het is meer een vraag eigenlijk. tijdens de show had hij alles goed wat ik het verleden had plaatsgevonden. wanneer we ons huis hadden gekocht, wanneer we waren verhuis en in welke jaren, dat mijn ring stuk was en dat die ring veel voor mij betekende (laatste kado van me oma, eindexamen middelbare school 1,5mnd later is ze overleden) en zo nog een aantal dingen. Alleen de voorspelling die kan gewoon niet meer waarkomen, omdat de tijd die hij er aan vast hing allang is verstreken. en daarmee sta ik een beetje in dupio, ik geloof zelf dat er meer is tussen hemel en aarde, alleen hij had alles goed, behalve de voorspelling dus meer in hoevere kunnen de spirits voorspellingen maken??waar dan ook een tijd aanhangt groetjes
@baby spullen Kijken vind ik geweldig zoals ik al aangaf, maar koop echt niets...(ja voor de kleintjes van me vriendinnen...maar niet voor mezelf) Misschien gek maar geloof dan dat ik iets 'negatiefs' over mezelf afroep...slaat natuurlijk nergens op...maar toch koop ik niets...dat doen we allemaal wel als we zwanger zijn...tijd genoeg.... Ik voel hier nog helemaal niets wat op een eitje lijkt....erg rustig dus nog...Vorige maand had ik hele erge steken tijdens mijn ei, die was niet te missen....alleen had ik toen niet door dat het mn ei was...en dacht ik: ooh shit ik komt mn menstuatie nu al op gang..?! (HEEEEl STOM.....want we hebben dus het eitje gemist...haha) Nu ben ik dus erg goed aan het opletten op alles wat ik voel.... :S haha en dat werkt natuurlijk helemaal niet... Achja...we vinden seks nog steeds heerlijk, dus tot nu toe nog niet zoveel problemen.... Alleen nu het goede moment nog zien te vinden! Zou ook keertje leuk zijn hé?! @ Derek Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde...maar wat?!?! Geen idee.... Ik weet niet of je het wel kunt lezen/horen/zien/voelen....En Derek vind ik teveel en te overdreven...maar wie weet....wie ben ik om daarover te oordelen... Dus als het je helpt/sterkt....altijd geloven. Als het je energie kost en niets oplevert, dan naast je neer leggen... @ vraagje Denken jullie ook wel eens: Stel nou dat het helemaal niet lukt? Ik word er helemaal verdrietig van als ik daar over na denk, maar ik weet ook dat het mogelijk is....bhaa...onze hele droom, ons toekomst beeld, ons prachtige huisje....leeg... Okeee'........gaat weer lekker met mij.....sorry dames....mogelijk toch eitje op komst met mn 'emo' bui! xx
@ naliey wat reageerde je man toen lief Vind het wel naar voor jullie dat jullie zo lang op een wondertje moeten wachten. En dat al bijna 5 jaar. Wel balen dat het klussen nu moeten is geworden. Hoop echt dat je snel zwanger bent. Hier is vriendlief ook al volop aan het nadenken hoe het zou zijn met een kleine om zich heen en is al echt aan het verdiepen in de dingen etc. @Danielle005 welkom hier en succes! @meis1987 welkom hier en jij ook succes. Ronde 11 al weer, ga je dan binnenkort ook naar de ha? @xxpinkxx ik hoop dat je snel je ei weet te vinden en dan veel klusplezier @loesje89 welkom hier en succes. Ook nog lekker jong @ llkh1984 ik blijf het trouwens wel apart vinden dat hij van alles "goed" heeft uit het verleden wat belangrijk is dan. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat de voorspelling eigenlijk was. Maar ik geloof niet dat hij ook tijdsvoorspellingen zou kunnen doen en of het dan ook nog "toevallig" klopt. @ lieve mij ik koop soms ook wel iets maar dat is dan meer voor ons neefje hihi Ik heb dezelfde opvatting als jou. Als je iets koopt dat het dan iets negatiefs met zich mee kan brengen. Ik denk er ook wel eens over stel dat het helemaal niet lukt. Bij ons in de familie loopt het heel erg uit 1. De 1 kan door de pil of prikpil zwanger raken (waaronder mijn moeder 3 maal ) en mijn tantes hebben ziekenhuis in en uit gelopen voor een kindje wat uiteindelijk dan wel is gelukt. Het gevoel blijft er altijd wel denk ik. Ik zou niet weten wat wij zouden doen als het helemaal niet zou lukken maar ik denk wel dat we er alles aan zouden doen om toch te proberen voor een wondertje. Misschien zelfs adoptie of pleegzorg. Maar daar wil ik nu nog niet al te veel over nadenken. Eerst maar eens proberen.
