@all hahaha fijn dat ik niet de enige ben die het niet bij kan houden!!! @schaapje, baaaalen meid van je huis hopelijk gauw nieuwe geintresseerde !! Dikke knuf !! @ chanan ik ben ook onwijs veel aangekomen na het stoppen pil!! Voor ik aan de pil ging voor ik 58 tijdens de pil rond de 50 nu opeens sinds weer stoppen pil rond de 60!!!! Dus weet ook niet of dat wat met pcos te maken heeft! Ik ben niet te dik ofzo! Dat hebben veel pcosers helaas wel! Ik heb alleen helaas heel mijn acne weer terug!!! Dus loop hele dagen met een plamuurlaag make up ( @ floor goed bezig meid het moe ergens mee beginnen!! Je kunt het!! Meiden waaaaar blijven mijn kwaaltjes?? Ik wil zoooooo graag flinke kwaaltjes, ff overgeven ofzo!! Geef mij een sprankeltje hoop hihi Nog een week en 2 dagen... Waiting sucks...
@Gigi:misschien een innestelingsdipje op je temperatuurkaart? Zou wel erg vroeg zijn als je ongi al komt. Denk het niet hoor. @Bbibi: Zelfde voor jou, ook een innestelingsdip? Progesteronwaardes heb ik ook geen flauw benul van. @Nedjla:welkom en succes! @Bbibi:ik denk elke maand dat het weleens raak zou kunnen zijn haha. Dus ja, als het deze maand raak zou zijn, dan had ik het al een beetje ' verwacht' .(slaat nergens op in mijn geval dus) @Smurffin: Thuismoeder is ook niets voor mij. Ik werk nu 3 dagen en dat is ideaal voor mij @Bbibi: Zere borsten heb ik nooit gehad. Ik dacht dat dat er echt altijd bij hoorde, maar ik heb 9 maanden lang nergens last van gehad. (Wel groeiden ze enorm, maar ook pas na een paar weken hoor) Ik ben ook toch best bezig met wat ik allemaal voel. Sinds mn ei heb ik een ongi gevoel en steekjes en krampjes af en toe. Maar ik heb het even nakeken en dat had ik de afgelopen 2 rondes ook....dus helaas...toch nog een week (!)wachten. @Floor: Oh moeilijk hoor, ook nog gestopt met roken! Ik weet niet hoe het is, ik heb nooit gerookt, maar ik hoor genoeg verhalen om me heen hoe moeilijk het is om te stoppen. Veel succes in ieder geval, en hopelijk is het snel raak voor jullie! @GIgi: Ik drink eigenlijk nooit alcohol, dus ook niet tussen ei en nod. Maar ja mag best wat drinken hoor. De eerste paar weken krijgt de baby/embryo nog geen voeding via de navelstreng, dus dan is er niets aan de hand.
@SChaapje: Ontzettend balen van jullie huis zeg! Hopelijk komen er snel wel serieuze kopers. Wij hebben het zelf ook gehad. In 2008, toen de crisis net was begonnen. We hadden al een overeenkomst met de potentiele kopers, prijs was akkoord, maar het koopcontract hebben ze nooit getekend. Bleek later dat die man een BKR notering had, en dus geen hypotheek kon krijgen. Wij ook flink balen natuurlijk! Gelukkig is het een paar maanden later alsnog verkocht. @Floor: Manlief hier is er ook achter gekomen dat we het hier ' klussen' noemen haha. Wel grappig, hij had het ineens over ' klussen' . Ik keek hem echt aan van????. Ja, dat noemen jullie toch zo haha. Mr. Bob de Bouwer.
Aan al diegene die gestopt zijn met roken: goed bezig!! Ik duim dubbel voor jullie. Ik heb geprobeerd om bij te lezen maar echt waar een weekje wegzijn en dan bijlezen is echt te moeilijk. Ben ook redelijk moe want het was een zware werkweek. Zondag nog geklust voor ik vertrok. Woensdag heel vroeg is mijn eitje gesprongen (dinsdag op woensdag nacht). Ben er zelfs van wakker geworden. Nu hopen dat er nog zaadjes van zondagmiddag de kracht hebben om het eitje te bevruchten.
