M2008M ik geef je groot gelijk.. Als je uit kunt slapen moet je dat zeker doen. En wat voor filmpje heb je bekeken vannacht dan? Ik wens je heel veel plezier vanmiddag geniet er maar lekker van.
Ja grappig om te zien hé! Goed uitgelegd in het filmpje. Uitslapen... Heb het idee dat het weken geleden os dat ik dat heb gedaan! Ben de laatste tijd heel vroeg wakker.
@vivianverschoor dat was de sperm race inderdaad Zo eens naar de bus lopen , dat is ook al weer een aantal jaar geleden dat ik daar in heb gezeten hihihi
Oke ik zal eens gaan kijken of ik het filmpje kan vinden. Wat informatie opdoen. Dommer wordt je er nooit van..
@great sperm race, ik heb t net zitten bekijken. Gewelidig filmpje. Al die rennende mensen in de bergen. Goeie vergelijking. @vivian, welkom en succes deze ronde!
@schaapje: Bedankt.! Dat filmpje is dat van 2 jaar geleden? Kan er namelijk wel een aantal meer vinden hahaha.
Gevonden.. Nu hou ik me een uur zoet want mijn engels is niet zo goed.. Vooral niet zonder ondertiteling. Ik laat straks wel weten wat ik van de film vond..
@filmpje mijn Engels is ook verg verg bad. Maar gelukkig vertellen de beelden je het verhaal @symptomen vorige maand had ik werkelijk alle symptomen. Zelfsidden in de nacht moeten plassen, terwijl ik normaal zo vast slaap dat ik de wekker wel moet zetten. Als ik weer iets las dan voelde ik het wel. Deze maand heb ik nog niets aan symptomen en wacht het gewoon maar af...
Ik zal het filmpje zo ook even zien. Ben benieuwd wat het is. het is hier lekker druk, wel alles gelezen maar is wel ontzettend veel weet lang alles niet meer zal proberen vandaag goed op alles te reageren. Heb alleen morgen een late dienst en dan het weekend pas weer dus kan dan weer een tijdje alles goed bijhouden. Hier voel ik af en toe wat krampjes en af en toe wat misselijk verder niets. Als het bij ons raak is wil ik het pas zo laat mogelijk vertellen omdat de kans dat het misgaat iets groter is ivm de schildklier van mij dit is wat de ha zei in elkgeval. Dus met kerst zal ik over 12 weken zijn ong dus dat zal wel mooi zijn om het te vertellen.
Hier nog geen ei gespot!! Temp is nog steeds laag. Maar soms ben ik bang dat hij al geweest is en dat mijn temp laag is omdat ik een nieuwe temperatuurmeter had gekocht, die geeft misschien minder aan?! Maar eigenlijk kan dat helemaal niet!! We hebben dan niet super veel geklust, maar toch heb ik de hele tijd steken links onderin. Dus dan zou je weer denken dat het ei nog moet komen. Al vele ovulatietesten gedaan maar nog steeds niets op te zien!! Cyclusdag 6-7-8 was het streepje wat donkerder. CD 7 en 8 geklust. En vanaf CD 7 ook weer getempt. Moeilijk dit. Ik had een beetje gehoopt dat het streepje wat donkerder zou worden zodat ik zeker wist dat mijn ei nog zou komen .... word hier zooooo onzeker van!!! Maar zou het in theorie kunnen?? Op CD 7-8 een ei? Zo kort na een VMK?? Hcg was al uit mijn lijf op de dag van mijn VMK. (heeeeeeel licht streepje op de moeders voor moeders test) Ik maak mezelf gek! Geduld is een schone zaak, hahaha. Maar ik ben gewoon erg ongeduldig!!! Hopelijk word het streepje morgen wat donkerder want als ik niet weet wanneer mijn ei is kan ik ook mijn NOD niet bepalen ... Met kerst vertellen is wel leuk ja!! Alleen denk ik dat ik zolang mijn mond niet kan houden!! En ik heb al heel snel een buikje (was met mijn vmk al te zien) dus als ik dan al 2 maanden zou zijn, dan is het denk ik niet meer te verstoppen!! hahah Laten we het hopen!!!! Succes iedereen!!!!
