hey steefsel, ik begrijp t aan de andere kant wel fat de assistent het niet kan vertellen zonder het door te nemen met de huisarts... de assistent zegt het heel zwart op wit, terwijl de ha vaak ook kijkt naar andere omstandigheden etc. ik heb t ooit een keertje gehad dat ik voor een bloed uitslag belde( niet voor zwangersschap) en toen had de assistent ook nog niet overlegt met de ha, maar toch gaf ze mijn uitslag...ze zei: ja bijna alle waardes zijn goed, alleen ik zie hier fat je suikerziekte hebt, de ha belt je er wel over terug om te kijken wat we er mee moeten doen! nou dr grond zakte natuurlijk om me voeten weg...ging 3 kwartier later de telefoon, was de ha zelf, dat ik waarschijnlijk geen suikerz had, maar dat die waarde niet goed was omdat ik super ziek was daarvoor waarschijnlijk! dus dat ik voor dr zekerheid nog ff moest laten bloed prikken, hij bood ook zijn excuses aan en zei dat de assistent nooit zo de uitslag had mogen geven, omdat hij alleen maar kijkt en ziet wat op dat papiertje staat! naja al met al ben je lkker mee dam hihi idd proberen zoveel mogelijk bezig te zijn tot morgen middag! en ik hoop dat je een beetje kan slapen! hihi echt spannend hoogte! ik ben benieuwd! @ hier: ik d8 dat ik echt ongi zou worden vanmorgen... gister avond was baarmoedermond echt heel erg gezakt, zo laag als tijdens me ongi was die,maar vandaag weer een flink stuk naar boven en t lijkt wel of die iets meer is gekanteld... blehhhh sorry voor info hihi maar ik snap er niets meer van!
He kwiebeltje ik weet hoe het werkt bij ha ben zelf verpleegkundige maar als het jezelf betreft vind je alles onredelijk hihi daarom zei ik al is goed om te wachten op ha. Maar lief dat je het zo uitlegt. Bij jou ook wel weer spannend zeg ik kan amper bij mn baarmoedermond komen ligt erg hoog. Zou goed teken kunnen zijn voor je. Wanneer ga je testen? Want neem aan dat je ongi dus toch niet gekomen is... Pff die dames doe hier nog bezig zijn (voornamelijk met niet weten waar aan toe te zijn haha maar goed) ik vind het steeds spannender worden hoor. Vingers lopen blauw aan van het draaien.
Steefsel ik duim echt voor je mee! Spannend zeg voor alle meiden, en het valt me op dat het er toch best een aantal zijn van deze maand. Hopelijk hebben we allemaal snel duidelijkheid! Ik waag zaterdag of zondag een test als ik het nog niet ben geworden, heb afgelopen maandag al getest; omowit. Hebben jullie ook wat klachten? Ik ben vooral moe en heb soms last van wat misselijkheid, weinig eetlust en als k dan is eet ga ik helemaal los!! en heb het ontzettend koud!! Maarja de griep heerst ook weer... je kan ook echt nergens vanuit gaan, enige wat we kunnen doen is wachten, wachten en nog eens wachten. Ben vandaag nog eens 2 testen gaan halen kv 2voor5, mijn vriend zit ook wel volop in spanning, we willen het binnenkort wel maar als het nu zo zou zijn is het opeens wel erg snel! Begrijp me niet verkeerd hoor, het is verder echt gewenst! Stiekem hoop ik het toch wel.. Succes meiden!
