Heel onwerkelijk! We stonden allebei te huilen hahaha.. Kan het nog niet bevatten.. Misschien een stomme vraag hoor maar hoe nu verder? Maandag HA bellen? Of direct verloskundige? En hoe lang duurt het dan meestal voor je daar heen kunt? X
Ha bellen die vertelt wanneer je afspraak met vk kan maken meestal rond de 8 weken verschilt per ha en vk hij ons is al met 6 weken. Je krijgt eerst on de 4 weken controle en dan steeds minder naar het einde. Kan me voorstellen dat jullie het niet kunnen bevatten en geloof me de komende dagen loop je te zweven.
Whoehoe liza!! Gefeliciteerd meid! Je hoeft niet langs de huisarts, wel ff melden aan hem/haar dat je zwanger bent. Je kunt direct de vk bellen, dan krijg je een afspraak voor over een week of wat
Thanks ladies! Ik ga maandag direct bellen!! Heb ook meteen mijn banner aangepast, al gaat die wel uit van uitgerekende datum en die weet ik nog niet.. Ga maar uit van de calculator die ik net op internet gebruikt heb..
Liza wat gaat!! gefeliciteerd!! geniet ervan. Wel jammer dat je banner bij de oude berichten ook zichtbaar wordt haha heb al bij een aantal gehad dat er stond ik ga morgen testen en de banner liet zien zwanger hahaha Pagina verder stond dan ik mag op rose haha Hier nu druk aan de klus, weet niet wanneer mijn ei is, dus proberen we om de dag te klussen. We zien wel! Dames in de wacht succes!!
whaaaa Liza, super meid!gefeliciteerd! ben erg blij voor jullie! na zo lang en geduldig wachten hihi, dan is het wachten toch mooi beloond voor jullie!
Ja echt onvoorstelbaar! Het dringt nog niet echt door, wat een wonder zeg! Thanks voor jullie lieve berichtjes en felecitaties xx
Ik heb mezelf bewust een stukje achteruit gezet. Op basis van mijn ongi zou ik al verder zijn, maar mijn eisprong was later. Zo voorkom je teleurstelling als je bij VK wordt teruggezet. (had ik beide keren en daar baalde ik toen flink van)
Nou Steefsel nog.. heb nog goeie hoop meid! Zeker omdat je vorige keer ook langzaam op gang kwam qua HcG!