dag dames, Dankjewel voor jullie hartelijk welkom. Ik ben ook erg benieuwd! aan mijn mooie grote ei kan het niet liggen hihi... zaad van man was ook goed.. maarja dan nog is de kans maar 15% per ronde he... dus erg klein... ik verwacht niks maar hoop op een wonder ik voel in ieder geval nog helemaal niets niets niets.. dus dat is niet zon goed teken toch ofwel? hebben jullie al wat kwaaltjes?
@Bbibi: Welkom! En spannend hoor, de eerste echte ronde Aan het klussen zal het niet liggen als ik het zo hoor. Dat je nog niets voelt zegt helemaal niets. Als je zondag je ei gehad hebt is het sowieso nog wat vroeg om uberhaupt iets te voelen. Gemiddeld nestelt een bevrucht eitje pas 5-7 na eisprong in. En pas daarna maak je HCG aan wat de kwaaltjes veroorzaakt. In de ronde dat ik zwanger werd van mn zoontje voelde ik overigens helemaal niets! Dat kwam pas NA de positieve test (beetje misselijk toen). Dus helaas zit er niets anders op dan afwachten. Ik heb maandag mn ei gehad, dus ik mijn NOD zal 29 sep ongeveer zijn. Gezellig samen op het beruchte wachtbankje
@minime kijk dat klinkt erg hoopgevend, dankjewel die ''peptalk'' had ik weer even nogid! ik dacht dat het al game-over zoui zijn... maar dat hoeft dus helemaal niet? dat geeft mij weer wat moed!! het zou ook gewoon zooo leuk zin! iedere maand krijg ik het er moeilijker en moeilijk mee! toen ik stopte in februari was ik er opeens mentaal echt al aantoe en dan duurt wachten enorm lang... iedereen in mijn omgeving hebben al kinderen zijn in de tussentijd zwanger geraakt of beginnen vanaf nu aan hun 2e (zul je zien dat zelfs zij nog eerder zwanger zijn van een 2e) wat ik ze uiteraard enorm gun!!!! maar dat maakt me wel steeds een beetje meer ''depri'' dat het ons niet lukt! maar goed ik mag nu niet zeuren... ik heb nu een mooi eitje eindelijk voor het eerst! dus nu eigenlijk ook pas de eerste kans uiteraard hihi! we wachten inderdaad samen af! wanneer ga je testen?
@Bbibi welkom hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie. Ik had vorige maand overal last van misselijkheid en dergelijke maar was niet zwanger. Kon ik me ook al niet voorstellen omdat ik nog niet ongesteld was geworden nadat ik gestopt was met de pil. Dus je lichaam kan je voor de gek houden. ik beschouw daarom deze ronde ook als de eerste ronde.
@smurfinn ja dat ken ik ... fijn he dat ''ontpillen'' ? ik had ook opgeblazenbuik werd steeds dikker en wat kwaaltjes iedereen vroeg zelfs of ik zwanger was... ik denk zou het? ik getest maar helaas omo wit!! het heeft ook 4 maanden geduurd eer ik ongi werd... en in die 4 maanden voelde ik ook van alles mar helaas... vol goede moed zijn wij de MMM in gegaan! dus hopelijk levert het zijn resultaat hihi en hopelijk voor jouw ook snel raak!! wachten duurt zo lang he als je iets graag wilt hihi
@Bbibi: goh helemaal nog niet over nagedacht wanneer ik ga testen haha. De afgelopen twee rondes werd ik al ongi voor NOD (althans wat ik dacht dat mn nod zou zijn - maar luteale fase is korter dan ik dacht dus misgerekend). Als ik niet ongi word dan ga ik zaterdag 29 september testen. Dat is dan 12 dpo, dus lijkt mij wel prima Testen heb ik al in huis (had ik de eerste ronde al gehaald) En jij?
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (8) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) 2. (6) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) 3. (4) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) 4. (4) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) BabyWish91 - (1e kindje, 10e ronde) 5. (7) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (3) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) 7. (7) nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) 8. (2) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (2) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) 10. (5) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) 11. (1) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, ronde 11 ) 12. (3) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie) 13. (2) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) 14. (3) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) 15. (4) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) Datumloos: (6) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Illegaal: (0) Aantal: 67 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden BabyWish91 & Flappie76 verplaatst Bbibi toegevoegd welkom en s6
@nailey bedankt voor de update van de lijst, dat je mij erbij hebt gezet! heel lief!! @minime hihi al genoeg testen in huis dus...? en je LF korter ja? toch niet TE kort hoop ik he? ik weet dus niet precies wat mijn LF zal zijn... maar ik ga momenteel maar gewoon even van 14 uit. morgen moet ik bloedprikken voor mijn progestron waarde en maandag middag wordt ik daarover gebeld door gynaecoloog... ik zou volgende week zondag kunnen testen... maar ik twijfel... ik heb nu sowieso geen drang omdat ik niks voel... is dat volgende week nog steeds zo dan test ik niet en wacht ik tot mijn ongi... mocht ik opeens rare dingen voelen dan ga ik misschien wel een testje wagen!! zulle we elkaar steunen door niet te vroeg te gaan testen ??
