NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Ok nu hebben jullie mij wel nieuwsgierig gemaakt ivm die sperma. Ga ook eens kijkekn.

Hier ook koud. Ben net thuis van de voetbal dus ook ganse tijd buiten gezeten. Brrr

2. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Het IS koud! Brrrr! Tis echt herfst nu... Bah! Doe mij maar alle dagen zomer! :)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ja ja dames ik heb wel eens goede tips ;) op een leuke bijzondere manier toch intressant te kijken he! En een stuk duidelijker!! Hiji vond het echt mooie documentaire hihi

Weltruste ladys :D

4. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    @ het weer ja het was wel Ff koud ja kwam terug gefiets van het werk naar huis om half 1 en mijn. Vingers waren koud en rood gelukkig had ik de uggs lekker dus geen koude voetjes.

@ werkwijze : ik bekijk het forum ook meestal op de iPhone vind ik makkelijk en ( bijna )overal beschikbaar.

@ het filmpje ga ik morgen Ff kijken ben wel erg nieuwschirig namelijk hihihi

@ mezelf , ik loop nu al een 3tal dagen met rug kramp /zeurende pijn weet niet echt hoe ik het moet omschrijven eigenlijk.
    Ook heb ik het idee dat ik vaker moet plassen.
    Kreeg vandaag van 1 oudcollega te horen dat ze 14 weken zwanger was gun het haar enorm , ze heeft veel problemen en MK gehad ook via IVF niets en nu 3/4 jaar later andere relatie en zonder hulp middelen zwanger , hoe blij ik voor haar ben heb ik voor mezelf de vingers nog goed gekruist de toekomst zal het ons vertellen

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wat een mooi " verhaal" M2008 !!! Vreemd hoe dat iets kan lopen he? Met de een nooit zwanger raken, en met een andere partner wel! Net of het zo voorbestemd is!! Bizar he?

@filmpje jaaaa moet je maar eens kijken! Ik vond het super

@klachten hmm klinkt hoopvol hoor! Spannend! Wanneer is je NOD!!?

@klachten hier nog niks :( vanaf het begin van mijn ei al niet!! Die is vorige week zondag gesprongen!! Eigenlijk toch vreemd ala je een super groot mooi eitje hebt "? En goed zaad... En je hebt voor je eisprong om de dag sex en tijdens eisprong elke dag, dat hij dan alsnog niet bevrucht raakt?? Vreemd toch eigenlijk zou je zeggen?? :)

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Sperma: Ben nou ook wel benieuwd, ga straks eens kijken als de kleine in bed ligt.

@Koud: jaaaa, hier ook ineens zo koud! Kwam vanochtend beneden en het is echt fris! Ik loop vaak op blote voeten door het huis, maar moet nu ik toch echt sokken/sloffen aan gaan doen.

Hier sinds gisteren de hele dag door flink steken in mn maag (denk althans mn maag, want is tussen navel en borstkas). Soms echt flink pijnlijk. Geen idee wat het is, maar hopelijk is het snel over!
    Ook wat last van mn darmen. Misschien een virusje, want manlief en zoontje zijn ook niet helemaal fit (= zure poepluiers bij zoontje)

7. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Ben nu ook wel nieuwgierig naar dat filmpje, zal m eens bekijken. Nu eerst maar eens rustig wakker worden. Dochterlief hangt op schoot naar k3 te kijken, kopje koffie erbij, iPad. Heerlijk zondagochtendje!

Fijne dag allemaal!

8. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Gisteren deel 1,2 en 3 gezien van de great sperm race. Nu is het mij al wel wat duidelijker waarom het echt niet makkelijk is voor de sperma.

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Bbibi: Is niet heel vreemd hoor helaas. Volgens mij als het zaad goed is, je eitje is goed EN je hebt op de juiste dagen sex, dan heb je nog maar 20% kans op een zwangerschap.
    Ik denk ook altijd: Alles is toch goed, op de juiste dagen geklust, waarom dan niet gelijk zwanger? Maar helaas werkt het dus (meestal) niet zo.
    Maar nogmaals: geen klachten zegt echt niks hoor;)
    En hetzelfde geldt andersom: Als je wel klachten hebt ben je niet per definitie zwanger (je lijf kan je soms goed voor de gek houden)

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb trouwens laatst een documentaire gezien van Discovery channel ook over de hele weg die sperma moet afleggen en waar het allemaal mis kan gaan. Is dat toevallig dezelfde?
    Eigenlijk is het nog een wonder dat het zo vaak WEL lukt !