Ik denk dat spirits heel goed kunnen doorgeven wat al geweest is maar wat nog moet komen is lastiger door te geven omdat Derek daar zijn eigen 'plaatje' van maakt. Vaak werken ze met symbolen of herkenningspunten. Als die voor hem een andere betekenis hebben dan voor jou dan is de uitkomst ook anders. Daarbij denk ik dat je voor je geboren wordt een bepaald pad kiest maar dat je terwijl je t pad bewandeld ook nog een vrije keus hebt. Dus 'bijna' niets staat helemaal vast alleen de 'lessen' die je wil leren. Maar dat is mijn visie, ik weet niet of je er iets aan hebt maar meestal voel je wel wat voor jou waar is.
@Naliey: Hoe moeilijk het me ook lijkt, je moet hoop blijven houden. Jullie tijd komt nog wel! Een goede vriendin van me is al ruim 5 jaar bezig om zwanger te worden. 10 x IUI gehad en 2x ICSI. Allemaal niets geholpen. Verder nog verschillende operaties gehad (poliep, endometriose etc) en nu eindelijk na 5 jaar is ze van de 3e ICSI poging zwanger! Ik ben echt superblij voor haar! Zij had de moed al bijna opgegeven, maar wat goed dat ze door is gegaan. Het heeeeele lange wachten wordt uiteindelijk beloond. Ik hoop van harte dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! @Derek: Eigenlijk geloof ik er niet in, en houd ik er niet zo van, maar aan de andere kant: hij haalt zn info toch ergens vandaan... Als het zwanger worden niet lukt: Dan houdt het voor ons op. Wij hebben een geweldig wonder al rondlopen hier en als het alleen bij hem blijft zijn we ook supergelukkig! We gaan ook niet de medische molen in als het ons zo niet gegund is. Een tweede is voor ons de kers op de taart. De taart hebben we al
naliey wat naar zeg dat het zo lang duurt. Wel fijn dat je met medicijnen meer kans heb op een zwangerschap. Alle nieuwe welkom hier, ik ben hier ook pas deze maand maar het is nu al erg leuk Voor iedereen die bezig is met klussen veel succes! Ik weet niet of mijn banner nog klopt want mijn ongi blijft maar, nu al bijna een week en het neemt alleen maar toe. Mijn lichaam lijkt wel van slag, misschien door de narcose van vorige maand. Hebben jullie daar ervaring mee? Het was niet ernstigs trouwens mijn keelamandelen zijn verwijderd. Het was namelijk eigenlijk de bedoeling dat we in juli al voor de 1ste ronde zouden gaan, maar heb het maar uitgesteld tot na de operatie, dus wil nu wel heeeel graag er dan ook voor kunnen gaan
@wat als het nooit lukt; wij staan daar dichter bij dan ooit. Wij hebben van ons zkh een extra kans gekregen en gaan deze dan ook benutten. Heel Heel dichtbij en heel reëel is het dan ook wat als het nu niet lukt. Wij hebben besloten te gaan adopteren. De informatie en aanvraag (klinkts stom als je het over een kind heb, maar zo heten ze nu eenmaal) formulieren zijn ook al binnen. Als het dan ook nooit lukt en we hebben straks ons adoptie kindje hoop ik alles wat ik nu aan babyspullen heb gewoon te kunnen gebruiken. Tuurlijk gaat er ook eerst een verwerkingsproces overheen met veel tranen dat we nooi een biologisch kindje zullen krijgen. @derek; hij had in dec 2011 dat wij tegen die tijd dit jaar met een kleintje in ons armen zouden zitten en dat we in april kleertjes konden kopen (en we hebben al zoveel ). Nouja zie onderschift en je weet dat dec dit jaar niet meer gaat lukken om met iets in ons armen te komen te zitten. Dat komt dus niet uit. alleen al het andere wat hij zei dat klopte 1 op 1. ik heb altijd al gezegd dat ons kind ook ouder zou zijn dan ons nichtje, en wat hij zei klopt dat ook, zeker 4 a 5 maanden. En zo voelt het ook voor mij. en miss raar maar van tijd tot tijd voel ik de kleine die we toen (vmk) hebben verloren ook om me heen. en het frustrerende is dat je de aanwezigheid wel voelt, alleen niet kan omarmen. (en hoe wist hij anders al het andere??) sommige zullen het raar vinden, alleen een gevoel is niet altijd uit te leggen. je voelt het wel of niet.
