NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ja gek eigenlijk hé ik moest ook weer even wennen. Maar had met de pil ook wel regelmatig buikkrampen. Ik vond de pil ook niet altijd geweldig naja ik begin er ook niet meer aan;)

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Pil, prikpil.. Alleen maar troep.
    Je hele lichaam raakt ervan in de war.

3. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Zo herkenbaar Floor ik slikte vanaf me 13de pil omdat ik 2maal in de maand ongie was nu gelukkig nog nergens last van,maar voel opeens wanneer ik een ei heb en dan die vieze slijm maar er is ook een pluspunt weet niet of jij dat ook heb ik heb veel meer zin in sex.
    Is me man heel blij mee hihi

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @frutsel kijkkk dat zou leuk zijn op je trouwdag posi testen!!

ik zou het zooo bijzonder vinden als het deze ronde rak zou zijn (wat dus helaas niet gaat gebeuren wss) maar goed dan zou het kindje gemaakt zijn op onze trouwdag (3jr getrouwd) krijg ik 12 weken echo op mijn verjaardag en 20 weken echo op mijn man zijn verjaardag!

is dat speciaal speciaal of speciaal?

en met een beetje geluk als het kindje 2 weken later ter wereld zou komen als uitgerekende datum bevalt ze op mijn moeders verjaardag hihihi... maja dat is natuurlijk ver gezocht :) zal wel niet gebeuren..

@floor ja zielig he die zaadjes bij the big sperm race hihi ;)

@all hmmm grappig dat ik iedereen altijd over de pil hoor klagen hihi.. ik ben zoooo ontzettend blij als ik weer terug aan de pil kan ... ik mis hem.. ik ben super labiel, depri, chaggie, vol met acne, krijg weer lichtje blonde beharing op mijn gezicht (valt nog meer op door laag make-up die erover gaat!) dus ik zou zooo ontzettend blij zijn als ik straks weer aan de pil zou kunnen nou juist hihi :)

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaha mij hoor je niet klagen hoor. Ik was ook altijd super stabiel op de pil. Nooit doorbraakbloedingen en geen labiel gedrag.

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    0Ik doe deze ronde weer mee
    Kleinmonster 2de ronde 1e kindje 15 oktober

7. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, ik heb al een aantal keer verdeeld over de dag getempt en meestal was mijn temperatuur dan 36.8, nu tempte ik vanochtend was wel al uit bed geweest en toen was mijn temperatuur 37.3, kan dit iets betekenen rond deze cyclusdag?

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Probeer morgen ochtend voor opstaan nog een keer, dan nog steeds hoog, dan heb je gisteren je ei gehad!

9. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke want je temp blijft dan wel een paar dagen hoger?

10. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Ik vind/vond de pil opzich niet erg je weet precies wanneer je ongie komt ik had vrijdag me laatste en maandagavond of dinsdagochtend was ik ongie tot ongeveer donderdag heerlijk kort toch.
    Maar ik ben gewoon klaar met de pil ik had een 3fase pil dus je krijgt ontzettend veel zooi binnen wil ook als we een kindje krijgen dat 1van ons 2 zich laat helpen.
    Is misschien rigoureus maar slik nu al 20 jaar die troep en ik vind het wel welletjes.

11. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    MaudvanL, je temperatuur gemeten nadat je bent opgestaan is niet te vertrouwen. Best morgenvroeg eens meten. Als deze 3 dagen na elkaar hoog is dan is je ei geweest.

Bbibi, amaai inderdaad wel speciaal. Ik vind dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie

@filmpje: the big sperm race vond ik niet, wel the great sperm race.

@ vertellen met kerstmis: wou ja zou echt wel leuk zijn om het op die moment aan iedereen te kunnen vertellen. Dit doet me ook beseffen dat als het deze ronde niet raak is, dat ik ook pas in 2013 mijn eerste echo zou krijgen. (gyn doet pas echo op 12 weken). Hier wordt ik wel even triest van.

12. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    MEiden even wat advies gevraagd :)

Ik heb nu al 2 dagen ( gisteren en vandaag) steken rechts onderin. Ik denk een soort van eipijn.. nog nooit gehad.. Iemand wel eens? betekend dit nu ook dat mijn eitje gaat springen? pff ik hoop het zo... hebben ons best gedaan met klussen en gaan nog maar even door ;)

Net weer nieuws gekregen van iemand die zwanger si... oeps per ongeluk!! GRRRRR kan ik niet zo goed tegen maarja

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lica hihi das lief van jouw!!! Thnx!
    Maar nee heb mijzelf er al bij neergelegd, het is nu werkelijk game over! Maar vol goede moed naar ronde 2!! Ben opzich allang blij dat ik een lekker korte cyclus heb! Voor mij heeeel bijzonder :) zo moet ik maar denken!!
    Daarstraks posi verhalen gelezen van nog een forummer met cvs/me en pco en was ook snel zwanger via clomid dus top!

