NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb ook 3x getest hoor gister 1x ochtend toen was hij redelijk licht middag al wat positiever en gister einde vd dag knal.

2. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Dankje ik ga donderdag gewoon beginnen ik zit dan op dag 10 ben benieuwd

3. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Oh ik heb nog niet bij gelezen maar heb in elk geval mijn ei gespot en voel m rechts al aankomen :D

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    whoohoo aam de klus dan ;)

5. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Haha heb nog visite :( ;)

6. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ja twee dagen positieve ovutesten, daar worden we vrolijk van! Ik lees en zie dat er al wat meer eitjes gespot zijn. Dat is altijd mooi. Deel 1 van de cyclus gehad, nu weer braaf wachten tot we weer andere testen mogen doen.

@derek ik geloof wel in hem alleen vindt ik hem te commercieel. En in voorspellen geloof ik niet zo, want ik geloof dat zij dat niet een mogen vertellen. En trouwens derek hoort van de overledene wat en hoe allemaal is gebeurt, maar daar in de hemel leven ze echt niet verder ofzo waardoor zij in de toekomst kunnen kijken.

Over het nadenken over het überhaupt wel kinderen kunnen krijgen, spookt hier ook wel eens door mijn hoofd. Gelukkig zijn wij nog maar net bezig maar mijn moeder voor de geboorte van ons ook 3x 4 jaar bezig geweest. Terwijl mijn zusje na één One night stand per ongeluk zwanger is geworden.

7. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Hi meiden! Mag ik ook op de lijst? Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) NOD op de 10e hoop ik

8. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hey pluisje, welkom!

En goedemorgen allemaal!

9. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Goedemorgen meiden, vandaag weer een mooie dag om de eitjes te laten springen.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ei is idd geweest temp gaat nu weer netjes omhoog jeej nu 2 lange weken wachten

11. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Voor de dames die hun ei ook voelen: voelen jullie ook altijd rechts en links een ei gaan? Of maar aan 1 kant?
    Ik weet dat de vorige keer mijn rechterei bevrucht is waarschijnlijk (omdat er na de vmk alleen links een nieuw ei zat) dus heb het volste vetrouwen in de rechterkant ;) Die was gister duidelijk voelbaar. Vandaag voel ik 'm links.
    Is dat normaal?

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Na lang wachten kan ik me eindelijk weer aansluiten hier.

Na wat gerommel, eindelijk weer resultaat !!
    Eitje was gister 23 mm, net om 08:00 ovitrelle gespoten.
    Morgen IUI om 14:30.

Wie zet mij op de lijst op 4 Oktober ??

BabyWish91, 10e Ronde, 1e Kindje

Groetjes, BabyWish91

13. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Spannend BabyWish, heeeeel veel succes vast morgen!

Vanaf welke dag in je cyclus gebruiken jullie de ovulatietesten? Ik wil ermee beginnen, maar heb geen idee wanneer ;)

14. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sanne: volgens mij springt er meestal maar één eicel en is het toeval aan welke kant dit gebeurt. Een enkele keer kunnen het er 2 zijn en kunnen er dus 2 bevruchtingen plaatsvinden, wat dan tot een tweeeiige tweeling leidt.

@ Madeliefste: in de bijsluiter van de ovutesten staat als het goed is op welke dag je het beste kunt beginnen. Dit is afhankelijk van de lengte van je cyclus. Als deze veel wisselt, zou ik uit gaan van de kortste cyclus.

@ Pluisje en Babywish: welkom en succes deze ronde!

15. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Goedemorgen Dames

@babywish Welkom en heel veel succes morgen!!!!
    Ik ben weer een half dagje alleen thuis ml is op solicitatie gesprek. Dus wat gaan we doen? helemaal niks dacht ik:D Ga straks nog even uurtje sporten en dan lekker hangen. Moet goed uitrusten voor de morgen dan hele lange dag werken.

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Spannend zeg, heel veel succes!!!

17. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom hier ook weer even koekeloeren!

@Sanne.. Volgens mij is het wisselend waar je ei springt idd. Ik heb hem deze maand ook rechts gevoeld.

@Babywish.. Oee spannend! Veel suc6 morgen

18. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @babywish, welkom! Spannend hoor!

19. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal!

Het is lekker druk hier, gezellig hoor! Ik heb vorig weekend mijn eisprong gevoeld volgens mij. Nog nooit eerder gehad! Vrijdag meteen geklust, dus ik ben benieuwd! 1 oktober is mijn NOD. Dus nog eventjes geduld om te gaan testen. Ik ben sowieso benieuwd of mijn cyclus een beetje klopt, want ik ben deze maand pas gestopt met de pil.

Succes voor iedereen! Hopen op een vruchtbare maand!

Groetjes Egeltje

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ik heb er nooit opgelet of ik iets voelde:( maar kan me ook niets herinneren van pijn tussendoor. Ik zal voor de lol er deze maand even bekijken of ik iets voel. Las dat sommige vrouwen de eisprong niet voelden dus misschien ben ik één van die

Deel Deze Pagina