Hallo allemaal, Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor September vlindertjes. Mocht je hier behoefte aan hebben dan ben je wekom!!! Aangezien ik er zelf bij hoor, dacht ik, ik laat hier even een berichtje achter met de link: September 2012 Vlindertjes
Meiden wat kletsen jullie veel kan het niet bijhouden via mijn iphone! Ben op vrijdag altijd vrij!! Dus dan zit ik niet continue achter comp! @chanan welkom en join the clus! Ik heb ook pcos! Helaas sit ik in de MMM omdat ik dus geen ei kreeg helaas!! Nu hopen dat de ei die ik nu heb gekregen door clomig bevricht wordt ! @gigi hmm ik hoop maar dat he gaat lukken voor ons dan Onder kwaaltjes! Toen ik net tempte zat ik opeens op 37.4 maar goed dat is midden op de dag! Zo vreemd!! :s Ik voel exht nog niks! Geen zere tepels borsten echt helemaal niks gewoon best jammer! Ben er deuk mee besig met die kwaaltjes jij ook? Vond het echt jammer zo
Ps sorry dat ik niet op iedereen reageer maar is niet te onthouden allemaal en terug te lezen via iphone!! Heb wel alles geleEn maar om steeds paginas terug te pakken met verhalen lukt niet dan is mijn gerypt berichtje kwijt!! Dus sorry als ik niet volluit reageer!! Probeer het bij te houden en anders sindag weer op het werk!! Hihi
@ Bibi: ik heb ook geen kwaaltjes, maar dat zegt allemaal niks. Hoop ik dan Over je temperatuur: volgens mij varieert je temperatuur overdag altijd redelijk veel, omdat er zoveel dingen op van invloed zijn. Daarom alleen uitgaan van je basale lichaamstemperatuur in de ochtend.
@gigi dat dacht ik idd al!! Nou dat wordt morgen ochtend gewoon weer temperaturen voor ons meid het wachten duur zo lang he!! Haha
Zooo wat gaat het hier snel! Ben het afgelopen uur aan het lezen geweest hahaha Wel veel verhalen gelezen, leuke en ook wel minder leuke gelezen. Bij mij zijn de kriebels op mijn 18de begonnen. Toen had ik een relatie en de de kriebels kwamen van 1 kant uit. Dat bleef de komende 8 jaar ook. Daarna ging de relatie uit en kwam ik in de wat moet ik nu mood haha Weet nog goed dat ik jankend op de bank zat met een vriendin en maar afvragen wanneer ik nu kinderen zou kunnen krijgen. Drie jaar later was dat gevoel eigenlijk weg. Ik had zoiets van het overkomt mij niet meer. Ik had nog geen partner, laat staan een kinderwens. Eigenlijk was de kinderwens gewoon weg. Daarna ontmoette ik mijn huidige vriend via een chat en het was helemaal geweldig. Nu zijn we 3 jaar samen en ben ik 32 jaar. We wonen nu bijna een jaar samen en het gaat echt super goed. De kriebels bleven wel weg bij mij..... tot.... Ik las dat als we het zouden willen we nu wel moesten beginnen, het jaren kan duren voor je cylcus goed loopt weer. Ik ben tijdens het eten een gesprek begonnen over stoppen met de pil. Zijn antwoord was "ja dat vind ik wel leuk!" hahaha Heel droog. hhhaaha Mijn glimlach kon niet meer stuk. Vanaf dat gesprek is het alleen maar erger geworden en ik kan er ook niet mee stoppen! haha Blijf maar denken hahah En als mijn cyclus meteen goed is heb ik 4 okt mijn NOD, eerste ronde, eerste kindje Kan er dus bij in de lijst. Daarbij komt dat ik echt een pafferd ben.... rook toch wel denk ik gem 30 peukies per dag.. Heel erg slecht! Zijn er hier nog meer mensen die gewoon nog roken?? Ik vind het te eng eigenlijk.. ben daarom ook iets meer als 48uur geleden gestopt met roken. Heb het er erg zwaar mee haha Maar dat was te verwachten. Gelukkig merk ik wel dat wanneer ik denk tis voor een goed doel dat ik snel weer aan iets anders kan denken.
Goed dat je gestopt bent met roken Floor! Kan me voorstellen dat je het een beetje eng vindt met het zwanger worden. Volgens mij verlaagt het ook je vruchtbaarheid. Ik vind het zelf altijd lastig als ik een feestje heb in de periode tussen eisprong en NOD. Aan de ene kant wil ik liever geen alcohol drinken, maar aan de andere kant kan het ook niet echt kwaad (met mate natuurlijk ). Hoe doen jullie dit?
