NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    : naily ja echt verschrikkelijk weinig roze!
    maar er is nog kans! volgens mij zijn we nog met 3 of 4 over! ( waarvan ook een of 2 die geloof ik niet op fr lijst stonden)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Blijf duimen meiden!! Hoewel ik toch wel had verwacht dat sommigen nu toch wel een posi test in handen had moeten hebben... ik duim voor een wondertje! (meerdere) Succes met wachten, lijkt me killing.....

3. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    ja het is echt killing! beter ongi worden dan in onzekerheid blijven! maar ik ben er deze week wel wat rustiger onder als vorige week!
    en hoe gaat t met jou ingeltje?

4. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Killing zeg dat wel ik moet nu 2 dagen wachten op uitslag (waarvan ik nota bene denk dat het negatief zal zijn) en nog steeds super wiebel zenuwachtig...

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier alles goed, wel al heel moe en de kwaaltjes komen hier en daar al wat naar voren. Moeders voor Moeders al langs gehad en volgende week mag ik daar mee beginnen.
    Ik hoop dat jullie gauw mogen aansluiten!

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pffff hier nog zo eentje die het wachten wel beu is! Uiterlijk as zaterdag is het bij mij wel duidelijk, dus nog heeeeeeeel even geduld ;)

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Meiden hoe is het vandaag bij jullie?

Hier was mijn temp nog constant geen enkele verhoging na een ei. Je zou zeggen dat deze nog niet geweest is maar had posi ovu test op cd 14. Maar goed dat zou het nu toch al wel gesprongen moeten zijn?!

Kun je ook gewoon posi testen en geen eisprong hebben?

8. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Helaas wel.

Meiden met pcos hebben juist vaak positieve ovu testen en geen eisprong :(
    Maar komt ook bij iedereen voor.. en hou er rekening mee dat bijna iedere vrouw per jaar zo'n 2 cyclussen de eisprong overslaat.

X Joyce

9. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Hmm heb je doorgetest met de ovu testen?
    Heb net even naar je temp lijst gekeken en zou zeggen dat je ei woensdag is geweest (zeker als vrijdag nog iets hoger is)
    dag 13/14 was ie inderdaad niet , is ie teveel voor gezakt.
    Ik zou nog ff doortesten en zeker tempen... ooh en vooral KLUSSEN! :D

Succes!

X Joyce

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ben bang dat ik vandaag of morgen alsnog op rood moet :( al was mijn temp vanochtend aanzienlijk hoog, toch kwam ik bij de tampontest wat licht roze verlies tegen :( dus nog niet echt bloed maar ik vrees wel een voorteken :(

11. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hier inmiddels een week over tijd en weer negatief getest. Waarschijnlijk dat er vorige maand toch 'iets' gezeten heeft, maar de innesteling niet overleefde.
    Dat zou verklaren dat ik vorige maand te vroeg ongi werd (nouja, eerder propjes bloed)
    Dat verklaard ook als deze maand mijn cyclus van slag is.

Ik hou het daar maar op.... ;)
    Ik wacht nu weer tot mijn ongi, dan begint tenminste de nieuwe cyclus weer!

12. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    #4032 Steefsel, 18 okt 2012
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
    @liza hoop dat het alleen beetje roze blijft en geen bloed word. Zolang je nog niet bloed is het goed ;) (even ter info weet niet of je het weet maar als je zwanger bent geen tampons meer dragen hé is niet goed)
    @dotjes soms is je cyclus gewoon van slag ja maar is dan wel fijn als dat met de post gemeld word ;) zo gaat je koppie met je aan de loop en dat is soms erg vervelend. Hopelijk snel weer op de goede rit.

@hier heb rug en buikpijn zoals in mijn menstruatie dus ik denk dat hier toch ook klaar is. Weet zolang ik niet bloed geeft dat moed maar de moed zinkt beetje in mn schoenen inmiddels. Morgenmiddag de ha bellen of uitslag al binnen is. Denk antwoord wel te weten:(

13. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Liza, ja zo begon ik ook helaas... En toen was het ineens weer weg en kwam het weer... En vandaag wel weer iets. Maar wel anders dan normaal... Normaal heb ik veel meer rood in mijn tampon, nu meer alleen klein beetje slijm en bruin en rose... Heel raar!! Maar goed we zijn allemaal anders, dus ik blijf duimen voor je :) ...

14. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @steefsel, wist ik helemaal niet dat dat niet goed was... Ik doe het altijd voor de zekerheid erin... Anders zit alles misschien onder en ik gebruik alleen maar tampons.. Waarom is het eigenlijk niet goed dan? Ik kan heel goed begrijpen dat je het zat wordt, maarja we kunnen niks anders. Heel veel succes vandaag :)

15. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik draag normaal ook standaard tampons hoor. In een tampon komen de bacteriën die je afscheid (witte afscheiding oa) die verzamelen zich dus voor je baarmoedermond en de eerste 14 weken van je zwangerschap is je baarmoedermond nog week en staat een stukje open hierdoor is het risico op een infectie du veel groter. Vandaar dat je het beter niet kunt doen. :)

16. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Steefsel: ohhh bedankt voor de info... Best logisch hihi , weer wat geleerd!

17. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Even een biologielesje tussendoor :D hèhè

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ladies! Roze afscheiding weer verdwenen, zonder tampontest had ik het niet eens gezien, want bij afvegen niks zichtbaar.. Bij nieuwe tampontest was deze weer hagelwit, dus toch nog een ietsje pietsje hoop.. Wel wat minder aangezien dat roze er niet voor niks was en dus wacht ik nog steeds met een test ;)

Bedankt voor de biologieles ;) weer iets geleerd.. De tampontest doe ik alleen even inbrengen en weer eruit trekken om te zien of er een menstruatie in zicht is.. In vorige rondes vond ik 'm zo altijd vanwege de rode top ;) is dat ook slecht? Want dan doe ik dat niet meer! X

19. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zo dames julile houden het spannend hihi. Hoop zo voor julile dat jullie gewoon zwanger zijn.

Wist helemaal niet dat als je wel posi ovu test hebt dat de eisprong dan niet zeker is. Nu maar gewoon door tempen en klussen hihi. Ovu testen was ik mee gestopt toen ik echt goed posi was. Maar misschien toch vanmiddag nog een testje gaan doen. Weer afwachten dus hihi.

20. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ligt er beetje aan hoe lang je de tampon laat zitten. Advies is gewoon vermoeden zwanger of gewoon zwanger inlegkruisjes gebruiken word je ongi kan je weer aan de tampon :D

Verder spannend hoor hoop echt dat er minstens 1 roze meld!

Deel Deze Pagina