NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ik blijf bezig haha.....

@bianca .. Wij willen ook maar een kindje hoor! Bij ons heeft het meer met mijn gezondheid te maken waarom we er maar eentje willen!! Maar dan nog... Ik vind dat een ander daar niet over kan en mag oordelen! Sommige willen graag meer kindjes maar lukt het gewoon niet meer na de eerste! Dat is ook mogelijk!! Dus als dat voor jullie goed voelt moet je dat doen!! Hopelijk hoef je er niet al te lang op te wachten!!! :)

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @bbibi: je hebt nog ruim een week voor NOD dus er kan nog vanalles gebeuren hoor! Maar als je denkt dat je toch ongesteld wordt, dan kan het alleen maar meevallen natuurlijk;)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @minime klopt wat je zegt maar kans is wel zeeeer klein! Jij bent een van de weinige die zei niets gevoeld te hebben! De rest hoor ik alles en oedereen over klachten! Ik niet voel me hetzelfde als alle rondes voor mijn ongi ! Totaal geen verschil helaas! En dat op 5dpo ... Dus kans is al vrij verkeken! Dus dan heb ik zo iets laag die ongi maar komen en op naar de volgende ronde ;) hihi

4. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    @ leren kennen
    Ik ken mijn ventje via een vriendin. Zij kende hem via een chatbox en wilde afspreken, maar ze mocht van mij niet alleen. Want je weet nooit wat voor engerd het is :p dus ik ging mee, en hij nam ook een vriend mee. Na die dag hadden we heel veel contact via msn en toen bleek dat die vriendin van mij niets in hem zag, grepen we onze kans. ;)
    Ik had een heel zware periode achter de rug en was een heel bang nzeker meisje, maar hij wist me een veilig en gelukkig gevoel te geven en daar viel ik voor.
    Dat is alweer 11 jaar geleden! 8 jaar geleden kreeg ik ruzie thuis en ging ik bij mn schoonouders en hem inwonen. Dat werkt voor geen meter en dus woonden we al snel samen.
    2 jaar terug (01-10-10) trouwden we!

5. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Hier wel al twee dagen ongi krampjes... Maar dat is pas over ruim een week eigenlijk. Als ik mijn vervroegde ei van afgelopen maanfag aanhou dan... Of het is nu toch pas mijn ei...

6. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hier nog geen echte aanwijsbare oorzaak. Ik ben bij de homeopaat ook met van alles bezig geweest.
    In het oude zkh had ik lapascopie (kijkoperatie, met gaten in je buik) en daar was toen dat ze niets hadden gevonden.
    Bij aankomst in dit zkh zat er al een endocyste in mijn eierstok, dus de kans is heel groot dat er ook endometriose in me buikholte zit. Daar heb ik ook de klachten van, tijdens mijn menstruatie. Om een zeker oordeel te hebben wilt het zkh daarom zelf kijken. Zij vertrouwen daar elkaars oordeel tenminste wel heb mijn oude gyn nooit gelooft met een woord wat hij zei.
    Vorig jaar in dit zkh een hysteroscopie al gehad, dat is een kijkoperatie zonder de gaten, zeg maar alleen met van alles je baarmoeder in. Hier hebben ze toen al het slijm weggehaald. Dit heeft toen enigzins geholpen met mijn menstruaties, alleen niet voldoende. Ik heb dikke klonten, alleen op toilet en heel soms in me maandverband. Dat was toen na de hys vloeibaarder dat ik overdag nachtmaandverband in moest in de eerste 3 mnd na de operatie.
    Nu gaan ze deze 2 combineren, zodat ze zeker weten en anders verwijderen van de endometriose, en dat het slijm dunnerwordt. Zodra ik daarna weer ongi ben gaan we gelijk de ivf in.
    Ook een bloedonderzoek vanwege het dikke klonten, want miss is er een heel simpel pilletje voor...