De klachten die je beschrijft herken ik goed heb ook steken in mn onderbuik en lage rugpijn. Soms ben ik niet warm te krijgen en als ik eten ruik ga ik al half over mn echter als ik het eet ik meteen 2 keer haha. En als ik inderdaad zwanger ben verklaard het in ieder geval waarom mn buik uitzet (2de kindje gaat sneller) n mn kat zoekt mn buik steeds op. Ik weet dat je lijf gemene trucjes kan uithalen, maar als ik niet zwanger ben heb ik echt ruzie
Ik hoop het voor je meid! Ja, en wat k ook heb gehad is een zeurende buikpijn, echt een ongipijn, die ineens opkomt en ook ineens weer wegtrekt.. ook zo vaag :S
zat ook even terug te rekenen.. 5 oktober heb k echt een zeurende buikpijn gehad met echt veel krampen links, en echt soms pijnlijke krampen.. dit was echt een week voor mijn nod, zou het een innesteling kunnen zijn dan? pfff word gek haha
Spannend Romy!! Ik duim voor je! Goedemorgen ladies, hier geen verandering opgetreden.. Temp hoog, inlegkruisje wit.. Toch twijfel ik om mijn test dag nog verder te verschuiven naar zondag.. Ik KAN gewoon niet geloven dat het raak zou zijn.. Heb geen enkel symptoom.. Een vrouw voelt zoiets toch? Pffff word gek van mezelf
Wow, het is hier nog steeds spannend. Ik hoop zó dat jullie snel (roze) duidelijkheid krijgen. Enne, wat klachten betreft. Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal nergens last van tot ik een week of 7 zwanger was. Dus houd moed, het kan echt wel,ook al voel je niets.
@schaapje1977 I know, lees er hier genoeg die geen enkel symptoom hebben.. Toch gaat het op de een of andere manier boven mijn pet.. Kan me niet voorstellen zwanger te zijn en dat ik dan ook geen symptomen heb, maakt het me nog moeilijker voor te stellen.. Maar ben me ervan bewust dat het wel zo kan zijn.. Nog 1 dagje afwachten.. Morgenochtend nog geen bloed en een hoge temp dan moet mijn KV 2V5 er toch aan gaan geloven.. En hopelijk daarna mijn Clear Blue met indicator (speciaal voor een bijzonder moment)... Spannend!
Spannend hoor. Ik hoop dat je morgen een mooie knaltest hebt. En ik snap je wel hoor. Je wil zo graag bevestiging van je lichaam dat er een klein wondertje begint te groeien. Maar geloof me, als je zwanger bent krijg je nog genoeg klachten. Haha, dus geniet nog maar even van geen klachten.
Hahahaha, ja vast wel, en jij kunt het weten zie ik! Wij gaan voor onze eerste en ik vind het allemaal zo bijzonder, speciaal en uniek.. Kan gewoon niet geloven dat er zich op dit moment een wonder afspeelt in mijn lichaam zonder dat ik dat merk.. Stom he? Maarja, misschien klopt mijn gevoel wel gewoon en word ik alsnog ongesteld.. Niks is zeker.. Morgen test ik als er niks is veranderd.. En jullie zijn de eersten die het horen (op manlief na dan) want heb jullie koppen gek lopen zeuren de afgelopen dagen hahahahaha!
Hahaha, daar zijn we toch voor! Ik vind t zelf ook lekker om hier alles van me af te schrijven. Het is toch iets waar je nog met weinig mensen over kunt praten, want dan verklap je alles. Hier is het lekker anoniem.
Ja das wel echt het voordeel, en het is toch wel iets waar je behoorlijk vol van zit.. Althans ikke wel! En manlief wil ik er ook niet steeds mee lastig vallen, die wil ik niet blij maken met een dooie mus.. Weet nu niet eens dat ik overtijd ben hahaha! Morgenochtend of vanavond pas vertellen.. Pffff, de tijd kruipt voorbij hahahha.. Wel nog maar 1 keer naar de wc geweest, gister was dat om deze tijd al minstens 3 keer..
ow steefsel... dit zijn van die dodelijke momenten.... nog 2 uur! haha 10 min wachten op de thuis test is al te lang, maar dede laatste 2 uur lijken me echt zo killing! suc6 meid!
Ik doe me best door lekker tukkies te doen vl die zorgt voor de grote man gaat nu naar de speeltuin en brengt hem dan naar psz ik heb dus tijd voor hazenslaapjes en nog 2 uur dan mag ik bellen. Straks misschien nog even spelen met vl is ook even gedachten verzetten hahaha Jullie horen me snel meiden.
jullie houden de spanning er nog in meiden! Steefsel spannend meid nog een uur! Hier was mijn temp weer hoger dus denk dat mijn ei nu echt geweest is. NU maar weer afwachten meer kunnen we niet.