hihi volgens mij kloppen de tijden niet helemaal die boven onze reacties staan, tenminste bij niet...ze lopen allemaal een uur achter! nog een half uurtje...hahaha zelf ik ben zenuuwachtig voor jou!
Kan mn hoofd nergens toe zetten. Laatste 20 min zijn erg moeilijk. Zo de angst dat wat ze straks zeggen niet leuk gaat zijn.... Andere meiden al getest of dit weekend testen? Hoop zo dat er iemand van ons heel gauw roze gaat knallen.
ik snap t meid! nou ik hoop dat die ha je 14.00 stipt belt en je goed nieuws brengt! ik was eigenlijk niet van plan om voor volgende week woensdag te testen...maarhet was zo raar, mijn baarmoedermond was zo laag eersgister dat ik gewoon zeker wist dat het game over was! Ik wist gewoon zeker dat ik de volgende ochtend ongi ging worden...want zo gaat dat altijd als ik ongi word, dan is die zo laag en ik had al zon zeurderige buikpijn....maar ik ben nog niet ongi!! mijn baarmoedermond is zelfs weer helemaal omhoog gegaan...zo hoog dat ik hem bijna niet meer voel...ik snap er dus niets meer van! Ik denk dat ik zondag ga testen, want ik heb ook heel de dag door een beurs gevoel achter mijn schaambot...zeker vanacht, ik werd er gewoon een paar keer wakker van! Als de test weer negatief is dan bel ik maandag de ha om te vragen of ik weer terug naar de gyn mag, want maandag ben ik al 3 weken overtijd! ohhh nog 3 min. ondertussen!! ik duim voor je!!!
Dit is slopender dan slopend...ik heb hcg in mn bloed maar dit past niet bij het aantal weken dat ik nu zwanger zou zijn mits ik inderdaad traag hcg aanmaak. Ik moet een week wachten dan weer thuidtest en als die negatief is en ik nog steeds niet ongi weer bloedtest. IK WEET DUS NOG NIKS..... Eerlijk gezegd denk ik nu wel dat het raak kan zijn want bij mijn zoontje teste ik ook pas na 2 weken positief....pffff wat killing!!! Meiden kom snel met goed nieuws van jullie! Kwiebrltje wat spannend zeg. En raar he als je denkt dat je ongi komt en het komt maar niet.
oeh spannend meid er zit dus wel iets. Ga voor je duimen dat je snel posi test! En dan het een plakbeeb mag zijn.
whaaaa...nou een kleine felecitatie dan alvast?! het lijkt mij niet dat dat HCG er zomaar voor niets zit!? dat kan toch niet? en aangezien je vorige keer ook pas met 2 weken overtijd positief teste.... ik hoop dat die blijft plakken bij je! ik heb er alle vertrouwen is hoor!!
@Steefsel Toch een beetje goed nieuws! Hcg is Hcg toch? Wooow en aangezien het bij jou vorige ook zo was? Wow, ik duim hoor... Wel balen dat je moet wachten maar vandeweek anders ook maar weer wat thuistesten er tegenaan gooien.. Pfff spannend! Ik ga morgenvroeg testen, als er ten minste niks verandert in temp en inlegkruisje hahahahaha!
Ja denk het nu toch wel hoor want hcg zit er niet zomaar. Maar kan dus ook vnl worden omdat hcg niet hoog genoeg is nog maar als ik denk aan 1ste zwangerschap dat bij precies 6 weken schoot hcg omhoog als een gek en werd ik ook superziek dus ja kan ook nog. Alsof mijn moeder het voelt heeft zr me uitgenodigd voor een borrel vanaaf haha en ze weet hoe gezellig ik dat vind dus we gaan haar het vanaaf m vertellen hoe het er voor staat. Ik ga zeker geen week wachten test maandag al en dan donderdag. Hoop dat jullie volgen maar dan meteen met goede positieve test. Pffff echt ben helemaal shakey
Snap ik! Klinkt toch als goed nieuws he hahaha... Veel plezier vanavond! Wij gaan vanavond naar de bios met vrienden.. Die wilden daarna gaan borrelen, ook dilemma want weet nog niks maar wil dus ook geen alcohol drinken.. Normaal gesproken hou ik in het weekend wel van een wijntje dus denk dat het wel meteen opvalt als ik niet drink.. Maak er wel iets van: niet lekker voelen ofzo.. Als het morgen positief uitpakt zal ik daar nog wel vaker over moeten liegen de komende tijd hahaha!
Dat was mijn dilemma ook hou wel een wijntje en voor mijn moeder ben ik open boek dus valt anders toch op. Voor de rest zeggen we het pas als we positieve test vasthouden.
Dames, heb jullie advies nodig...Zit nu toch echt te twijfelen om straks als ik thuis kom te testen.. Alleen drink ik nogal veel water.. Heb al ruim 2 liter water op en mijn urine is dus allesbehalve geconcentreerd.. Ben als de dood dat ik negatief of heel licht test wat enkel twijfel en teleurstelling oplevert.. Toch doen, of toch maar gewoon tot morgenvroeg wachten aangezien dat toch al het plan was? Pffff twijfel me een ongeluk, word echt gek van mezelf hahahaha
hey Liza, ik zou het pas morgen ochtend doen, want 2 liter water is wel veel hoor... als de test dan negatief zou zijn zo direct twijfel je waarschijnlijk als nog omdat je dan denk dat je urine niet goed was! ps volgens mij kan een glaasje wijn niet zoveel kwaad in de eerste weken, pas wanneer de placenta word aangelegd geloof ik! anders kan je ook altijd nog zeggen dat je aan de antibiotica zit en daarom geen alcohol mag bijv voor een blaas ontsteking ofzo... kan je in ieder geval 2 weken voor uit hihi en daarna altijd nog zeggen dat de kuur niet is aangeslagen en dat je een nieuwe kuur hebt haha kan he weer 2 weken vooruit suc6!
Goed plan.. Ik wacht dus toch tot morgen.. Pffff... Ach ja, die ene avond en nacht maken ook niet meer uit.. Maak er wel iets van vanavond.. Of ik drink 1 wijntje.. Of ik bedenk inderdaad een smoes, maar zoals ik al zei kan ik die smoezen nog wel eens vaker nodig gaan hebben hahaha!
Meiden wat spannend!! Bij mij eveneens nog spannend.... nog steeds negatief, nu 1 week en een dag overtijd, maarja.. Geen bloed is nog steeds moed? Baarmoeder is niet te voelen en heb alleen trekjes rechts onderin mijn buik...
hey dotjes, spannend he! test jij elke dag? ik maar 1 keer per week, nu al 9 dagen niet meer getest! ik d8 ook echt zeker te weten dat ik ongi werd, maar niet dus... als ik zondag nog geen rood heb gespot doe ik nog een testje! en maandag bel ik de huisarts als ik weer een negatieve test heb! meiden hoeveel negatieve testen hebben jullie al in handen gehad deze ronde? ben erg benieuwd!
ik heb 3 negatieve testen gehad, 1tje 2 dagen voor nod, 1tje 5 dagen na nod en 1 tje 9 dagen na nod! naja is verwachte nod he... ik was niet 100% zeker