Vroeger zei ik altijd dat ik er tussen de 2 en een voetbalelftal wilde, nu hebben we besloten dat dit de laatste ivf is, komt daar 1 kindje uit prima. Zijn er cryo's over, maken we die op voor een 2e, lukt dat dan niet, gaan we geen nieuwe ivf meer in. Stiekem hopen we dat er straks 2 blijven plakken:D

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Goedemorgen dames,

Vermoeiende dag gisteren.
    In de avond nog wel last gehad van een paar gemene steken/krampen in m'n buik.
    Maar goed, vandaag begin ik weer met utrogestan.
    Die vieze witte bolletjes :(
    Ach, het is voor een goed doel :D

Ik wist al dat ik vruchtbaarheidsproblemen had voordat ik mijn vriend leerde kennen.
    We hebben elkaar ontmoet in een bar.
    Mijn vriendin en ik hadden met twee vrienden afgesproken.
    Die vrienden vroegen een vriend om mee te gaan, en die vriend heeft uiteindelijk weer een vriend van hem meegenomen (nu mijn vriend)
    Dus toen we daar kwamen schrokken we best dat er 4 jongens zaten haha.
    Ik zat na een tijdje toch wel hele tijd stiekem te kijken naar hem.
    En ik merkte dat hij dat ook deed bij mij.
    De vonk sprong over...
    Maar bij afscheid nemen geen nummers uitgewisseld.
    (Daar maakte ik me eigenlijks niet druk over want wist dat ik 'm nog een keer zou gaan zien)
    Die avond kreeg ik een ping van een van de jongens waarmee we afgesproken hadden, en hij zei dus dat die jongen mij wel zag zitten en of ik hem wou toevoegen op ping.
    Vanaf toen praatte we elke dag met elkaar een maand lang.
    En de 2e keer dat we afspraken was toen ik in het ziekenhuis lag :p
    Na een maandje ging ik voor het eerst bij hem slapen, en eigenlijks nooit meer weggegaan.
    De eerste avond heb ik 'm wel verteld over mijn verminderde vruchtbaarheid en kinderwens en dat het niet op de natuurlijke manier lukt. Dus dat er een handje geholpen moet worden.
    Hij schrok wel een beetje, maar accepteerde het gelijk.
    Nu gaan we samen voor een kindje.

(Wat een lang verhaal haha)

En zie nog meer leuke ontmoetings verhalen

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ llkh1984: wat heftig zeg. Ik hoop dat het lukt met die laatste ivf!

@ Bbibi: ik denk dat mensen die zwanger zijn achteraf hun kwaaltjes van de eerste weken anders interpreteren dan op het moment zelf. En daarbij komt ook dat je hier op het forum misschien een beetje een vertekend beeld krijgt. Hier zitten toch vooral maar mensen die er enorm op gefocust zijn en letten op elk kwaaltje :)

Mijn temp is vanochtend met 0.1 omlaag gegaan. Hoop niet dat deze dalende lijn zich voortzet!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥

1. (8)
    Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk)
    xjessy - (1e kindje, 3e ronde)
    MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde)
    Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde)
    mixje - (2e kindje, 5e ronde)
    Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde)
    Bernou - (1e kindje, 4e ronde)
    Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde)
    Bbibi - (1e kindje, 1e ronde)

2. (6)
    Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde)
    minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk)
    Jettos - (1e kindje, 7e ronde)
    amanda23 - (2e kindje, 1e ronde)
    M2008M - (1e kindje, 1e ronde)
    Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde)

3. (5)
    bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde)
    SannevH - (1e kindje, 5e ronde)
    wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde)
    love and hope - (1e kindje, 6e ronde)
    XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde)

4. (3)
    Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde)
    Lica - (2e kindje, 6e ronde)
    BabyWish91 - (1e kindje, 10e ronde)

5. (7)
    senna999 - (2e kindje, 12e ronde)
    Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde)
    Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde)
    MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde)
    SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde)
    Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde)
    Eleandra - (2e kindje, 3e ronde)

6. (3)
    Cayth - (2e kindje, 2e ronde)
    chantal156 - (1e kindje, 2e ronde)

7. (7)
    nila - (4e kindje, 4e ronde)
    CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage)
    jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk)
    jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk)
    Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde)
    01Patricia - (1e kindje, 8e ronde)
    Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde)

8. (2)
    Flora01 - (1e kindje, 3e ronde)
    Frutsel - (2e kindje, 1e ronde)

9. (3)
    Smurffin - (1e kindje, 1e ronde)
    Meesje84 (1e kindje, 1e ronde)
    Joekie - (2e kindje, 1e ronde)

10. (5)
    cmvmens - (3e kindje, 4e ronde)
    ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde)
    Katrineke - (1e kindje, 6e ronde)
    Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde)
    MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde)

11. (1)
    biancawv - (1e kindje, 4e ronde)
    Meis1987 (1e kindje, ronde 11 )

12. (3)
    bbxx - (1e kindje, ronde 9)
    Liza28 - (1e kindje, ronde 5)
    Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie)

13. (2)
    clijntje - (1e kindje, 22e ronde)
    Kortecol (2e kindje, 2e ronde)