@Bbibi gelukkig geen acne. Had ik in mijn jeugd wel veel last van. Maak me wel zorgen over mijn gewicht. Maar weer aan het hardlopen beginnen. Woog altijd rond de 63 kilo.. nu 68. Pfff. Maar het is het waard uiteindelijk!!! Als het binnen zes mnd niet lukt mag ik ook aan de clomid. Hoop dat het zonder lukt. @Floor stoppen met roken is zo zwaar... heel veel succes. Bij mij hielp het om meer te gaan bewegen. Hardlopen...
Bibi, ik voelde helemaal niets bij mijn zwangerschap. Had toevallig ook een cyclus overgeslagen en we zaten te wachten tot we konden beginnen met Icsi. Pas op (achteraf) 16 DPO begon ik mij borsten te voelen dus toen een testje gedaan tada resultaat ligt nu boven lekker te slapen koud hebben: Ben de afgelopen dagen ziek geweest 39° koorts en heeeel koud gehad maar dat kwam dus daardoor Verder weet ik het even niet meer, er is zoveel geschreven
@groen en minime dankjewel lieve dames dat jullie deze info met mij delen!! Doet me super goed om dus meer verhalen te lezen dat je dus niets kunt voelen en dus geen sere borsten hoeft te hebben! Ik fleur er weer helemaal mee op!! Thnx ladies!! @chanan fijn dat je geen acne hebt! Ik ben er jaren vanaf geweest door diane pil!! Nu weer alles terug!! Ik had overigens d-chiro inositol besteld ( zie pcos-selutions) via google, maar nog niet ingenomen nu eerste ronde clomid omdar ik nu een exho zou krijgen en dit alles kon beinvloedde ook de waardes progestron! Dus besloten er nie mee te beginnen voordat alles klaar was!! Nu ben ik klaar met alle "onderzoeken" wordt ik ongesteld krijg ik voor een half jaar clomid mee naar huis dus aangeZien ik vandaag progestron moest prikken en dus overal mee klaar ben heb ik besloten vanaf vandaag aan de d chiro inositol te gaan samen met clomid!! Ik denk echt dat ik hier super resultaten mee ga bereiken en met deze "combi" gauw zwanger raak!! Miss intressant ook wat potjes te bestellen ? Miss ben je dan wel zwanger voor je aan de clomid moet hihi @lica daa lief meid dankjewel
Oja en @groen wel een erggg bijzonder verhaal hoor!!! Je zou dus exht aan de icsi beginnen? Wauwwww en dan toch opeens "spontaan" zwanger?? Hoe is dat nu mogelijk! Krijg er gewoon kippenvel van!! Stomme vraag maar waarom Zouden Ze gelijk aan icsi beginnen? Waarom niet eerst IUI of iets dergelijks? ( sorry als je dat "prive " vind en het er niet over wil hebben! Dan is dat uiteraard geen probleem!!)
@aankomen Is dat een bekend iets? aankomen na het stoppen met de pil? Ik ben wel veel aangekomen toen ik ooit met de pil begon. Hoop niet dat ik nu ook ga aankomen na het stoppen ermee... Ik ben al zo zwaar @druk Wat is het hier gezellig druk he! We zitten al op bijna 70 pagina's en de meeste moeten hun ei nog hebben Leuk om al die verhalen te lezen. @roken Wat knap dat jullie stoppen met roken en het nog vol houden ook! Ik heb zelf nooit gerookt dus weet niet hoe moeilijk het is, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Volhouden hoor! Het is voor een goed doel!!!
Jeej, weer helemaal bij gelezen. @stoppende rokers: goed bezig, je kan het beste indd voor de zwangerschap doen omdat stoppen ook stress met zich mee brengt. Ik heb gelukkig nooit gerookt, maar ach kan wel weer moeilijk van het lekkere eten afblijven. En wat het drinken betreft neem ik het risico niet. De eerste weken zit misschien de navelstreng er niet aan, maar alcohol komt wel in het bloed. Ik sluit dat soort dingen gewoon uit. Ik ben zelf maar gaan aftellen tot de eventuele innesteling, dan lijkt het wat dichterbij. Als ik kijk hoe lang mijn nod nog duurt... Wachten maar weer... Heb al wel gezien dat als ik deze ronde zwanger ben, het nog wel eens mijn cadeautje kan worden. Ik ben in juni jarig. En ach ik ben ook een dag na mijn vaders verjaardag geboren, dus...