Wat een indrukwekkende film was dat zeg! En inderdaad de beelden vertelden alles. Wondertjeinmaak: De kerst is inderdaad een hele mooie tijd om zoiets bekent te maken ik hoop dat jij en de rest van de meiden dan kunnen vertellen dat ze in blijde verwachting zijn.
@ marjolein zou volgens mij wel erg vroeg zijn om dag 7 of 8 al een ei te hebben. Zou je dan al bijna overtijd zijn? 14 dagen ong verder. Dan heb je een korte cyclus. @VivianVerschoor zou natuurlijk wel leuk zijn om het dan te kunnen vertellen. Eerst nog een aatnal dagen wachten.
@Marjolein: Wat naar om te lezen.. Krijg er gewoon kippenvel van. Maar dat is wel erg vroeg hoor dag 7-8 ik zeg natuurlijk niet dat het niet kan want ons lijf blijft een groot (?) als je het mij vraagt. Ik zou gewoon afwachten en hopelijk komt je NOD (niet) snel opdagen.
@wondertjeinmaak: Dat zou inderdaad leuk zijn om het dan te melden ik zie dat jij 3 dagen eerder dan mij kan testen. Altijd spannend die laatste dagen...
Hallo allemaal, Er wordt aardig gekletst! Zo, de eerste (makkelijke) wachtweek zit erop.. nu week 2.. Die is altijd moeilijk! Ik word een beetje gek van de babyboom in mijn omgeving.. inmiddels sinds 11 augustus baby nummer 4 geboren: Ella, Aaron, Kleis en Tim.. En dan lees ik vandaag ook nog dat een oud collegaatje zwanger is en dat verbaast me wel een beetje omdat zij ongelofelijk veel overgewicht heeft! Maar good for her!!! Nu zijn WIJ aan de beurt.. toch dames? Nog 7 nachtjes slapen voor mij...
@Cygnet: Ik weet wat je bedoeld bij mij in de omgeving is er ook een ware babyboom. 1 kennis tijdje geleden bevallen andere kennis is vorige maand bevallen en 2 goede vriendinnen van me zijn momenteel zwanger. Moet zeggen dat ik het daar wel zwaar mee heb maar ben natuurlijk wel ontzettend blij voor hun. Maar onze tijd komt nog!! we blijven positief..
Cynet2 hopelijk test je dan positief! Nu we echt bezig zijn voor een wondertje vind ik het nu toch wel spannend worden. Hopelijk straks een roze lijst hier!
Meiden jullie gaan veeeeelste snel! Hahaha ik kan het niet bijhouden op iphone! Zot vandaag thuis dus niet achter comp dus maar half bijgelezen hoor! Was 3 volle paginas haha! @flimpje ja hij is makkelijk te begrijpen hoor! Mijn engels is niet perfect maar snapte het filmpje volkomen!! dusss komt vast goed voor de mensen die er moeite mee hebben! Zelfs zonder geluid nog wel!! Ik vond het filmpje via via ergens op oude site van zwangerschapspagina ! Dacht leuk om ff te delen! @gigi en schaap en bianca! Lief om mij moed in te praten, en ik geloof jullie als jullie zeggen dat je ook zonder symptomen zwanger kunt raken.. Maar bij mij is het helaas het standaard ritueeltje!! En dus weet ik voor mijzelf dat het helaas niet zo mag ziin!! Daarom hoop ik maar dat ik snel ongi wordt zondag ik snel aan ronde 2 kan beginnen @all ik ben zoooooo zenuwachtig tussen half 4 en 4 bellen ze vanuit ziekenhuis!! Voor progestron en ook voor verdere plan van aanpak! Dan moet ik gelijk alles bespreken! Bahh heb er al kriebels van in mn buik en wordt er al helemaal misselijk vr zenuwen hahaha stom he? Stresskipje ben ik!!! Duimen jullie voor me?
@Bbibi spannend hopelijk vanmiddag wat duidelijkheid. Hoe hoog zo de progestron waarde moeten zijn. Kan het eventueel ook duiden op een zwangerschap? Ik zal voor je duimen.