Hey Marjolein, welkom hier. Heb net je verhaal bij het vorige opic gelezen. Pffff, heftig. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Heel veel succes deze ronde!
ja want volgens ff is je ei al geweest waar het rode kruis samen komt zeg maar.. maar goed die kan er ook naast zitten natuurlijk he ALs je maar 'klust' als het jullie uit komt... hoop dat het raak is
Dank je wel We kunnen het redelijk een plekje geven. Maar leuk is het nooit en begrijpen zullen we het ook nooit!! :x We hopen op meer geluk deze maand!!
Men niet handig hoor op mijn foon lezen en telkens om moeten schakelen om op mijn rekenmachine te kijken hoe oud iedereen is Enne jeuhhh Cygnet2 ik mag klagen!!!!!! Hahaha hier 455 mnd oud. Toen ik hier 4 jaar geleden schreef noemde ze ons al de oma's. Dus ik denk dat ik de sanseveria's maar voor het raam moet gaan zetten. Wondertje in de maak hier ook de hele dag gewerkt en dan is het zeker even bijlezen. Maar wel gezellig dat er zo veel geschreven wordt! Ons sexleven is zeker wel wat veranderd maar dat is nu al 4 jaar zo dus nu is het weer gewoon geworden M2008M hahaha leuk cadeautje! Hier ook bijna mijn ei als ik mijn lijf moet geloven. Ik dacht eigenlijk vandaag maar het wordt toch morgen want ik heb vandaag nog niet dubbel gelegen van de pijn. Wel beter want dat staat zo raar op mijn werk. Morgen thuis met mijn muppie dus niemand die het ziet als ik raar loop.
@Naliey: Volgend FF heb je afgelopen donderdag je ei gehad. Dit was dag 17 van je cyclus. Bovenaan de grafiek staat de datum, onderaan de grafiek welke dag van je cyclus het is. Als FF klopt ben je dus nu te laat om nog te klussen. Maar omdat het een stippellijn is weet FF het ook niet zeker, dus je kan voor de zekerheid door blijven klussen. Als je ook je cervixslijm en de stand van je baarmoeder in de gaten houdt en invult, kan FF je eisprong beter en met meer zekerheid bepalen. @Leeftijd: Ja in maanden zijn we allemaal heel oud. Zeker als je bedenkt dat mijn zoontje nu 17 maanden is....haha hij heeft nog een hele lange weg te gaan! @Marjolein: Wat naar dat je een vmk hebt gehad. Hopen op een plakbeeb deze ronde voor jou! @Hier:ik ben er bijna zeker van dat ik vandaag eisprong gehad heb. De hele dag heb ik steken en kramp gehad. Nu afwachten op mn temp of ik gelijk heb. In ieder geval gisteren en vrijdagavond geklust, dus wat dat betreft zou het goed moeten zitten. Nou is het aan de zaadjes om hun werk te doen!
iedereen druk aan 'bezig'? haha, hier proberen we het hier deze maand om de dag te doen. weet alleen niet wanneer mn ei is dus we houden het nog even aan. zit nu op dag 19 van de cyclus dus mn ei kan geweest zijn maar kan ook goed pas over 4 dagen komen. woensdag zijn we 4 jaar getrouwd, gaan we lekker samen sushi eten, heerlijk!!! ben trouwens 32.
hier vanavond lekker weer wezen zwemmen samen, is altijd even lekker. hier doen we het op dit moment wanneer we zin hebben, nu elke dag hihi Welterusten en tot morgen.
Oh wat shit zeg! Hopen dat het snel weer raak is, en dan lekker blijft plakken! 1 ding is nu wel zeker...zwanger worden kan! Succes deze ronde!
@baby spullen... Vind het heerlijk om alles te bekijken etc...vooral baby kamers en kinderwagens... Probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar als ik eenmaal op internet ben...ga ik vaak toch even rond kijken! Vind het heerlijk! Mn vriendje lacht zich dood....die begrijpt er maar niets van; "dat kan, als het zover is, toch ook wel?!" (en hij heeft ook nog eens gelijk...) Hier een paar dagen ziekjes geweest, nog steeds niet helemaal fit...dus wij hebben het hier even laten 'verslonzen'...jammer, maar als ik niet lekker ben, heb ik echt geen zin in seks... Voor het eerst hoop ik nu dat ik weer zo'n langere cuclus heb...haha maar dat zal wel...
@MarjoleinART Heb net je verhaal gelezen en begrijp dat het niet je eerst MK is...ppff wat shit zeg.... En zeker omdat je er zo goed gevoel over had...kan me voorstellen dat je je eigen lichaam dan niet meer vertrouwd...bhaa wat een verhaal! Sterkte meissiee!