@llkh1984 wat fijn dat jullie een extra kans hebben gekregen van het zkh. In de eerste plaats hoop ik voor jullie dat het goed gaat met de extra kans en dat je anders een trotse moeder mag worden van een adoptiekindje die je dan ook hopelijk snel in je armen mag houden.
Ha meiden, Even een vraagje, heb gister mn LH-piek gemeten met ovu-testen. Voor het overzicht: dag 11: bijna geen streep dag 12: lichte streep dag 13: positieve test (even donkere streep, niet donkerder). dag 14: bijna geen streep Nu hebben we op de avond van dag 12 en dag 13 geklust. Zijn we te vroeg geweest?? Denk dat ei tussen dag 12 en 13 is gesprongen. Vanavond klussen zitten er niet in, dus op zn vroegst woensdag weer. Zitten nu in 7e ronde en eesrte keer met ovu-testen (vorige keer te laat begonnen met testen). Wel fijn dat ovu-test inzicht geeft, alleen nu nog even op het goede moment klussen... Wat denken/doen jullie?
Moet goed genoeg zijn. Zaad kan zeker 72 uur overleven. En de dag voor je ovulatie is je bm toegankelijk dus geen stress je hebt zeker kans!
Meiden gister had ik vreselijke buikpijn en een posi ovutest. Vandaag buikpijn weg ovutest negatief.. Houd dit in dat mn ei geweest is? Zoja is het dan normaal om maar 1 dag een positieve ovutest te hebben?
@jettos: ik denk dat op dag 14 jou eisprong is geweest. Je had dag 13 een positieve test en dan krijg je je eisprong 24-36 uur daarna. Maar dan heb je alsnog een goede kans
Xxpinkxx en Fas30: thnx voor jullie reactie. Heb ff gegoogled en daar staat idd dat sperma gemiddeld 72 uur 'houdbaar' is. Veder zegt banner van dit forum dat dag voor eisprong je vruchtbaarste dag is. Op site predictor staat dat je op dag van eispong en halve dag erna meeste kans heb op bevruchting... Naja, ik denk ook dat we wel goed zitten, woensdag gewoon weer gezellig klussen en dan wachten er het weer af, spannend!! Jullie allemaal succes ik houd de lijst in de gaten!
Wow, ff een dagje werken en je hebt gelijk de hele avond noig om bij te lezen. Gezellig hoor! Ik reageer ook niet overal op want ik ben nu alweer vergeten wat op pagina 38 stond. Haha. Ik zie alweer een hoop eieren die gespot orden. Goeie zaak is dat. Veel plezier met klussen en houd een plekje op t wachtbankje voor me open. @babyspullen; we hebben bijna alles nog van onze kleine meid. Alleen als de volgende een ventje word moeten wel een compleet nieuwe garderobe aanschaffen. Kleine meid slaapt al in een groot bed, dus daar hoeven we ook geen nieuwevoor te kopen. @hier; ongi is bijna voorbij, dan ff wachten op ei en alvast oefenen met klussen . Fijne avond allemaal!
Ik had een vraagje over ovutesten dus wie kan me helpen?? In de bijsluiter staat heel mooi beschreven als je cyclus 30 dagen is dan moet je bij dag 12 beginnen met testen maar ik zit nu in ronde 4 en niet 1 ronde is het zelfde geweest 26-30-28 dus wanneer moet ik beginnen met testen?? Zou ik gewoon op dag 12 beginnen of misschien toch iets eerder het is de eerste x dat we gaan testen dus ik heb er echt geen kaas van gegeten, @derek ik vind het vreemd dat hij dingen weet maar of ik er helemaal in geloof??? @ alle nieuwe dames HOIII Wat een drukte deze maand gaat hard even een dagje werken en we zitten al 2 pagina`s verder leuk. Hoop dat we veel roze berichten krijgen
Ik denk dat je ei inderdaad geweest is dan, normaal is je eisprong binnen 24 tot 36 uur na de positieve test dacht ik. Maar 1 positieve test kan zeker, had ik ook en lijkt te kloppen met mijn temperatuur ( zie kaartje in mijn banner)
Bianca als je t zeker wil weten en je ei niet wil missen zou ik op dag 10 beginnen. Al kost dat dan wel wat meer testen. Ik begon altijd op dag 10 en mijn eisprong varieerde van dag 11 tot dag 17 ( voor mijn dochter).
Er zijn zelfs dames die maar een hele korte LH piek hebben. Die testen 2x per dag om hem niet te missen. Die hebben dus maar een paar uur een posi ovutest. Ikzelf had ook maar 1 halve dag een posi ovu test.