Misschien een tip. Werkt niet bij iedereen. Maar de capsules 'zwanger worden' van de Etos hebben mijn lf van 11 naar 14 dagen verlengd. Straks ook ff die docu kijken.
@dpo Ik zit nu op 5dpo dus ik ga de hele dag bidden voor een prachtige innesteling! Gisteravond zei ik tegen mijn man: nu kunnen we met kerst niet eens het grote nieuws wereldkundig maken, als het deze ronde niet gelukt is. Hij zei: maar misschien is het wel gelukt! Ik hoop het zo! Lijkt me zo geweldig om dat hartje op de kerstkaart erbij te kunnen zetten
@tarwekiemolie en etos zwanger worden: heb meerdere malen hier op het forum gelezen dat je cyclus juist meer een puinhoop wordt. Maar goed, weet niet of het waar is. Utrogestan capsules helpen toch het beste, en is op recept voorgeschreven. Mijn arts wil trouwens niet dat ik allerlei troepjes slik omdat dat de behandeling in de weg staat. (Reactie van lichaam op pilletjes enz.)
Weet iemand vanaf wanneer je kunt testen mer de kruidvat 2voor 5 euro testen? Kan dit op het doosje en in de gebruiksaanwijzing nergens vinden....
@tarwekiem is voor mij ook troep! Is NOG meer oesteogeen en sar heb ik juist teveel meestal met pcos! Dus werd mijn cyclus nog langer!! Multi slik ik een heel sterk dosering van biovitaal ( ijzervrij door tehoog ijzer) en daarnaast nog een 20tal pillen en supplementen voor mijn ME/CVS dus krijg ruimmm voldoende binnen! Slik voor zon 250 per maand aan supplementen dus moet goed zijn @floor knap hoor meid ga zo door!! @filmpje het is the big sperm race ( intoetsen bij you tube) @babywish gebruik jij utrogestan? Wanneer begin jij daarmee? Hoor wel dat het zon vies gedoe is?!klopt dat?
Hoi meiden! Mijn NOD is 1 oktober. Maar ik dacht gister even dat ik ongi zou worden. Ik kreeg menstruatiepijn, zeurderige pijn en buik en rug. Maar tot nu toe nog geen spoor van ongi! Ik hoop maar dat ik het volhoud tot 1 oktober en dan kan ik gaan testen. Ik ben benieuwd! Zijn er nog meer meiden die last hadden van ongesteldheidspijn? Groetjes Egeltje
@Bbibi: ik moet het de volgende dag na de iui gebruiken. 3x daags 2 capsules. Tja en een troepje.. Ik heb het er voor over, klein inlegkruisje en klaar. Meestal gebruiken tot je positief test of ongie wordt. Ik stop op NOD en dan maar kijken of ik die dag ongie wordt, tenzei ik daarvoor positief test natuurlijk Ik heb ook pcos, daarom krijg ik van mijn huisarts al alternatieve medicijnen die ook tijdens de zwangerschap gebruikt kunnen worden. Heel fijn, beter doen alsof je al zwanger bent toch. Als er al zoveel aan de hand is moet je het overige zo natuurlijk mogelijk doen toch. Liefs BabyWish
Goh, als je een dagje niet online bent, heb je veel bij te lezen @ Aiko: heel veel plezier, geniet ervan! @ sperma filmpje: klinkt interessant, ga ik vanmiddag ook maar eens bekijken. @ klachten: ik heb nog nergens last van. Ben dit weekend heel slecht met mijn temperatuur meten, was gisteren 45 minuten later dan normaal en vanochtend heb ik het niet gedaan. Was pas om half 3 thuis vannacht, dus had weinig zin om mijn wekker om 7 uur te zetten. Ben benieuwd wat het morgenvroeg doet. Fijne zondag allemaal!