yep dat ontpillen was echt een ramp. Maar tot nu toe gaat het weer goed ben in augustus gestopt en net ongesteld geweest ik was maar 3dagen later als normaal. Heb normaal een cyclus van 28dagen (lees stipt, kan haast de klok er op gelijk zetten) . Naja nu de kilo's die ik door de pil ben aangekomen er weer af sporten en ik ben blij. Wij hebben meer zoiets van wat komt dat komt. en dan zien we wel weer verder. Maar we willen het toch graag en dan let je er ook iets meer op hihi.
hallo, wij zitten nu in de 3e ronde na een miskraam (was zwanger geraakt ondanks dat ik de pil gebruikte). dit wordt ons eerste kindje en heb het idee dat ik van alles voel...
@smurfinn wat heerlijk dat jij er zo '' relaxed'' in staat zeg... ik zou willen dat ik dat ook kon... is overigens (zeggen ze) veel beter om op die manier zwanger te raken!! @mlimli wat vervelend voor je zeg een miskraam, was je al lang zwanger? en ondanks de pil nog wel, jeejtje... erg vruchtbaar dus? hopelijk ben je gauw weer zwanger meid!
@Bbibi: Eerder dan volgende week zaterdag ga ik niet testen. Als ik zwanger zou zijn deze ronde, ben ik dan ook nog wel Ik vind het zonde van mn testen om eerder te testen (ben wel een echte Hollander wat dat betreft hihi) Maar als ik niet zwanger ben word ik waarschijnlijk vrijdag of zaterdag ook wel ongesteld. Ik heb een LF van 10 dagen. Althans, de eerste twee rondes nadat ik gestopt ben met de pil. DIt is de derde ronde. Ik slik nu wel Tarwekiemolie capsules in de hoop dat dit de LF wat verlengt.
klopt is best lekker, maar toch let je er wel meer op. Maar het is zo bij ons we gaan klussen als we er zin in hebben. En mocht het dan toevallig raak zijn ja dan is het welkom. Heb een zus met endometriose dus wouden op tijd beginnen dus hopelijk heb ik dat niet. Ach en ben nog maar 25 heb dus nog even tijd (hopelijk).
@minimi jij weet het dus als het foute boel is eerder dan je test hahaha Nou iik vind hert5 knap als je je ion bedwang kan houden en hahaha echte ''krent'' dus! nou je hebt gelijk meid... wie weet hoeveel we erg nog moeten doen!! hoop het alleen van niet!! @smurffin : nou heerlijk dat je er zo over denk! echt een goede instelling! ik ben ook 23 (over een anderhalve maand 24) maar ben er mentaal aan toe! ik ben bijna 8 jaar samen met hub (die is ouder) en 3 jaar getrouwd... dus vind het gewoon wel ''mooi'' nu...hihi
hier hopen we ook jong ouders te kunnen worden, pas 24. en ook 8 1/2 jaar samen nog niet getrouwd zoeken nog een datum
lol ik ben net 25jaar geworden 19dagen geleden en aankomende zondag zijn we een jaar getrouwd. We zijn bijna 3jaar samen. Mijn hub is paar maandjes jonger wordt in januari 25 en wij zijn er ook aan toe. Wel leuke van die jongegezinnen
@wondertje in maak... wij kregen dus bijna tegelijk verkering hihi op dezelfde leeftijd... grappig!! @smurfinn ja zeker leuk jonge gezinnen!! ik moet wel zeggen mijn vrienden en vriendinnen zijn allemaal wel ouder... eind 20 of begin/half 30 ... dus vandaar dat wij sowieso de ''laatste'' zijn... andere vriendinnen van mijn oude school hebben alleen nog geen kindjes... dus wel leuk!! ja jongens het mag van mij allemaal snel gebeuren hoor... een kleintje is meer dan zoooo welkom <3
is zeker grappig!! Hier ook vrienden die ouder zijn dan ons en met kindjes. hoop zo dat wij snel een wondertje mogen verwachten.
Kan iemand mij even een dagje opschuiven? Van 4 naar 3 okt please! Mooi een dagje minder lang wachten .