NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    @LF84 dat is een licht streepje inderdaad, dus je ei komt er al aan!!

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Misschien toch een kortere ronde ?

3. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Proberen jullie ook steeds om alle omstandigheden zo goed mogelijk te hebben rondom je eisprong? In de hoop dat het dan lukt?
    Voorgaande keren dat de bevruchting succesvol was hier, had ik steeds vakantie. Dus geen stress, veel rust, ontspanning... Toeval?
    Nu heb ik het heel druk, emotioneel gebeurd er veel (met mn lijf, maar bijv ook een heftige crematie gister) en dan daalt mijn vertrouwen gelijk enorm. Raar? Ik weet het niet...

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Klopt maar niet iedereen denk daar zo over. Sommige denken dat we moesten trouwen omdat het zo snel ging. Krijg vaak de vraag waarom niet samenwonen, Maar dat is bij ons niet gewoon. Eerst trouwen en dan samenwonen. Ik wou graag direct wel met kindertjes beginnen alleen ml doet nog een studie, hij zit in zijn laatste jaar dus bijna klaar. Maar 2 jaar te lang want nu hebben we een langstudeerde in huis en dat kost nogal veel centjes. Zelf heb ik een vastcontract en hij niet en is ook nog niet zeker of hij kan blijven maar dat zien we wel. Hij is in ieder geval druk aan het soliciteren. Veel onzekerheid hier maar over 1 ding zijn we zeker en dat is dat we een kleine willen. Mochten we een kindje krijgen dan stop ik ook niet met werken is niet goed voor me. Ik ben heel slecht in stilzitten en moet mijn energie echt kwijt anders wordt ik hyperactief. Dus geen huismoeder voor mij want poetsen is niet mijn ding.;)

5. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Hoi over het slijm: ik verlies precies 4 dagen voor mijn ei, pas het eerste slijm. is dan een lekkere dikke prop en daarna wordt het rekbaar. En als ik ovu testen gebruik heb ik dus 3 dagen na de eerste prop een posi test, en dus 24-36 uur later me ei.

ff in de gaten houden zou ik zeggen

6. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    #646 Gigi85, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    @ Bibi: ik heb op internet gelezen dat een temperatuurdip ook kan duiden op een innesteling, dus laten we daar maar op hopen :) Dan zou onze temp morgen volgens mij wel weer hoger moeten zijn!

@ LF84: deze test is negatief. Teststreepje moet minstens even donker zijn als controlestreep. Lcg zit altijd in je lijf, dus een licht streepje zegt eigenlijk niks. Kan best zijn dat je nu nog een week dit soort testjes hebt en dan ineens een knaller, maar kan net zo goed morgen al knallen.

@ Sanne: ik heb ook dat mijn vertrouwen heel snel kan dalen. Vandaag met mijn temp 0,1 lager denk ik meteen dat mijn kansen deze ronde verkeken zijn. Ik heb de afgelopen rondes ook rond en na mijn ei op alles zitten letten, maar uiteindelijk is zwanger worden toch gewoon een biologisch proces en heeft stress er niet per definitie invloed op. En je kunt ook niet elke maand je omstandigheden ideaal krijgen. Zou fijn zijn, elke maand vakantie ;)

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    wij klussen altijd rond mijn ei. stress of geen stress is moeilijk te bepalen, er is altijd wel iets stressvol aan de hand lijkt het wel.

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb mijn ei denk ik al gehad ik had de 17de (de 15 de geklust) buikpijn en mijn borsten deden zeer en veel slijm verlies wat ook rekbaar was en daarna werd de pijn in mijn borsten steets erger kon er nog niet eens naar kijken nu is de pijn in me borsten weg dus ik denk dat ik rond die tijd mijn eisprong heb gehad ik gebruik geen ovulatie testen heb ik nooit gedaan meestal voel ik het wel want dan wordt mijn baarmoeder ook gevoelig kan ik geen hobbeltje verdragen en dat heb ik bij mijn andere zwangerschapen ook gehad en toen in 1x zwanger dus ik hoop dat het deze maand ook zo is maar dat is afwachten

9. LF84

LF84 Niet meer actief

Idd, ik doe gewoon 1x ovulatie test voor elke dag.
    En heb wel even hoofdpijn, pff.. Maar niet leuk hé.

10. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Wat goed dat je eerst aan jezelf bent gaan werken! Echt heel sterk!
    Kan me voorstellen dat het nu lastig 'wachten' is aangezien je er al erg lang op 'wacht'....
    Komt zeker goed! En hallo.....30....prachtige leeftijd toch!!

11. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Dames ik ben nog steeds niet lekker...nu begint het toch echt wel griepachtig te worden...bleee....hoop dat ik nu gewoon heel ziek wordt, en dan daarna weer beter...nu blijf ik er maar steeds mee lopen....en kan ook nog wel werken...(daarna thuis wel meteen slapen..) Maarja.....niets aan te doen!

12. mlimli

mlimli Lid

20 sep 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi
    zo denken wij dan ook maar :) ons wondertje is rond 7/8 weken gestopt met groeien. gelukkig hebben we het een plekje kunnen geven en gaan we gewoon door :D

13. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    @vriendje leren kennen.

