Net me testje gedaan en voor mij gevoel. was die gistere donkerder dan vandaag maar ze zijn nog steeds niet even donker het is nu ook pas dag 12 en ik voel nog niks misschien morgen
@bianca, ook gestopt dus met roken? Knap hoor!! Tis even moeilijk een week ofzo maar daana ben je snel gewend! Nu meer mijn momentjes met lekker weer! Hihi Maar van je ovutest kan!! Kan een dagje wat lichter worden en grote kans dat hij morgen dan opeens positief is!!! Spannend ik zeg alvast maar optijd aan de klus
Goedemorgen dames, Heb hier een kort nachtje gehad. Domme idioten in Haren (Dorp vlak bij) zijn te dom om na te denken. Gaan ze beetje rellen en verder klem zuipen. Tja krijg je tikken moet je niet zeuren. Broer van mijn man was heen geweest en konden hem niet te pakken krijgen, omdat ze alle mobiel verkeer uitgezet hadden. Maar hij was daar op tijd weg gelukkig Ik kan helaas ook niet alles bij houden en ga straks lekker rustig alles terug lezen. Maar dat maakt deze topic wel ergggggg gezellig
Bibi ik rook al 12jaar niet meer was er klaar mee zo 1op de andere dag 1nadeel me trouwjurk was net besteld gelukkig kon ik hem wel aan hoor nu vrees ik niet meer hihi
13 jaar geleden gestopt met roken. 15 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Man ken ik ook 13 jaar. Leren kennen in de kroeg. We wilde nooit kinderen tot ik 34 was en we voor ons gevoel een keus moesten maken. We hebben elkaar 1 vraag gesteld ( na ontzettend veel voor- en tegen lijstjes) en dat was; denk je dat je spijt krijgt als je het niet doet. En daar moesten we beide ja op antwoorden. Dus toen was de keus gemaakt. 2 jaar later werd onze dochter geboren. En als ik had geweten hoe geweldig het was had ik haar 10 jaar geleden al willen hebben . Nu voor een 2e. Ronde 13 alweer. We hopen dat we niet weer 22 rondes hoeven te wachten. Innesteling tussen de 5 en 7 dagen en daar heb ik echt niks van gevoeld de eerste keer. Wel had ik die eerste week hoofdpijn. Enne ik houd het ook niet bij hoor dames. Ik probeer bij te lezen maar op iedereen reageren gaat niet lukken op mijn iPhone. Hier net een beetje aan t bekomen van de buikgriep. Jakkes wat kan een mens zich beroerd voelen zeg. Sinds vandaag hoofdpijn. Ik hoop voor een goed doel!
@smurfinn vervelend zeg dat je zon rot nacht gehad hebt!! Vandaag maar een lekker rustig dagje houden dan @bianca owhh al zo lang gestopt!! Haha zo lang als ik rookte dus hihi knap hoor!! En ach dat je je jurk nu niet meer past geeft toch niet? Je hoeft hem nu ook niet meer aan!! Haha ) ik hooooop dat ik binnenkort mijn kleding niet meer aan kan! Maar dan met een andere reden
@pink 22 maanden zuchttt wat heb jij een geduld moeten hebben zeg!! Fijn dat je nu toch mama bent geworden van een dochtertje!! En jij dus ook al niets gevoeld? Hmm ik zit in het topic zwanger zonder klaxhten denk... Hihi nou dat geeft me ontsettend veel hoop Nog een lange week te gaan!! Of langer als ik niet ongi ben want wil niet gaan testen!! Veel beterschap nog!!
geweldig he die ik rook niet meer kilo`s mijn man is ook gestopt al ff hoor en misschien 6 kilo zwaarder en dan moet je ook nog is zoeken waar het zit :x.
