@Steefsel... Dat is toch wel beetje goed nieuws toch en een compliment... Nou ik ga duimen voor je voor zometeen!
Hey thnx voor de reactie, Ik heb een hele regelmatige cyclus van 31 a 32 dagen, eigenlijk direct na het stoppen al. Met uitzondering van vorige maand dan, maar dat week qua menstruatie ook al af... Ik wacht het af! Normaal heb ik voor mijn menstruatie enorm zere borsten, ook hier heb ik nu totaal geen last van... Jullie ook succes & dat er allemaal positieve testen mogen vallen!
Is inderdaad ook wel een compliment maar het is de bedoeling dat ik niet verder achteruit ga en als dit.stopt gebeurt dat waarschijnlijk wel ik heb niet het geld om te gaan sporten om dit goed bij te houden dat weten ze maar goed ben op zich ook wel weer blij dat ik straks niet meer 3 x per week daar zit.
@dotjes Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil? Ik dacht dat mijn cyclus ook bekend was nadat ik sinds april gestopt ben... Nou zoals je kunt zien 2 maanden 34 dagen en vandaag weer op dag 40 Kortom, kan echt alle kanten op en schommelt heen en weer.. Ik duim natuurlijk op een posi test voor je, zou over een paar dagen nog eens een poging wagen.. Of heb je toevallig ovutesten gebruikt of getemperatuurd? Dan kun je er iets meer over zeggen? Succes! En de rest, we blijven wachten.. Al weer 3 keer op de wc gezeten vanochtend.. Niks te zien, geen enkel symptoom.. kortom: om gek van te worden
@Steefsel, oh op die manier ja dan snap ik goed dat het gemengde gevoelens geeft. @Dotjes, helaas geldt voor mij hetzelfde als bij Liza nu al 2 maanden 32 dagen en nu zit ik al op dag 39 en ben sinds 20 feb 2012 gestopt met anticonceptie.
@ Liza, ik heb in april mijn laatste nuvaring gehad, dus 5 pogingen gewaagd. Geen ovulatietesten of temperaturen, gewoon regelmatig om de dag gevreeen (man tenminste ook blij, haha) Maar ik had vorige maand wel het idee dat er wat was, voelde me ook enorm beroerd, des te groter was de verassing dat ik 5 dagen te vroeg menstrueerde! Die zag ik totaal even niet aankomen! Nu hoop ik stiekem dat dat een vm was, dat betekend dat manlief iig zwemmers heeft, en dat ik eieren schiet.. Maarja! Ik las ook dat een cyclus daarna langer kan duren, maar natuurlijk hoop ik op een zwangerschap! Volgens mij nemen onze lijven ons gewoon flink in de maling! Kijken hoeveel geduld we hebben ofzo? Ohh, trouwens ook zo irritant, ik verlies enorm veel vocht, dus continu naar de wc om te checken, maar geen bloed, alleen vocht..! (Geen bloed = moed )
zo dames jullie houden de spanning erin. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Hier was mijn temp vandaag weer lager dan gister, is mijn ei dan toch niet geweest? Of kan die dan morgen hoger zijn. Had zo gedacht mijn ei al gehad te hebben. nog maar weer afwachten en we gaan gewoon door klussen maar.
Hallo dotjes, Ik ben in juli gestopt met de pil, eerste 2 ook gewoon normaal en bij de volgende ook heeeeeeeel veel vocht Spannend voor jou. Liefs.
Nou ik ben er weer dames. Mijn ha....ja ik stel voor 2 weken wachten en dan weer testen WAAAT niet dus he dus duidelijk gemaakt dat ik enigzins aant stressen ben, dat snapte ze niet maar als het voor mij nodig was om bloedonderzoek te doen dan gaf ze dat wel pffoei...dus meteen door naar zkhs en vrijdag of maandag uitslag. Toch weer paar dagen geduld hebben dus maar beter dan 2 weken. En net gehoord dat vriendin zwanger is dus zou wel erg leuk zijn als ik ook ben lopen we echt gelijk. En we zitten weer met een houten komt op het bankje...pom pie pom
Ga nu niet testen voor de uitslag wacht die af en als dat negatief zou zijn en ik ben volgende week nog niet ongi ga ik weer testen. Hoop gewoon op goed nieuws maar mn gevoel zegt steeds meer dat het niet zo is terwijl ik wel van vanalles last heb...
Het geduld wordt echt op de proef gesteld hoor! Ik ben zo in staat om er 10 testen doorheen te knallen! Maar daarmee zal ik niet de enige zijn.. hihi
Net naar toilet geweest (13:00) en klein bloedpropje verloren, verder geen (menstruatie)krampen... Verder helemaal niks... Ondertussen wel weer tig Keer naar de toilet geweest, maar verder helemaal niks meer te zien en ook niet met afvegen... Dit kan toch geen innesteling zijn ofzo? Moet ik dit nou beschouwen als menstruatie of niet?
Ja geduld word zeker bij meer op de proef gesteld. Ik zou niet weten wat je daar van kan maken stef... Denk dat je zal moeten wachten of het doorzet nu en anders toch langs de ha misschien?
Ik had dat vorige maand, dat begon met een beetje bruin bloed (innestelingsbloeding hoopte ik!) gevolgd door een klein propje, en tsja helaas zette het de dag erna door... Maar ik heb ergens gelezen dat het niets hoeft te zeggen!
Pff lastig, hier helemaal niks, ook niet met afvegen... Vorige ronde heb ik al 3 dagen voor mijn echte menstruatie doorzette oud bloed verloren, afgewisseld met verder niets.. Was ook zenuwslopend maar uiteindelijk zette mijn menstruatie toen gewoon door.. Maar lees hier ook genoeg verhalen van mensen die enkel wat oud bloed verloren en dus zwanger waren.. Was het rood of bruin bloed? Volgens mij geldt de regel zolang het niet rood is, telt het niet als menstruatie... Succes!! @Steefsel, goed dat je voor die tijd niet meer test! Ik duim dat je gevoel niet klopt en dat je hartsikke zwanger bent! XX
steefsel nog een aantal dagen geduld dus, hoop zo dat je zwanger bent! stef zolang het niet helderrood is en niet doorzet hoeft het nog niets te betekenen.