NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend schaapje! Hebben jullie ook al een nieuw huis op het oog?

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Ja, we hebben 3 huizen op t oog, maar die moeten we alledrienog echt gaan bekijken. Is echt superspannend!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @frutsel wat toevallig heb het ook zoooooo enorm koud koud koud al dagen na mijn ei!!! Is dat "een teken dan" of ligt dat niet gewoon aan het weer? Had je bij de eerste al kwaaltjes ofniet?
    @schaap spannend hoor van je huis ik duim voor je dat het verkocht wordt!!
    @gigi vervelend van je medicatie zeg... Dat je in nov geen dikke buik hebt oke, maar een klein mini bolletje zou al leuk zijn ;) spannend he?

4. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Inderdaad Bibi vorig jaar had ik echt niet verwacht dat ik me nu druk zou maken om me eigen ei inplaats van de ei in de pan.
    Vind het wel grappig hoe opeens alles anders kan zijn.

Spannend Schaapje hoop voor jullie dat het morgen rond is wij zijn vorig jaar verhuisd dus ben er wel weer ff klaar mee.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sanne hmm hopelijk kan de gynae je ermee helpen!! Kan ook vd sex zijn!! Heeft mededorummer ook heel erg ( gehad) na heel veel onderzoeken bleek het niks te zijn!! Je kunt ook een bloeding van je ei hebben!! Hoor je vaker! Zo is het wel makkelijk te zien wanneer je je ei hebt toch hihi ;) spannend

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bianca zo zie je maar alles kan onwijsss snel veranderen hihi :)

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zo jullie hebben behoorlijk wat gekletst.

er aan toe zijn, dat was 4 jaar geleden na ons trouwen. het duurde nog een hele tijd voordat ik zwanger was en onze dochter kwam. ben nu 32 maar vind mezelf nog niet oud, al baal ik er soms wel van dat bv mijn collega in dezelfde 4 jaar al bijna 4 kinderen heeft. maar goed.

hier gisteren niet meer gevreeen, was onze trouwdag, manlief was het vergeten dus ik nog tot savonds gewacht maar nee hoor, niks , nada. dus hij kreeg ook niks nada. :)

dus we zien wel deze maand.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @senna wat zondeee dat je man het is vergeten? Hoe kan dat nu :(
    Heb je hem geen hint gegeven? En wilde je niet klussen voor jezelf dan voor een tweede wonder? Ik vind 32 ook helemaal niet oud!!
    Hoeveel kindjes zou je graag willen?

9. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Whaha Senna jij bent slecht, maar ik flik dat ook wel eens hoor alleen weet die van mij wel heel goed de datums.
    Maar ik ben 33 en voel me ook echt niet zo hoor.
    We horen wel vaak als ze vragen hoe lang we getrouwd zijn (julli was het al weer 11jaar) en nog steeds geen kinderen??
    Nee moet dat dan ppffff. moedeloos werd ik er soms van

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bianca snap je frustratie hier the same!
    Ik ben altijd onwijs slank geweest ( nog steeds een goed postuur) maar goed ben best wat kilos aangekomen sinds februari dankzij stoppen pil en stoppen met roken na beide zon 12jr!!
    Nu krijg ik ook steeeeds maar commentaar op mijn werk dat ik een buik krijg en of ik zwanger ben! Momenteel ben ik emotioneel al vrij labiel omdat we de MMM in zijn gegaan en het dis niet spontaan lukt helaas!! De tranen schieten in mijn ogen iedere keer :( dat mensen zooooo stom kunnen zijn he :(

11. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Dat aankomen na het stoppen met roken ken ik,ik zou ook niet snel iemand aanraden om het te doen ben zef bijna 20kg aangekomen was wel ff schrikken hoor maar ach ik zit lekker in me vel.
    Hoop dat jij je wel snel weer wat beter voel en dat jullie maar snel zwanger mogen worden.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bianca dat hoop ik ook voor jouw!!!
    En dat stoppen tja je stofwisseling wordt opeens zoooo anders !! Merkte dat echt, ben er heel ziek zelfs van geweest na het stoppen! Ach ben wel blij dat ik dat alvast gedaan heb hihi!! Nu afwachten :)

13. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    @Bbibi ik weet niet of het koud hebben een kwaaltje is... Tijdens de vorige zwangerschap heb ik het bijna altijd (te) warm gehad. Maar hoe dat in het prille begin was kan ik me iet herinneren.... Iemand meer die dit heeft (gehad)?

14. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    Wel grappig om hier verhalen te horen hoe ze bij et punt zijn gekomen om kinderen te krijgen.

Ik heb mijn man 15 jaar terug op school leren kennen ,hij had een vriendin ik een vriend , 3 jaar later met mijn examen uitreiking kwam ik hem weer tegen , ik een beetje dronken loop naar hem toe en zeg tegen mijn vriendin deze kerel brengt me wel naar huis , dat heeft hij ook gedaan en nu zijn we 12 jaar verder 4,1 jaar getrouwd. Ik heb altijd kei hard gezegd nee ik wil geen kinderen.nu ben ik sinds junie 30 en tja het klokje is toch nog gaan tikken zullen we maar zeggen zowel bij mij als bij mijn man , dus zijn we dan ook pas heel kort bezig met het idee en het klussen .

