Ooh dames wat word er gezellig gekletst. En meiden maakt toch niet uit hoe oud je bent, iedereen verdiend een wonder ( of nog een wonder) ... Ik voel me zelf ook af en toe al oud maar ja.. dat is maar net hoe je je voelt, ik ga met veel jongere meiden om dusja dan heb je dat nogal snel he! Vandaag lekker een dagje vrij, gisteren lekker geklust.. eindelijk na die stomme blaasontsteking.. ik dnek ook dat mijn ei in aankomst is dus vandag nog maar een keertje proberen haha Fijne dag
Haha, lekker bezig sunflower! Wordt idd al lekker gezellig hier. Ik ben vandaag lekker thuis mt me meissie, vanmiddag nog ff boodschappen doen en verder lekker niks. Morgen weer werken.
Jeetje wat is het gezellig druk hier! Ik heb vanochtend de eerste van de 3 onderzoeken gedaan, even 14 buisjes bloed achter gelaten in het zkh....pffff... Nu even heeeeel weinig doen. Succes meiden die al bij de ov zijn
@ sunflower al druk bezig dus. @nieuwen welkom hier en succes. Leeftijd maakt helemaal niets uit iedereen verdient een wondertje!! @ sasja87 ook al een posi test dat word klussen! @llkh1984 dat zijn nog wat buisjes bloed! Jeetje @cygnet2 dat is pas leuk om te zien een smile. Succes!! Je kleine mannetje voor het eerst naar school, spannend hoor! Het word hier lekker druk, vind ik wel gezellig alleen met werken is het soms wat lastig om alles bij te houden! Haha. Ben alweer klaar met werken vandaag, lekker een korte dag hier. Merken jullie ook dat het sexleven anders is als je voor een kindje gaat? Ik heb het gevoel dat het hier wel wat veranderd is.
Dan kan ik niet achterblijven met de leeftijd Als ik goed heb gerekend "ben slecht in rekenen lol" ben ik 305 maanden..
Ook hier positieve ov test - helaas is ml beetje ziek, dus hopen dat het er van komt vanavond en morgen..... Ws betekent dit overigens ook dat mijn NOD 1 okt wordt, maar ik laat het maar ff staan. @naliey - day 17 betekent (meestal, maar ik ken FF niet) 17 dagen vanaf begin laatste menstruatie. Dus day 1 is dag 1 van menstruatie.
Gistern lekker geklust vandaag mijn ei als het goed is. Vandaag en morgen nog lekker vrij dus lekker de verjaardag van manlief vieren samen en als kado mij met een strikje Hihihihi
Jee ik wilde dat ik weer was hihi ik ben 366 maanden oud/jong hihihih maar word gelukkig nog altijd op 300maanden geschat hihihihihi
@ Naliey: bedoelt FF dan niet dat dag 17 je ovulatie zou moeten zijn? Als je nu op dag 21 zit, zou je ovulatie dan toch al geweest moeten zijn? Ik ben pas deze maand begonnen met FF, dus ben zeker geen expert hoor. @ M2008M: een mooier cadeau kan je man zich niet wensen lijkt me Veel positieve ovutesten hier! Mijn ei is geweest en het lijkt er dus op dat mijn NOD een paar dagen eerder zal zijn. Zou fijn zijn, niet zo'n lange cyclus als vorige maand! Nu begint het lange wachten weer... Ik ben trouwens 331 maanden als ik goed heb geteld