thanks hahah zal het nodig hebben... haha Denk er erg veel aan, maar komt goed. Blijf me inprenten dat het beter is voor echt alle partijen. Vriend rookt niet, voor mij zelf is het natuurlijk beter en voor de baby die nog moet komen is het veel beter. Ik drink wel op feestjes. Maar moet zeggen dat als ik nu een glas wijn pak dat ik dan altijd denk aan mijn moeder. Die vertelde dat ze op een feest was en flink had zitten drinken. Ze werd er zo ziek van dat ze dacht aan een alcohol vergiftiging. Een paar dagen daarna nog steeds ziek en toen maar naar de dokter. En voila ik zat haar te zieken hahah lol
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (8) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) 2. (6) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) 3. (5) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 4. (4) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje, 10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 5. (7) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (3) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) 7. (7) nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) 8. (2) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (3) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 10. (5) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) 11. (1) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, ronde 11 ) 12. (3) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie) 13. (2) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) 14. (3) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) 15. (4) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) Datumloos: (6) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Illegaal: (0) Aantal: 68 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden Floor32 toegevoegd, welkom en s6
@floor ik rookte ook veel en lang! 20feb gestopt met roken en met de pil!! Dacht doe het gelijk goed!! Gister inmiddels alweer 7maanden gestopt ondanks alle ellende die ik al voor mijn kiezen heb gekregen en slechte nieuws berichten!!! Vaak gedacht weer te beginnen! Maar met roken heb ne eierstokken van iemand van 10jaar ouder zeggen ze in het ziekenhuis!!! Dus denk nu ben ik al minder vruchtbaar dan moet ik niet ook nog roke. Hahaha!! Dus volhouden hoor!!! Ik ben ook na 12 jaar gestopt!!! Zet hem op!!!
kijk daar ben ik ook bang voor. Kon soms wel eens vijf peukies in een uur roken zeker achter de pc.. Maar evt een kleine krijgen vind ik belangrijker dan roken. En help jij mij nu bij een moment dat ik graag zou willen roken. Nu ben ik pas ongeveer 56uur gestopt haha dus nu is het nog bij alles wat ik doe dat ik wil roken.. haha En nu ik op de wachtbank zit voor de eerste keer maakt het er ook niet makkelijker op hahaha Ga zo maar eens eerst paardrijden voor ik helemaal gek wordt lol
@floor ja hoor meid ik sleep je er wel doorheen... Sleep jij mij dan door deze ellendoge dagen! Ben al zoooo depri van het "lange" wachten!! Dat ik zooo graag wil ... En nu dus nog niks voel ik me dan weer "boos" en druk maak dat het nooit goed zal komen ( weet ik zo mag ik niet denken...) maar doe ik toch!! Ik sleep je door die peukloze dagen heen meid!! Eerste week is het lastiger daarna easy !!! Echt waar!!! Alleen met goedweer en op terras is killing en savonds lekker met rokende vriendinnen in de tuin... Maar als een kind ECHT 100% is waar je voor wilt gaan! Dan sleep je jezelf ook daar wel doorheen!! Ik weet waar ik het voor doe!! Voor meer vrichtbaarheid moet je denken!!! Succes meid
wat leuk om al die verhalen te lezen. Ik ken mijn vriend nu 9 jaar, zijn samen voor 7 jaar. Voor iedereen die al op het wachtbankje zit hoop ik dat het allemaal roze wordt. Voor iedereen die nog moet klussen veel plezier hihi Ik hoop dat het voor mij deze maand ook nog lukt ben nu al 10 dagen ongesteld, ben benieuwd wanneer het klusmoment nu is... en Floor32 succes met stoppen met roken!
Wow, het is echt niet bij te houden! @floor: heel veel succes met stoppen met roken! Hoe vol! @alle anderen die de laatste 24uur een berichtje hebben geplaatst; help, ik kan t niet bijhouden. Weet echt niet meer waar ik allemal op moet reageren! Haha, wel gezellig zo. @hier, ei gaat al opschieten, wij gaan dus aan de klus. Hebben nu even een baaldag. We davhten gisteren dat we ons huis verkocht zouden hebben. Vandaag gehoord dat de koper er toch vanaf ziet. Pffff, zo onwijs balen. Maar ja, komt ook wel goed!
zelfs ik kan het niet eens altijd bijhouden, en ben de hele dag thuis geweest en heb meerdere malen geprobeerd bij te lezen...
Vorige maand gelukkig wel een ei kennelijk. Tenminste temp ging wel flink omhoog. Ben wel flink wat aangekomen na stoppen met de implanon.... 5 kilo nu al. Ik weet niet of dat van de pcos is of dat dat gewoon is.
ooh over aankomen... ik ben het afgelopen 1 1/5 jaar 30kilo kwijt geraakt hahaha lekker gevaarlijk nu dus haha eigenlijk wil ik niet roken, niet meer aankomen en zwanger raken hahaa onmogelijk dus! Maar aankomen van zwanger zijn zou ik niet erg vinden. van het stoppen met roken wel dus extra op de fiets of lopen, auto vaker laten staan. meer actiever paardrijden.. ik rij nu eigenlijk alleen in het duin te hobbelen. ik moet trouwens ook zeggen dat het klussen waar jullie het over hebben hahah ik lag helemaal dubbel toen ik het voor het eerst las. Dacht eigenlijk dat het over een baby kamer ging hihi bibi: komt goed meis, maar je maakt het wachten zelf zo erg mogelijk. Ik hoop er niet verder bij stil te staan dat ik nu op de wachtbank zit. ik zie het wel. maar ik ben net een blauwe maandag bezig. ik kan nu officieel zeggen ik ben 3 dagen rookvrij hahaha op naar de vierde