Mijn mannetje en ik kennen elkaar van het stappen...7jaar geleden alweer...Ik ging met een vriendin op stap...Er kwam een jongen naar me toe (ML) en die zei; "oh jij lijkt heel erg op een vriendin van mij".....Ik en mijn vriendin natuurlijk heel hard lachen want we dacht: echt goed begin....haha
    Uiteindelijk wel aan de praat gekomen...maar was gewoon voor de gezelligheid...mijn vriendin vond hem toch wel interessant maar durfte niet zijn nummer te vragen...dus dat deed ik dan wel...Maar nummer vond ik niet goed, dus we gaven elkaar ons msn adres. Uiteindelijk hele dagen zitten praten samen, vriedin was al tijd afgehaakt, en uiteindelijk stuurde hij een foto van die vriendin waar hij het over had...en het was echt waar...ze leek echt heel erg op mij...dus toen had ik het helemaal niet meer...want hij wilde me toen niet versieren, hij sprak gewoon de waarheid...Toen opeens vond ik het allemaal heel spannend want ik vond hem toch wel heel erg leuk.....Na maanden praten via Msn...afgesproken...vanaf die tijd een stelletje voor het leven!
    Trouwen gaan we niet...ML heeft ouders die een erg slecht huwelijk hebben gehad en voor hem is het huwelijk niets positiefs meer...dus prima, niet trouwen...
    Nu dus wel klaar voor een kindje, alweer bijna een jaartje bezig...maar cyclus nog steeds niet op de rit...ML vindt het geen probleem...want hij kan nu dus extra vaak en lang seksen....hahah mannen!

Zo...weten jullie dat ook van mij....

Leuk om de verhalen van iedereen te lezen...!

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Wij hebben zoiets, we mogen van geluk spreken als 1 kindje ons gegund is..
    Daar willen we dan ook alles voor doen om dat geluk te krijgen.
    Daarna hebben we zoiets, we "klussen" wel mocht het niet lukken dan is het jammer maar we willen niet weer al die medische dingen enz..

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ongeveer hetzelfde verhaal als die van ons dus :p
    Ik ga na een half jaar bij hem en zijn ouders wonen door ruzie thuis..
    Anderhalf jaar daar gewoond en toen kregen we ons eerste huisje.
    Dat werkt inderdaad niet, je loopt elkaar voor de voeten.
    Maar ben toch blij dat het zo gelopen is ;)

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Hier idem.
    De keren dat we zwanger waren, waren we met totaal andere dingen bezig, vakantie, trouwen enz enz..
    Je zet je verstand dus op 0..
    Maar de andere pogingen waren we er wel mee bezig en tja je raad t al, negatief..
    Maar is zo moeilijk om die wens uit je hoofd te zetten..
    Zeker als je weet dat het wel lukt.

17. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    haha anderhalf jaar hielden wij het niet vol bij mn schoonouders in huis hoor ;) Anderhalve maand geloof ik :D Maar wel keifijn dat ik daar terecht kon, ben ik ze nog steeds heel dankbaar voor!

En tis inderdaad onmogelijk om die wens uit je hoofd te zetten. Ik ben er wel van overtuigd dat als je ontspannen en rustiger bent, het beter zal lukken. Al is dat zeker niet altijd waar (weet ik dan ook weer uit ervaring). Ik heb voorlopig geen vakantie gepland staan. Misschien moet ik dat toch eens doen dan? :D

18. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Hoi allen. Lees de hele tijd mee. Dus nu maar eens een reactie. Ben afgelopen juli dertig geworden. Heb altijd gezegd dat ik op mijn dertigste moeder wilde zijn. Maar goed daar heb je ook een man voor nodig. En die ben ik viereneenhalve maand geleden tegengekomen. Vrienden van mij kwamen bij mij eten. Één van die vrienden vroeg of hij een collega mee kon nemen. En in de avond sloeg de vonk over. Voelt perfect. Eigenlijk vrij snel over kinderen begonnen. Hij (nu 29) wilde al lang kinderen. Dus de keuze was snel gemaakt. Nu afwachten wanneer het lukt ivm pcos.
    Had hiervoor een relatie van zeven jaar. Maar ben zo blij dat ik het met hem nooit geprobeerd heb. Dit voelt tig keer beter.

19. Hallo allemaal, bedankt voor de lieve berichtjes op mijn verhaaltje :) Vind ik erg lief en doet me goed!! :D :)

Hier: Al druk aan de ovulatietesten geslagen, nu al voor de 5de dag op rij. Dacht even dat hij rond cyclusdag 6 donkerder zou worden, maar is niet gebeurd. Dus wel vanaf die tijd aan de klus. Gewoon om de dag, dan hopen we het eitje niet te missen.

Temp nog steeds laag, dus nog niet geweest???? Dan gaat je temp toch omhoog???

Ik verwacht mijn ei pas op cyclusdag 14 (26 sept) bleeeehhhh en dan nog 14 dagen erbij optellen .... DUURT LANG!!! hahaha.

Op een of andere manier voel ik een soort druk dat het deze keer wel lukt. We hadden het de vorige keer aan iedereen verteld dat ik zwanger was, maarja werd dus een vmk. Wil gewoon laten zien dat het ons WEL lukt!!! Maar goed, dat moet ik niet doen. Maar ik hoop gewoon snel weer goed nieuws te kunnen vertellen. Ik heb echt het gevoel dat iedereen zit te 'wachten' tot we het eindelijk gaan vertellen. Telkens als ik iemand die die het 'weet' zie ik vraagtekens in hun ogen ... zo van, is het al weer zo ver???? Best irritant!! ;) haha
    De tijd zal het uitwijzen!!!

20. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt. Kijk maar in mijn FF grafiekje (onderaan dit bericht), had op dag 16 een positieve ovutest en op dag 17 mijn ei, dag 18 steeg mijn temperatuur.

Deel Deze Pagina