14. (3)
    LF84 - (1e kindje, 4e ronde)
    Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde)
    Fas30 - (1e kindje, 4e ronde)

15. (4)
    Chanan - (1e kindje, 2e ronde)
    TieLo - (1e kindje, 5e ronde)
    Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde)
    Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde)

Datumloos: (6)
    groen29 - (2de kindje, 2de ronde)
    SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ?
    e1ke - (1e kindje, 2e ronde)
    Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde)
    sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde)
    Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk)

Illegaal: (0)

Aantal: 67

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend

Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden :D En ook graag de datum erbij vermelden ;)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @llkh wat een heftig verhaal meid!! Pfff ik hoop zooo dat het jullie gegund is na Zon lange tijd *dikke knuffel
    @sanne en babywish beetje cergelijkbaar verhaal dus? Alleen een via char en ander in de bar ? Hihi grappig!!
    @frutsel dat klinkt hoopgevend meid!! Spannendddd!
    @gigi wat toevallig wij looen ongeveer gelijk toch? Mijn temp is ook vandaag 0.3 gekelderd!!! Zoooo vreemd!!! Nu denk ik is het nu mijn ei? Maar op echo te zien zou hij echt vorg weekend springen, geIen ovutest en slijm en kramp is hij zondag gesprongen!! Dus nu vrees ik voor een korte LF !!! Miss dat ik wel heel snel ongi wordt!!! :(

Vanmrg al heel vroeg progestron laten prikken! Maandag de uitslag! Wat is nou een mooie waarde op dag 5 na ei? Ik ben echt een leek daarin!!

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hey volgens mij moet ik me hier aan sluiten 2 oktober is mijn nod dag groetjes

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    @BIBI

Ik lees vaak hier op het forum van mensen die helemaal geen kwaaltjes hebben. Het hoeft dus niet... En je zou gewoon zwanger kunnen zijn.

Fijne dag dames!

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Helemaal mee eens. Btj vreemd dat je 5 dgn na ovu al de uitslag zou weten... Zou makkelijk zijn ;)

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hihi oke oke ik houd een heeeeel klein innimini beetje hoop! Thanks ladys ;) maar hoor gewoon zoooo vaak van vrouwen dat ze "meteen wisten/ voelden dat ze zwanger waren!!! Os dat niet bij de gros van de vrouwen?? Of is dat eerder een uitzondering?

@nedjila welkom :)

15. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ken mijn man al z'n 11jaar heb hem leren in de kerk waar wij naar toe gingen. We kregen 3jaar geleden verkering en nu bijna een jaar getrouwd hihi beetje vlug maar voelden dat het goed zat. Mijn kinderwens heb ik al een aantal jaar. Zelf werk ik in het zwembad veel met kinderen dus gaat automatisch kriebelen.:D

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    @ bbibi gewoon hoop blijven houden niet iedereen voelt symptomen na de eisprong of zelfs gedurende de zwangerschap ;)

Hier weer lekker een vrije dag. Straks de tas pakken gaan een weekend naar mijn schoonouders toe.

17. LF84

LF84 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik lees net van iedere reactie. Iedereen zijn wel spannend! Maar ik ook. :)

Gisterenavond wil ik heerlijk in bad liggen en voel me ook moe. Ik wou gelijk uit bad. Blijkt dat ik kreeg even beetje duizelig en misselijk. Gelukkig dat ik was nog niet overgeven maar lijkt wel op.. Daarna kreeg even beetje hoofdpijn, pff..

Vandaag om 10.30u wou ik 'n ovulatie test doen, want voel me even klopt niet. Omdat ik krijg elke keer witte en/of geel slijm van wc rol. Daarom ik wil even weten om test doen. Dus klopt niet, maar vind wel te vroeg. Omdat mijn cyclus is 29 dagen en mijn ongi was afgelopen 14 sept.
    Nu is dag 8, wel te vroeg??

Bijgevoegde bestanden:

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zolang het voor je zelf goed voelt maakt het niet uit toch als je elkaar niet zo heel lang kent ;)

Een vriend van ons kende zijn vrouw nog maar 4 maand en heeft haar ten huwelijk gevraagd. Ze zijn nu een half jaar getrouwd en zwanger van de 1e uitgerekend in dec.

19. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    ik zie wel een heel licht streepje volgens mij. Maar hij moet even duidelijk zijn toch?

20. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja klopt.. Maar ik ben niet verwachten dat nu is al heel lichte streepje komen.

Deel Deze Pagina