Wachten duurt lang. Pfff, kan ook niet slapen. En die bijwerkingen van die Ovitrelle en de utrogestan Hoofdpijn, lage rugpijn, korter lontje, misselijk. Ik ga ook maar aftellen tot eventuele innestelingsdag de 25ste ?? 5 dagen na ei. Achja, daarna afwachten tot de 29ste om te testen of al die ovitrelle er al uit is. Ga weer proberen te slapen. Good night, BabyWish
Goedemorgen meiden! @aankomen, ik ben ook veel aangekomen toen ik ooit met de pil begon. Met stoppen met de pil en met een mirenaspiraal gewoon op gewicht gebleven ( al jaren iets te zwaar). Tijdens mijn eerste zwangerschap de eerste 3maanden alleen maar afgevallen doordat ik niet veel trek had. Daarna heel netjes maar 8 kilo aangekomen, die er 4weken na de bevalling al weer af waren. @wachten, op werkdagen gaat het wel, dan heb ik weinig tijd om er aan te denken. Weekends gaan ook wel, maar de dagen dat ik alleen met me kleine meid thuis ben zijn soms wel lastig. Dan wil ik zo graag nóg zo'n klein smurfje!
Ik ben ook 3 kilo bijgekomen sinds het stoppen met de pil. Echt frustrerend! Valt de innesteling 5 dagen na ei? Is dat niet langer?
@chanan graag gedaan meid @aankomen : de meeste komen juist aan door de pil!! Ik niet ik viel juist af! Komt was door pcos, die stabiliseerd door de diane pil. Nu diane pil uit lichaam is schieten mijn hormonen weer omhoog en omlaag!! @roken: thanks ladys... Nu na ruim 7mnd ben ik niet van plan het te verpesten hoor hihi ik hou vol!! @ sanne nee jij zult nu niet meer opeens aankomen! Je bent onteveer een half haar vd pil zo te zien... Dan had dat allang moeten gebeuren! @innesteling is toch 7 tot 9 dagwn? Als het 5 is heb ik sowieso miin kans verkeken! Niks gevoeld en nu ook geen kwaaltjes dus helaas dan Wel wat bruinige afscheiding maar dat was geen bloed!! En dat heb ik heel vaak na mijn vermoedelijke ei toen ik aan de pil was! Schijnt volgens gynae normaal te zijn!! Dus geen teken van leven verder helaas !! @drukte : ik zeg gezelligggg!! Fijn weekend ladys!!
Oka en @ wachten... Ik heb er meer moeite mee met het feit dat je niet weet of het gaat lukken.. Ik bedoel ik loop al in de MMM ben al verminderd vruchtbaar en heb veel ziektes en aandoeningen... Dus ik heb meer moeite met het feit dat ik niet weet of het ookt goed gaat komen als het wachten tot NOD als ik eerlijk ben... Hebben jullie daar ook wel eens over nagedacht?
goedemorgen allemaal. Innesteling is 5 tot 7 dagen na je ei. Ik ga zelf uit van 7. Ik ben al jaren geleden gestopt met de pil, dus geen idee of ik zwaarder werd. Wat ik wel weet is dat ik schrok van het aantal jaren dat ik de pil al slikte. En het leek wel of ik af moest kicken, had in het begin een soort drang oid om hem te nemen. Was gewoon een automatisme geworden.
Goeie morgen. Wat een drukte maar ben weer helemaal bij me telefoon is blij dat die zo weer uit mag hihi. @roken goed bezig allemaal en bij drang na een sigaretje neem een pepermuntje of een ander zuigsnoepje werkt echt!! @gewicht ik ben ooit ook aangekomen van beginnen met pil maar het meeste is er toch wel bij gekomen na het stoppen met roken,had er veel af na een jaar bijna elke dag sporten maar het zit nu gewoon weer op de bekende plekken en ik ga me er ook niet meer druk om maken zo erg is het nu ook weer niet en ben 1,73 en de laatste x dat ik op de weegschaal stond was het rond de 80. @stress nee nergens last van. Maar genoeg gekletst ik ga me bedje maar is uit tijd voor me ovutest ze worden wel met de dag donkerder .