@nieuws vertellen... Ik weet natuurlijk niet hoe jouw cyclus loopt maar ik zou het met kerst dan wel kunnen vertellen! Als het nu niet is test ik hopelijk 1 nov posi (4weken dan) en dan half dec 12 weken! Maar miss dat jij als je verder loopt het wel met oud en nieuw kan vertellen? Ook speciaal toch :)

@filmpje oja dat bedoel ik the great sperm race ;)

Meiden fijne avond :)

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sunflower: wat vervelend hoor ook niets anders in mijn omgeving vervelend meis! Hopelijk ben jij gauw degene met goed nieuws!!

15. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Oh wat leuk, vertellen met kerst. Zover had ik nog niet eens gerekend. Haha alleen de uitgerekende datum (mijn verjaardag)
    Hier de hele dag door wat misselijk, maar dat is wel vaker.
    Wat kunnen eigelijk symptomen zijn van innesteling naast eventueel wat bloed verlies?

Mijn nod is waarschijnlijk iets naar voren geschoven. Zoals het nu staat heb ik mijn nod op 2 oktober.

Trouwens heb ovutesten gedaan en die gaven afgelopen zondag en maandag positief aan. Dus zou je zeggen dinsdag mijn ei. Mijn temperatuur gaat sinds gister pas omhoog. Wat kan ik nou meer vertrouwen? Temp doe ik in mijn mond. Hoorde dat dat niet de meest betrouwbare is, maar om elke morgen, terwijl ik nodig moet plassen, tussen mijn billen moet tempen zie ik nog niet zo zitten. Doen jullie dat wel?

16. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    @vertellen met kerst
    Als het nu niet raak is heb ik half oktober mn volgende eisprong. Dan zou ik met kerst 10 weken onderweg zijn. Dan wil ik het mijn schoonouders wel vertellen, maar mijn moeder pas met 12 weken op z'n vroegst... (Is persoonlijk) denk ik :)

Ik heb de hele avond al zeurende pijn in mn rechterzij. Lijkt wel ei-pijn... Wat is mn lijf toch allemaal aan het doen?!

17. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    Ik snap mijn lichaam ook niet meer ,
    normaal ( voor dat we echt gingen klussen ) had ik altijd een regelmatige cyclus vorige maand al een week langer als normaal en meer symptomen en voel ik ook meer ,
    deze maand maakt mijn lichaam het helemaal spannend krampjes tot en met last van mijn onder rug en linker zij ,
    kan cola niet meer echt verdragen word er misselijk van, en vandaag heb ik het idee dat ik ongi moet worden terwijl ik mijn nod 2 okt heb? Nu kan het geluk met onze zijde zijn
    Zo niet dan houd mijn lichaam mij erg voor de gek of beter gezegd word ik gek van mijn lichaam en hoop ik dat mijn volgende cyclus wat minder bijverschijnselen heb .

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bolliewollie hmmm lastig ik kan je daar ook niet mee helpen! Ik zou zeggen dat je ei dan maandag of dinsdag gesprongen is ja?

@sanne als je half oktober je ei hebt ( dan ben je uiteraard al 2weken) dus eind okt 4 weken dan ben je eind december toch 12? Of zie ik dat verkeerd? En kan jouw mama haar mondje slecht houden ;)
    Ik heb juist zon schoonmoeder! Lief mens... Maar als ik het haar vertel kunnen we het net O goed meteen in de krant Zetten hahaha

@m2008. Klink goed meid spannend hoor! Wanneer kan je gaan testen? Hier nog steeds bloedverlies! Vanmorgwn ooeens enorme kramp! Dacht huhhh nu wordt ik echt ongesteld maar net gekeken toch nog niks... Maar zal niet lang meer duren!

19. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, ik denk nog helemaal niets te voelen maar dat zou ook wel erg vroeg zijn

20. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    @bbibi kan het echt geen innesteling zijn? Dan kan het bloeden bij kleine beetjes zo'n 2 dg aan houden las ik net ergens.

Deel Deze Pagina