@engeltje niet echt klachtjes maar wel heeel licht bloed verlies! Beetje bruin!! Maar denk eerder dat ik heel snel ongi ga worden! @ babywish fijn dat je huisarts zo met je mee denkt! Dat je toch nog medicatie kan blijven nemen! En van die progestron, je hebt gelijk hoor! Wat moet dat moet! Als blijkt dat ik dat zo ook moet ga ik dat ook zeker doen! @gigi jij dus ook nog geen gevoel? Hmm spannend hoor! Hier ook niks! Soms vlaagje misselijk maar dat heb ik zo vaak.. En ongi bied Och nu toch al aan dus zal niks zijn!! Wel een voordeel!! Eindelijkkkk een korte cyclus hahha! Dus kan snel aan de volgende ronde beginnen Jullie ook allemaal fijne zondag
Heb net de filmpjes bekeken en ik heb toch wel medelijden met de spermacellentjes gekregen hoor maar het is zeker een boeiend verhaal. Hoop dat ze nog even genieten van hun rust bij manlief straks moeten ze de tocht van hun leven maken hihi
Ik ben verbannen na de slaapkamer met me laptopje . Er is F1 op tv en dan moet vrouwlief maar even wachten :x. Gelukkig vermaak ik me prima hoor laptopje op schoot tv aan op onzin programmma`s kortom heerlijk lui op bed .
Volgens mij zegt de gebruiksaanwijzing gewoon op nod. Maar ik teste 5 dagen voor nod al posi (licht streepje) met 2v5 van het kv. Iedere dag blijven testen en op 12 dpo was hij zo donker dat ook de digi zwanger zei. Maar dat is bij iedereen verschillend want iedereen maakt op een ander tempo hcg aan. Dus echt zeggen vanaf wanneer je zou kunnen testen kun je niet. Succes!
@bianca heeeerlijk zon lamme dag toch? Heerlijk genieten! Vooral met dit weer!! Verder qua test ook geen ervaring met k2v5 maar lees idd in enorm veel topic dat het een erg goede test is en snel hcg meet! Dus je zou al op 11 dpo een testje kunnen wagen! Maar zoals pink zegt, ligt ook aan de stijging van je hcg waarde!! Dus de kans is ook aanwezig dat je de ene keer nega test en paar dagen posi... Maar voor dat geld (2,50) kan ke makkelijk een keertje extra testen toch
Inderdaad, das niet duur. Denk dat ik dinsdag test... Is onze trouwdag, zou toch een leuk kado zijn? Behalve als ht niks blijkt te zijn... Mijn banner klopt waarschijnlijk niet hoor. Denk dat ik nu op 6dpo zit. Dus dinsdag 8dpo. Is wel super vrog, ja weet ik.... Maar kan her proberen toch? Voel van alles... Dus....je weet t niet!
hmmmm ik denk dat ik zou wachten tot paar dagen na mijn NOD. Was afgelopen ronde ook iets later dus ga er van uit dat het nu ook iets langer duurt. Heb nu gewoon de 28 dagen aangehouden omdat ik dat voor de pil ook was, En vorgie maand was dat er 31.
Ik hoor ook positieve verhalen over de kruidvat testen en idd 2,50 is natuurlijk niets. Al zag ik dat je ze via internet ook voor 1,60 kunt kopen. Maar daweet je niet wat je hebt. @ die arme zaadcellen toch haha ik kreeg tijdens het filmpje ook bijna medelijden hahah il ben natuurlijk pas in de eerste ronde en wordt echt gek van al de rare dingen die ik voel en zie zonder de pil! Puistjes check, treurige buien check, rommelende buik/krampen check. Nu vandaag zat ik op de wc te urineren en tijdens het af vegen merkte ik dat het te soepel ging. Ik keek even, want dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar het was slijm... Witte slijm niet doorzichtig. Ook niet echt met stukjes maar ook niet het soepele wat je zou moeten hebben tijdens de ovulatie. Was ook best veel. Ik ben eigenlijk al blij als ik wel ongesteld wordt op mijn nod.. hoeft niet natuurlijk. Gek is dat heb vanaf mijn 14de de pil geslikt en er gebeuren allemaal dingen die ik niet meer gewend ben haha