Hallo meiden Er zijn al meerdere dames op het bankje from hell terecht gekomen lees ik Ik heb zelf momenteel weer testkriebels.. Zit nu op 8 dpo en vermoed alweer vanalles te voelen ( zal wel weer tussen mijn oren zitten natuurlijk ). Maar ik hou me sterk en ga voorlopig nog niet testen. Btw: Pffff mijn schoonmoeder.. Iedere keer wanneer ik haar zie (zo'n 1 à 2 keer per week) word er gevraagd: "en?? Zijn we al in blijde verwachting??, Komt er al een kleine??, Ben je al zwanger??".
hallo dames, Mag ik ook mee doen? Ik heb jullie verhalen gelezen en jeetjeee wat zijn sommige lang bezig, lijkt me erg moelijk. F1986 1ste kindje 2de ronde. Ik zal een stukje over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar oud, ben half mei gestopt met de pil. Ben in juli getrouwd en ben al 6 jaar samen met mijn man. Hij zit nog op het hbo en is druk bezig met het afstuderen en omdat hij nu bijna klaar is wilt hij ook wel een kindje en natuurlijk wel eerst trouwen... Daarom in mei gestopt met de pil, zodat ik soort van kon "ontpillen". juli was ook de 1ste maand dat we het bewust probeerde, dit liep op niets uit. in aug waren we op vakantie met vrienden en bij mijn schoonouders dus hebben we een maand overgeslagen. nu deze maand wel aan het klussen geweest op de dagen voor dat mijn ei spong (hopelijk) op de 11, 12 en 13de geklust. verwacht NOD 6 oktober kan ook 7 of 8 okt.. cyclus varieerd tussen 28/30. ik ben even uit gegaan van 28 dagen. baarmoeder mond stond open rond die dagen maar nu ook weer dus vanvond weer even aan de slag haha. Ik doe nog niet aan tempen en testen Afwachten maar.. dat is echt verschrikkelijk.... en ze zeggen altijd wees er niet zo mee bezig maar elke dag zit je weer op het internet en ben je van alles aan het opzoeken. Dus vandaag toch maar aangemeld. groetjes
Wauw wat is er veel geschreven vandaag. Ik heb de hele dag gewerkt, dus niet kunnen bijlezen en reageren, maar nu even wat ik nog onthouden heb: @Bbibintzettend goed nieuws! Maar zo'n hoge progesteron waarde kan toch ook op een zwangerschap duiden (nu al dus)? Mocht het niet zo zijn deze maand,dan hoop ik voor je dat het heel snel wel raak is. Het is je gegund. @Rapunzzel:hmmm leuk zo'n schoonmoeder Ik zou gewoon tenminste 12 weken wachten om het haar te vertellen als het zover is @F1986: Welkom in de wereld van het zwanger worden Er niet mee bezig zijn / niet aan denken is naar mijn mening niet mogelijk. Als je eenmaal gestopt bent met de pil is dat nog het enige (ongeveer) waar je aan denkt. Zal wel onze voortplantingsdrang zijn ofzo. Heeft de natuur zo bepaald @Wachtbankje: Ja, hier de eerste week ook weer voorbij. Ik had eigenlijk heel goede hoop, tot vandaag. Ineens geloof ik er niet meer in. Ik hoop wel dat ik niet weer zo vroeg ongi word, dat ik tenminste een keer de spanning van het testen weer mag meemaken. Op zn vroegst zaterdag doe ik een test. Zou zo supergaaf zijn als ik wel zwanger zou zijn. Een heel goede vriendin van me is na 5 jaar (IUI, operaties, ICSI) eindelijk zwanger. Nu 5 weken. Ik zou het geweldig vinden om samen zwanger te zijn!
@ F1986: welkom en succes! @ Rapunzel: dat vind ik echt niet normaal, dat je schoonmoeder dat steeds vraagt! Onbegrijpelijk dat iemand zo kan doen. Ik zou gewoon aangeven dat ik het niet fijn vind als ze dat steeds vraagt! @ kwiebeltje: vreemd, ik zou niet weten wat dit is. Ik dacht ook dat een innesteling altijd maar kort was. Afwachten maar! @ Joycie78: wat rot van je vmk! Dat het maar weer snel opnieuw raak mag zijn!
@Kwiebeltje: Volgens mij kan het wel een eventuele innesteling zijn. Het hoeft niet altijd maar 1 dag te zijn en ook helder rood bloed is mogelijk. Maar goed, op dit moment kan het vanalles zijn. Helaas zit er niets anders op dan afwachten...