Het grappige is wel nu je er meer overdenkt zie je ook steeds meer dingen over zwangerschappen of zwanger worden/zijn enz
    Ook in onze vriendenkring zijn we nu met 3 stellen bezig om zwanger te worden wel heel grappig om de verhalen van allemaal te horen over een kopje koffie hihihi

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ik heb mijn man via me zusje leren kennen.
    Me zusje had een chatvriendje en daar had ze mee afgesproken.
    Ze wilde dus dat ik mee ging omdat ze niet alleen durfde.
    Haar (nu ex) zijn vriend (nu mijn man) vroeg aan hem heeft ze nog een zus? Dus ja we komen in contact (nummers uitgewisseld en gesmst enz) we hebben die avond lang met elkaar gesproken en hadden er beide een goed gevoel over (elkaar nog nooit gezien, pas de eerste dag contact) Ik vroeg hem 's avonds laat of hij met me wilde, en hij antwoordde met ja..
    De volgende dag kwamen ze naar ons toe en hebben we die dag leuke dingen gedaan..
    Eerste maand steeds buiten afspreken (hij moest van Delft naar Tilburg) daarna vertelde ik het aan me ouders en mocht hij ook blijven slapen, alleen moest ik bij me zusje op de kamer hahaha..
    Niet veel later mochten we ook samen slapen maar ik moest wel eerst zelf een pakje condooms kopen jaja, voor t eerst, 17 jaar, doe dat maar eens lolz...
    Een half jaar later ging ik bij hem en zijn ouders inwonen ivm privé redenen..
    Anderhalf jaar daar gewoond en kregen we ons eerste huisje..
    Toen ik 20 was en me man 21 hadden we zoiets we zijn er klaar voor voor kids dus toen was het officieel..

Vorig jaar zijn we getrouwd en 11 Okt zijn we 8 jaar samen..

We kregen onze kriebels toen me schoonzus haar 1e kindje kreeg..

Ook ik riep altijd ik ben gek op kids maar ik wil ze niet want ik wil geen pijn met de bevalling hahaha...

16. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Wat grappig om te lezen dat ik dus niet de enigste ben die altijd riep "hier komen geen kinderen en als er 1komt blijft het daar ook bij". Dat is nog wel hoor we willen het heel graag mocht alles lukken het bij 1houden veel vinden het vast zielig maar mijn man die heeft altijd wel problemen met zijn broertje gehad we hebben nu ook geen contact meer met hem en zijn ouders lang verhaal maar zijn broertje staat altijd op nr1 ondanks alle problemen die die veroorzaakt mijn man wil dat gewoon niet nog een x mee maken.
    Het lijkt nu voor jullie een beetje onduidelijk maar het is best heftig,ik heb ook een broer behalve de nodige klappen,schoppen en op zijn kop in de pleepot hebben wij het heel leuk maar 1 vind ik voor nu heel leuk.
    En hoe we mekaar 15jaar geleden hebben leren kennen heel traditioneel in de kroeg.

17. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond 1 kindje altijd voldoende, sinds ik mijn huidige partner ken zijn de kriebels gekomen en wilde we graag samen nog 1 of 2 kindjes.

18. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    @vent leren kennen

Ik heb mijn vent 12 jaar gelden ontmoet in de bus. Op een donderdag sprak hij mij aan, vrijdag telefoonnummers uitwisselen en maandag eerste date, woensdag verkering. Ik was toen 16 hij 22. Wij zaten al 2 maanden iedereochtend in de bus bij elkaar en hadden elkaar al wel opgemerkt, alleen was ik toen best verlegen. Hij had mij een stuk ouder geschat en ik hem weer een paar jaar jonger.
    Toen ik 18,5 was zijn we gaan samen woon, half jaar later een huis gekocht, en een half jaar later daar in gaan wonen.
    Toen ik 21 (de maand van mijn verjaardag) was deden we de anticonceptie de deur uit. Als er vroeger aan mij werd gevraagd wat ik wilde worden was dat antwoord mama. Het liefst 2 kinderen allebei oor mijn 25ste. Toen ik 23 was zijn we weer doorverhuisd naar onze de toen gekochte woning, met voldoende slaapkamers voor de kids.
    De ene slaapkamer is helaas opslag voor de babyspullen, en de andere is de waskamer. Inmiddels ben ik 28,5.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hihi grappig om allemaal jullie verhalen te lezen!! De meeste zijn zo te lezen toch ook al een enorm lange periode samen!! En zijn er toch stiekem veel die eerst niet eens aan kinderen moesten denken ! Hana grappig!! :) ik wilde ook nooit kinderen tot dus een jaar geleden! Haha!
    En nu sta ik te sprongen en het meest ongeduldige van iedereen!!

@frutsel nee dat zal vast geen kwaaltje zijn!! Ik kan ook nu al voor 99,9% doorgeven dat ik op "rood"kom deze maand! Ondanks mijn mooie ei!! Voel me hetzelfde als anders!! Ben niet misselijk geen deze borsten en of tepels, geen ongi kramp echt nikssss gewoon! Dus helaas nu al zeker game- over!! Laat de nieuwe ronde maar beginnen zou ik zeggen ;)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @llkh : wat een verhaal! Wel leuk hoe je je man hebt leren kennen!! Maar wat verschrikkelijk dat jullie al zoooo ontzettend lang besig zijn!!
    Veel termen in je handtekening ken ik niet... Hebben ze wel een oorzaak kunnen vinden waarom het niet lukt?? Ik hoop dat jullie gauw de kinderkamertjes kunnen "vullen" waar ze voor bestemd zijn hihi :)

Deel Deze Pagina