NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Heb net te horen gekregen dat vorige week mijn hcg onder 1 was hoe kan de assistent zeggen dat ik zwanger was als dit echt boven 5 moet zijn....voel me supertriest. Ze zeggen nu dat het nog steeds kan als ik late innesteling had maat dan heeft nu testen geen zin. Dus weer week wachten thuistest doen en dan pas weer bloed. Wat een Kut dat ze me zo verkeerd heeft voorgelicht. Nu dus maar weer afwachten

2. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Vind het super K** voor je.

3. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Dank je evian. Het is blij zijn met een dooie mus die er niet eens was. Weet je niet zwanger ok maar zeg dat dan meteen en niet ja u bent zwanger en dan een week later nee hoor niet...

Maar goed alle hoop gaat nu naar kwiebeltje en dotjes dat die wel nog met posi nieuws komen!

4. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wat k*t!!! Jeetje mensen blij maken en dan toch zeggen dat het niet zo is. Zit je nog steeds in onzekerheid.

Hopelijk komt er nog wel wat roze bij op deze lijst.

5. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    ahhhh nee steefsel dat meen je niet...ik d8 idd. ook dat die zo ie zo hoger dan 3 moest zijn voordat er aangenomen werd dat er een eventuele zwangersschap is....
    echt zo gemeen, ik weet gewoon niet wat ik er van moet zeggen!
    naja misschien kan het wel alsnog zijn want je bent zo ie zo nog niet ongi! zoals je zelf gister tegen dotjes zei: geen bloed is moed!
    dat geld dus ook voor jou!!!!
    dikke knuf

6. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @steefsel: dat is weer een domper, maar idd het kan nog steeds! Laat je niet gek maken hoor!! Ik blijf voor jullie duimen, jullie zitten nou al zo lang en geduldige te wachten... Ik hoop snel duidelijkheid voor jullie!!

7. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Dank jullie voor de bemoedigende woorden. Ik heb nu wel kramp dus denk dat het mentaal wellicht eindelijk doorbroken is ga het zien. En anders gewoon lekker verder klussen doen we nu ook nog dus ach.

8. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Nou huisarts heeft gebeld en excuses gemaakt voor de fout die ze gemaakt heeft. Er had nooit in het rapport mogen staan dat ik zwanger was maar ze had iets over het hoofd gezien. Nu afgesproken een week wachten als ongi dan nog weg is bloedtest want dat is de uiterlijke termijn waarin ik nog zwanger kan zijn door late innesteling. Vind het wel vreemd hoor verwacht echt niet meer zwanger te zijn maar die vage klachten en geen ongi snap ik toch echt niet.

@ dotjes jij al weer getest en kwiebeltje jij?

9. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    wel netjes dat ze excuses aanbieden, want sommige laten het er dan ook bij zitten maar leuk is anders. Hopelijk mag het dan toch nog zo zijn. Ik ken iemand die een positieve test had en voor echo kwam en werd vertelt, dat het er niet goed uit zag en dat het een mk zou worden. Als het, het weekend nog niet weg was. Mocht ze maandags komen. Zij maandags heen nog snel echo gemaakt bleek het toch goed te gaan. Zo ik blijf duimen voor je *duim*duim*

10. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Steefsel wat verschrikkelijk irritant!! Ik kan me echt wel voorstellen dat je daar van baalt en teleurgesteld bent!

Bij ons nog steeds niks, wederom negatief getest, heb nu wel buikpijn dus denk dat de menstruatie er aan komt.

Ik heb alleen afgelopen twee weken gemerkt dat ik er heel veel stress van heb gehad, en dan heb ik het nog niet eens over mijn man, die kan er namelijk helemaal niets mee!

Besloten dat ik vanaf nu niet eens meer wil weten hoe m'n cyclus loopt, dan kan het ons ook niet meer zoveel stress opleveren hoop ik!
    (Maar of ik dat redt..? ;) dat is een ander verhaal)

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @steefsel shit zeg wat een stomme fout van je huisarts! Wel echt balen, had je graag bij de late posi-testers gezien :( maaaaaar geen bloed = moed dus wie weet...

@nopjes ook voor jou nog steeds spannend! Herken je gevoel van er veel mee bezig zijn.. Ik vertelde manlief bewust niks tot ik overtijd was, en dat was nu ik zwanger ben..eerste cyclus wel gedaan en hij was super hoopvol, was negatief want was gewoon aan het ontpillen en had daarom ook zo'n lange cyclus.. Daarna dus gewacht met iets zeggen.. Tot nu toe maar nu was ik dan ook echt overtijd ;)

Maar wie weet, ik blijf duimen op nog wat roze? Hoop het voor jullie ladies!! X

12. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Hier de eerste stipjes bloed dus gaat hem niet worden hier helaas. Hoop dat mn cyclus wel normaal hervat en ik gewoon merk wanneer ik eisprong heb. Was lang wachten veel onzekerheid maar weet nu gelukkig waar ik aan toe ben. Wel nog beetje verdrietig dat ik toch niet zwanger ben.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hele dikke knuffel... ik had ook heel graag een ander einde aan jouw spannende verhaal gezien. Ik hoop dat het nu heel gauw tóch raak is! Het begin is er geweest, helaas niet sterk genoeg om te volgroeien tot een klein vruchtje...

Sterkte meis! En toi toi toi!

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    steefsel had het zo graag anders gezien bij jou! Balen meid.

15. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Dank jullie wel had het uiteraard zelf ook liever anders gezien. Ben wel van mening het blijft met een reden niet zitten was nog niet mijn kindje. Mn vriend was al helemaal blij en daardoor nu wel goed om om er goed voor te gaan (twijfelde eerst nog beetje maar vond het nu toch wel leuk) dus geluk bij een ongeluk. En ach we blijven gezellig babbelen hoor. ;)

16. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hoi dames,
    bij mij is het ook game over! naja eindelijk zekerheid....dat wel!
    ik baal er alleen enorm van dat mijn cylus 49 dagen was....
    klinkt misschien raar maar ik voel me er wel gelijk veel rustiger onder!
    naja als mijn volgende cyclus weer zo lang duurt dan kom ik pas weer op de 1 tm 15 december lijst!!
    heel veel suc6 dames met het klussen! of met de zwangerschap natuurlijk!
    @ steefsel: echt balen meid! ik hoop dat wij een normalen cyclus hebben en dat we elkaar mogen feliciteren in de 15tm 30 november lijst!
    @ dotjes ik hoop natuurlijk dat ik jou zo snel mogelijk van feliciteren in deze lijst hihi

xx

17. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Aah kwiebeltje jammer maar inderdaad zekerheid is fijn. Heb je normaal gesproken een kortere cyclus en nu een keer lange zou ik gewoon de lijst van eind november nemen. Ik ga ook uit van gewoon weer 28 dagen zoals ik normaal heb hopelijk lukt dat ook.

Nu alleen dotjes nog duimen draaien hier

18. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    @ steefsel ja ik zag je net al bij de 15 tm 30 november lijst ik heb me ook aangemeld, ik hoop ook dat mijn cyclus gewoon weer normaal is!

19. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

het kan zijn dat jullie beide een eisprong hebben overgeslagen, daarmee sla je een menstruatie over. Komt vaak voor.
    Hopelijk gaat t nu weer als normaal meiden en zien we jullie in de november lijsten!

20. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    He joycie weet ik maar ben nu wel ongesteld aan het worden dus hij komt wel alleen verlaat kan nooit de volgende al zijn. Ook erg donker bloed zat er natuurlijk ook te lang is oud hihi ;)

Deel Deze Pagina