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @minime die van discovery heb ik ook allemaal gekeken leukkk!! Vind het zo intressant!! En ja als je het ook ziet dan is het ook niet makkelijk! En wat je segt van kwaaltjes zal ook wel kloppen uiteraard maar je hoort iedereen over kwaaltjes!!

Nou bij mij zit mijn menstruatie eraan te komen hoor helaas :( had nu al klein beetje innimini bruin bloed bij afvegen! Zal geen innesteling sijn want had dat vorge keer ook zon 4 dagen voor ongi!!! Alleen wel klote dat betekent dat deze cyclus wel ergggg kort gaat worden :; kutzooi !!! Denk echt dat mijn progestron waarde gewoon veel te laag is! Krijg ik morgen uitslag van!! Zo kun je toch nooit zwanger raken? Ik zit pas op 7dpo :(

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Bbibi: Zou wel flink balen zijn inderdaad, als het echt je ongi is die eraan komt. Maar dat heb je dus altijd een paar dagen voor de echte menstruatie? Ik heb ook maar een LF van 10 dagen, baal er ook wel van, want ik ben bang dat het eitje dan niet genoeg tijd heeft om in te nestelen. Ik slik deze maand voor het eerst tarwekiemolie capsules, die zouden de LF iets langer kunnen maken. Ik hoop het van harte, het liefst een LF van 9 maanden ofzo;)

ik ben benieuwd naar je progesteron waarde morgen.

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @minime! Ja 10is net op het randje toch? Maar als bij mij bruinverlies al 7epo begint kan toch nooit goed zijn? Dan kan mijn ei zich nooit nestelen!! Morgen als ze bellen vanuit het siekenhuis ga ik het maar meteen bespreken want dit gaat hem nooit worden zo :( snik snik baaaal echt als een stekker momenteel :(

14. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem op youtube gekeken

15. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @bbibi, balen, maar ik duim voor je dat t toch innesteling is. Spannend morgen!

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik duim ook voor je dat het gewoon innesteling is!
    Houd je toevallig ook je temperatuur bij? Zoja, hoe staat het daarmee?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Lief van jullie!!! Maar mijn hoop ik al compleet weg meiden! Ken mijn lichaam heel goed helaas! Dus game over!! Wss woensdag of donderdag al ongi denk!!

Qua temp was net 2 tiende lager!! Dus hij is al aan het afbouwen!!
    ( wel pas met tempen begonnen na eisprong) dus helaas voel me ook hetzelfde als anders dus wist al wel dat het eraan kwam... Maja wel klote!! Ga gauw progestron creme bestellen! Volgende ronde eens proberen of het wat is!! :)

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bobo balen als het geen innesteling is, je wordt er bijna moedeloos van! Kan me voorstellen dat het je frustreert.

Wat een gaaf verhaal wat ik las over de natuurlijke zwangerschap na alle pogingen!

hier nog steeds misselijk en buikkrampen. Stoppen met de pil is ook niet makkelijk! Sinds vanmorgen ook 3 pukkels op mijn kin en een grote meeeter op mijn lip haha lijk wel weer 15 ipv 32 haha
    hadden jullie ook allemaal van die ontwenningsverschijnselen?
    qua niet roken gaat het wel goed. Na elf uur ga ik weer dag vijf in! Op naar een week rookvrij

19. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    @sperm race: echt hartstikke leuk, heb net de documentaire gekeken.

@Bbibi wat supervervelend voor je! Hopelijk helpt de progestron creme mee de volgende ronde :)

20. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Goeie morgen

Bibi wat vervelend voor je.
    Ik heb net weer me testje gedaan en de streepjes komen wel heel dicht bijmekaar in de buurt (jahoe) had gisteren al kramp dus ik had het gevoel dat me eitje er aan zat te komen.
    Nu alleen nog wachten tot die slaapkop naast me wakker word.
    Heerlijk he die smartphone's.
    @sperma race ben benieuwd ga straks kijken op de laptop .......gewoon sperma race zoeken op youtube?????

Deel Deze Pagina