Kon ik maar rustig aan doen, ik moet vandaag nog even aan het werk. Maar dat verzet je gedachten ook weer eventjes Sinds ik gestopt ben met de pil val ik alleen maar af, vind ik niet zo erg hoor want ik was door de pil 10 kilo aangekomen in 1jaar tijd. @bibi laten we hopen dat je zwanger bent en nu nog geen klachten heb
Sinds 2 maanden ben ik gestopt met de pil en inmiddels al ruim 2 kilo aangekomen. Maar ben wel netjes 3,5 weken later ongi geworden dus dat zit wel goed. We zitten nu in ronde 2 weet niet precies wanneer maar een deze dagen heb ik mijn ei. Dus dat wordt klussen.
@bianca haha dat is bij die mannen altijd @smurfinn ik hoooop het ook maar vrees het ergste meid ik blijf jullie nog heeeel lang vergezellen denk ik hier in het forum!! Haha @vivian spannend meid!! Genoeg klussen als je geen ovutesten gebruikt!! Dan weet je seker dat je hem nie kan missen hihi
Hoi, Ik ben nieuw hier. Volgende week ga ik trouwen en dit is de eerste keer dat we proberen zwanger te raken, mijn menstruatie zou 4 oktober moeten zijn maar ik hoop dat het weg blijft. Dan heb ik een feestje
Welkom en alvast een fijne bruiloft aiko. @test heb net nog is na me ovutest gekeken maar in de tussentijd is die al wel donkerder geworden dus we gaan de goeie kant op. Gisteren nog wel geklust dus dat zit wel goed morgen mag man lief weer zijn ding doen gun hem zo af en toe wel wat rust en ik heb gelezen dat elke dag een zaadlozing niet goed is??!! Zo leer je nog is wat bij als je er helemaal voor ga. Ik vrees dat ik morgen weer veel te lezen heb ga zo lekker op pad met me dinnetje en vanaf gezellig met de mannen en hun kids gourmetten. Fijn weekend allemaal
Bianca ze zeggen Dat om de dag het beste is voor de zaadjes haha hier vandaag lekker paardgereden, 2 uur in totaal. Na de Pauze zat ik op het paard en ineens misselijk niet normaal! Kan natuurlijk niet van een eventuele zwangerschap zijn, want 4 okt pad de nod, maar ben denk ik wel een uur Misselijk geweest. Inmiddels bijna 4 dagen rookvrij haha gaat goed opzich
@Floor dat is minder dat je zeker een uur misselijk bent geweest. Maar hoop dat het weer helemaal weg is zodat je weer kan doen wat je wilt doen.
Welke verschijnselen kun je hebben tijdens de innesteling? Krijg je daar überhaupt verschijnselen bij? misselijkheid is nu weg, lig heerlijk in bad en ben het boek van allen car aan het lezen, stoppen met roken. wie weet motiveert het nog meer.
Hallo dames, Ik lees verhalen over het stoppen met roken. Ik ben ook bezig met stoppen. En heb er nog geen moeite mee. Gelukkig heb ik de 27ste een afspraak met een personal trainer van de sportschool waar ik van plan ben om te gaan sporten. Als dat lekker loopt en het bevalt goed dan ga ik daar sporten. Als het kan en lukt ga ik dagelijks een uurtje sporten. @reageren en bijlezen: ik volg alles actief, maar kan niet op iedereen reageren. Ik zit namelijk 75% van de tijd dat ik bijlees op m'n blackberry, dus dan is het heel lastig met reageren, of iets aanpassen op de lijst. Dus sorry meiden als het lijkt alsof ik hier nooit ben @wachten: wie heeft er ook zo'n last van hoofdpijn. Het valt me op dat ik meestal na de eisprong een weekje af en toe last heb van hoofdpijn. Dus ik vraag me af of er nog meer zijn die dit hebben ?? Gr. BabyWish
@bianca heel veel plezier vanavond! Geniet van je weekend! @floor ik wil je hoop noet wegnemen meid maar ik was ook veel misselijk met stoppen pil! Had van van alles opeens last ( noem het afkickverschijnselen) al hoop ik voor je dat het van iets anders is!! @babywish here the same.. Bijnaaa altijd op iphone!! Dus dan lees ik mee maar kan ik ook niet actief op iedereen reageren helaas!! Dames fijne avond!!