aan kon denken, dusja ik hen mezelf maat wijs gemaakt dat ik gewoon ongi word en daar braaf op moet wachten!
    onder tussen zit ik al op 15 dagen na nod!
    soms in de ochtend denk ik wel is... zou ik de dokter ff bellen dat ik nog niet ongesteld ben...maar dan denk ik agg nee waarom zou ik...waarschijnlijk voor dat ik daar terecht kan ben ik ongi:p echt een doos ben ik soms...
    maar ik begrijp dus heel goed hoe jullie jr voelen, en mijn tip is: stop die maandverbrandmes en tampons in de handtas en probeer jezelf er van te overtuigen dat je ongi word! want dan kan alles alleen maar mee vallen en dan ben je waarschijnlijk een beetje van die zenuuwen af hihi! ( en dames nee natuurlijk hoop ik niet dat jullie die tampons en maandverband nodig hebben, ik hoop natuurlijk fat ze 8 maanden lang de tijd krijgen om lekker stoffig te worden!!)

2. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    maandverbandjes moet dat zijn:p

3. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @kwiebeltje... Jeetje zit jij ook nog steeds in onzekerheid en dan nog wel zover na nod... Dan mogen wij eigenlijk niet klagen hè ? Hihi... Nou maar je heb zeker wel gelijk hoor wat betreft, er altijd rekening mee houden dat het gewoon komt... Dan valt het altijd mee.. Hihi heel veel succes ;)

4. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Kwiebeltje heb je ook niet getest dan....ook wel spannend voor jou hoor duim voor je!

5. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    ja jullie mogen zeker klagen hoor! ik moet ook toe geven dat ik de eerste week na nod het zenuuwachtste was!
    ik heb vorige week woensdag nog voor t laatst getest, maar die was negatief! ik ben niet van plan om deze week weer te testen! als ik volgende week nog niet ongi ben dan test ik pas weer! mijn vorige cyclus was 28 dagen en die daarvoor 26! tijdens die cyclusen liep ik onder controllen bij de gyn omdat ik daarvoor ook lange cyclusen had, maar dat bleek nog te komen door de prikpil waar ik in juni 2011 mee gestopt was! mijn hormonen waren toen nog steeds niet goed! maarja afgelopen cyclusenwas dus alles weer op orde netjes rond weer 26, 28 dagen dus de gyn zei fat alles in orde was ze hebben tijdens deze cyclus nog bloed geprikt en alle waarde waren perfect! dus volgens gyn moest ik rond 14 dagen weer mijn ei hebben! ik dacht dat ik hem ook voelde op cd 12 flinke steek in linker zij, zoals ik altijd voel... maarja nog steeds niet ongi dus en ook geen positieve test...

6. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Jeetje... Verwarrend allemaal hoor... Denk je eindelijk een regelmatige cyclus te hebben... Zou het ook nog maar zou kunnen zijn dat die regelmatige cyclus weer onregelmatig is.... Maar er is nog steeds kans dat we uiteindelijk toch nog positief testen ;) en idd de spanning is zeer groot hihi... Ik probeer voornamelijk dingen te doen, zodat ik er niet te vaak aan denk!

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pffff lastig allemaal hè? Ik ben net ff lekker wezen sporten.. Hoofd leegmaken alhoewel die daarna meteen weer vol was met gedachtes over vanalles :( nog even doorbijten..

8. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Vette steken in mn onderbuik hoop dat het bandenpijn mag zijn en niet voorbode voor ongi...:(

9. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Oehhh spannend!!

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Spannend Steefsel!!! Ik duim ook... X

11. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik laat uiteraard weten of ik bloedtest krijg en uitslag dan. Ben zo gespannen dat ik en de test niet krijg en/of niet zwanger ben...de stress haha echt niet leuk. Succes meiden en nog even volhouden dan weten we het allemaal.

12. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Goedemorgen! Hier nog steeds geen duidelijkheid.. Dus kan nog niet op rood.. Temperatuur nog steeds hoog en nog geen spoor van duivels.. Morgen is d-day! Laat ze dan ook maar wegblijven ;)

13. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik hoop het voor je Liza!

Hier ook geen duivels denk wel steeds Ow nu voel ik bloed lopen..hup naar de wc Ow niks...ik verwacht toch echt dat het komt..hopelijk ben ik na vandaag bij de ha stukje wijzer maar ben bang van niet.

14. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Heel veel succes Steefsel! Ik hoop het ook voor je!! Hoe laat moet je er zijn? Veel succes!

15. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Dank je moet er om 11 uur zijn dus gelukkig niet hele dag wachten. Vanmiddag laat ik me weer horen.

Fijne dag allemaal

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Okay! Toi toi toi! Ik duim voor je om 11 uur! Hopelijk eindelijk duidelijkheid :) liefst positief natuurlijk!

17. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Wederom succes dames, hier ook nog steeds niks te bekennen... En ook ik blijf de hele tijd naar de toilet lopen, om gek van te worden!

18. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!
    Ik ben totally nieuw hier op het forum, maar heb me toch maar aangemeld omdat ik helemaal gek word van mezelf!

Vorige maand kreeg ik 5 dagen te vroeg mijn menstruatie (op een cyclus van 32 dagen) in propjes, dit duurde 1,5 dag.
    Deze maand zit ik al op dag 37 van mijn cyclus, dus 5 dagen over tijd!
    Maar ook 4 negatieve testen verder!

Niks duidt er ook op dat er een menstruatie of zwangerschap aan zit te komen hoor. Ik voel gewoon letterlijk niks.. nou, schiet mij maar lek!
    het enige waar ik last van heb is continu nat ondergoed, veel waterige afscheiding..

Iemand een reactie waar ik hoop uit kan halen? hihi :p

19. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Net bij revalidatie therapie gehoord dat eind november het gaat stoppen dan heb ik kleine 3 maanden gehad had toch gehoopt dat ik maandje langer kreeg omdat begin heel moeizaam ging maar goed ze vinden dat ik goed ga.

Nu klaarmaken voor ha en dan hopelijk weer terug naar ziekenhuis voor bloedtest pff moet echt over zijn met deze stress hoewel ik echt verwacht dat er uit komt dat ik niet zwanger ben. Maar wat dan wel dat ik zo misselijk en moe ben en die steken voel...hmmmm ontspannnn haha

20. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @dotjes, ik weet niet hoelang geleden je bent gestopt met anticonceptie middelen, maar het kan zijn dat je dan nog een onregelmatige cyclus hebt. Verder zou ik dan 3 dagen wachten en dan opnieuw proberen met testen. Ik weet hoe moeilijk het ook klinkt... We moeten afwachten :( ... Heel veel succes in iedergeval en laten we hopen dat we allemaal snel die positieve test in handen hebben.

Deel Deze Pagina