Ik ben nog steeds misselijk Mijn tepels doen pijjn En als ik eet kom me eten omhoog tegen het kokhalsen toe Heb ik nooit
Stefjuh was jij nou al ongi geworden? En verder weten kwiebeltje, ditjes en ik nog niet hoe of wat toch? Of vergeet ik nog iemand....
Spannend!! Ik blijf meelezen, hopelijk kunnen alle late wachters op roze.. Kunnen we op het andere forum gezellig doorkletsen! Ik blijf ook voor jullie duimen ladies!!
@steefsel: ja ik ben ong geworden, dus volgende ronde... Maar ik lees nog met jullie mee hoor!! Hoop zo dat jullie die nog wachten positief testen!!
hey meiden ik heb afgelopen zondag weer negatief getest! ik heb nu alleen nierbekkenontsteking... verga dus echt van de pijn, eigen ha is op vakantie dus ik moet morgen naar een andere, ik vertel daar ook meteen maar dat ik al 3 weken overtijd ben... btw ben dus nog steeds niet ongi! ik ga weer lekker tukkies doen zo haha ik vertel t Julie zodra er iets veranderd in de situatie!
Steefsel, ik heb weer getest hoor, still negative! Laat die menstruatie nu maar komen! Maarja, geen bloed = na 1,5 wkn en negatieve test nog steeds moed?
Tuurlijk nog steeds moed als je hcg echt traag op gang komt kan je zoals mijn eerste zelfs pas bij 2 weken overtijd posi testen. Je kan eventueel ook ha om bloedtest vragen heb je wellicht meer zekerheid. Kop op meid we blijven duimen.
Ik kan er gewoon niet van slapen zo misselijk word ik van dit gevoel. Heb net getest en nog altijd negatief dus lijkt r sterk op dat mijn hcg niet stijgt. Bel straks met ha voor nieuwe waardebepaling maar ik denk echt dat het niet goed zit. Word er helemaal triest van
Houd moed Steefsel! We lezen en leven met jou, en de andere meiden die nog geen duidelijkheid hebben mee! Dikke digitale knuffel voor jullie allemaal!
Morgen opnieuw bloed laten prikken dan heb ik vrijdag weer uitslag hopelijk gestegen maar ben bang... dit heb ik zo nooit eerder gehad en vind er maar niks aan pfff