Oh ik heb weer even een dip hoor! Pfff... Sprak vanmiddag een oude vriend van me. Altijd komt dan weer die vraag "en bij jullie?". Hij is zelf in 2 jaar tijd 3 keer vader geworden (1x tweeling) en zijn vriendin had al 2 kids. 5 kids ineens dus, lekker drukke boel! Ben keiblij voor hem, hij is een supervader! Maar toch... Hij begon over vroeger, hij weet wat er gebeurt is jaren geleden. En altijd als ik het daarover gehad heb, voel ik me de rest van de dag verdrietig van binnen. Bah!! Wou dat ik het onderhand los kon laten! Pff morgen weer een dag! Misschien mijn ei-dag? Ben vandaag vergeten te testen! Stom!
Balen dat je ziek was Hopelijk voel je je snel weer fit!! Ik ben ook steeds bezig met babyspullen. Heb zelfs al vanalles gekocht. Via Marktplaats maar ook bij de Action en Zeeman bijvoorbeeld. Heb al een heel pakket samen gesteld voor mijn moeder en mijn schoonouders, wat we gaan geven om te vertellen dat we zwanger zijn. Met rompertjes erin met I love opa/oma erop, sokjes, flesje, boekje, luierdoekjes, babylotion, dat soort spul. Een soort logeerkoffertje Daar komt dan de echo-foto nog bij. Ooit..... Heb ook al een babybadje, van mn zusje gehad (bij de Kruidvat voor 7,50 vorige week), luieremmers, een reiswieg, autostoeltjes, wipstoeltje, kruiken, een slaapzakje, een mobiel en allerlei Nijntje-accesoires! Ik koop al bijna een jaar lang iedere maand iets. We hebben het niet heel breed dus op deze manier krijgen we toch alles wat we graag willen hebben bij elkaar gesprokkeld!
Verdrietig dan Sanne als het nog niet wil lukken, hopelijk is het voor jullie ook snel raak. Wij hebben gisteren geklust, nu gewoon een week lang elke dag. Voelt toch wel eng wetende dat we anders een half jaar stoppen met klussen.
Wat verschrikkelijk vervelend Marjolein. Ik las t in t andere topic. Zeker als het goed voelt, en het al een keer gebeurd is. @hier - ei weer geweest. Denk niet dat t m wordt deze maand, maar goed. wachtbankje.... Wat vind ik dat toch irritant!
Veel op wachtbankje dus, wordt weer duimendraaienweek! Succes dames, de meiden die aan het klussen zijn veel plezier!
Wij hebben ook al een hoop gekocht en sommige dingen gekregen of ik zelf gemaakt, ook steeds iederemaand iets kleins en soms wat groters ook in de zin van kosten verspreiding en we gaan het toch nodig hebben. Kleertjes tot maat 62 hebben we meer dan genoeg. bed en bad textiel ook allemaal aanwezig. Box van de buurvrouw gekregen (3jr geleden). Woezel en pip ass en speelgoed. Nog meer ander speelgoed. Wippertje, badserie W&P, schommelstoel, lamp, kolf, babyfoon, kinderstoel en div andere assesoires hebben we ook. Wat we niet hebben meubels kamertje, kinderwagen, maxi cosi, reisbedje en het kind. Zelf gemaakt 3dekentjes, 2 boxkleden en de geborduurde schilderijtjes aande muur. Ik borduur al jaren en ik zei altijd dan maak ik daar een kinder deken van, dat waren er dus 3 en 2 voor de box. Daarna ben ik pas gaan borduren voor aan de muur. Moet er daar nog 2 van maken, alleen kan nu ff de puff niet vinden.
Oeps.. zal ik dan maar niet zeggen dat ik nog maar 255 maanden jong ben? Nu voel ik me wel héél erg jong hoor.. haha Hier nu druk aan het orienteren op een peuterkamer, ons zoontje ( 13,5 maand) wil gewoon écht niet meer in zijn ledikant.. leg ik hem op het logeerbed? slaapt hij direct!` We gaan binnenkort verbouwen.. dan gaan wij naar zolder, en dan krijgt de kleine man onze kamer, en als we een 2e wondertje mogen krijgen gaat die op zijn kamer.. Maar pfff wat is dat lastig zeg!
@ Sanne: wauw wat hebben jullie al veel spullen! Ik heb me tot nu toe nog kunnen inhouden, wij hebben nog niks. Maar ik kijk wel regelmatig op internet hoor @ MaudvanL: waarschijnlijk heb je het hier al een keer verteld, maar waarom stoppen jullie een half jaar met klussen? @ Lieve mij: beterschap! Ik heb ook nooit zin om te klussen als ik me niet lekker voel. FF geeft nu inderdaad een kruis aan op zaterdag, zoals ik al dacht. Denk dat mijn NOD dus eerder zal zijn, maar laat me maar gewoon staan op de 4e. Dan mag ik van mezelf pas testen