Ja idd erg vervelend.. Maar ze zal het ongetwijfeld goed bedoelen. Mijn vriend kan moeilijk zijn mond houden.. Dus die heeft een half jaar geleden verteld dat ik gestopt ben met de pil. Als het aan mij had gelegen had ze pas wat geweten als het eenmaal zo ver is en dan alsnog met 12 weken ofzo
@ kwiebeltje kan innesteling zijn hoor! Een vriendin van me had dat ook. Wat roze slijm en wat helderrood. En was idd zwanger maar kwam daar pas laat achter, dacht dat ze eerder ongi was geworden..
He dames! Ik lees al even "stiekem" met jullie mee. Ik zit momenteel in het 15-30 sept forum. Maar mijn NOD is verschoven naar 1 oktober, dus officieel zou ik onder jullie clubje vallen. Mag ik daarom ook op de lijst?? Rikki, 25 jaar, 5e ronde voor 1e kindje. 1e ronde na VMK Hier zit ik nu op 7 DPO en lijk al dagen van alles te voelen. Gevoelige borsten, zeer pijnlijke tepels, rommelende darmen, zwaar gevoel in onderbuik. Krampjes en vandaag bijna de hele dag hoofdpijn gehad. Ik link ook echt alles aan een eventuele zwangerschap.. hihi! We zullen zien.. Over 7 dagen mag ik testen als de duiveltjes weg blijven.. :S
@ Rikki: welkom! Succes deze ronde! Overigens is het bij mij net andersom: ik sta op deze lijst, maar denk dat mijn nod een stuk naar voren is geschoven en ik misschien eind september nod heb. Ach, het is gezellig hier dus ik blijf maar hier
@Rapunzzel: wat erg dat je schoonmoeder zo doet. Waar haalt ze het lef vandaan. Als het zover is hoort ze het toch vanzelf lijt mij. Maar inderdaad gewoon eens met haar om tafel gaan zitten en het er met haar over hebben. @Rikki: Welcome to the club! ik hoop dat de red devils weg blijven. @F1986: Volgens mij is iedere vrouw daar mee bezig zodra zei gestopt is met de pil. Dus je bent echt niet de enigste hoor
Ik zou het ook heel erg knap vinden als een vrouw het niet doet hahaha maar die zullen we hier ook niet tegen komen!
Idd die zal hier niet zijn nee haha. het is wel behoorlijk zenuwslopend.. @kwiebeltje het lijkt mij ook een innesteling, nog even en dan kan je testen. spannend! @rikki welkom en wie weet nog 7 dagen!
Voor de nieuwe welkom en de "oud" gedienden wat maken jullie het me moeilijk haha. Ben ik een hele dag aan het werk en kletsen jullie wel ontzettend veel!!!! Het wordt nu wel spannend heb de hele tijd buikpijn, maar echt geen idee wanneer mijn ei komt/ was. Probeer het maar om de dag.
alle nieuwe welkom op het forum! Ik ben deze maand voor de eerste ronde, maar ben er ook constant mee bezig
@kwaaltjes. Ik voel nog helemaal niks hoor Ik zit op 8dpo. Het enige wat ik voel is al een paar dagen een zeurende pijn in mijn rechterzij. Daar waar mn eierstok zit. Zou net zo goed mn blinde darm kunnen zijn, maar met niezen of hoesten wordt de pijn niet erger... Als het over een paar dagen nog aanhoudt, misschien toch maar even naar laten kijken. Ik ga 1 oktober testen trouwens (nod is 4 okt) want dat is onze trouwdag! Nog 7 dagen dus
ik zag net op tv een programma over een vrouwen van ongeveer 65 tot 72 jaar die zwanger wilde worden. Vanuit dat oogpunt heb ik (28 jaar) nog jaren de tijd
@ meiden jullie gaan way to fastttt for me... ik heb meer kletsmaatjes die ik bij moet houden... dus ik lees soms ff bij en reageer ik weer maar jullie zijn to fast ik ga het ff proberen zo meiden (sorry als ik je vergeet meiden!!) @jackie thnx meid!! enne ik zou even doortesten met ovutest tot hij echt posi wordt! en houd je slijm in de gaten! hopelijk gauw weer zwanger na je miskraam meis! @joyce welkom meid @kwiebeltje spannendddd misschien een innesteling? @ zeker goed nieuws maar neeee deze tronde wordt hem niet meer maar hopelijk de volgende? @rapunzell ghrrrr wat een ellendige schoonmoeder! die haalt toch bloed onder je nagels vandaan? @f1986welkom meid! @ mini das lief meid!! maar nee progestron zegt helaas niets over zwangerschap! puur alleen over eisprong en die was dus gelukkig perfect! eindelijkkk na ruim 7 maanden voor het eerst hahaha! en wat bijzonder van je vriendin na zo lang wachten! wat een super nieuws! hopelijk mag jij ook gauw het goede nieuws vertellen @rikki welkom... ladys ik zeg weltruste!!
@sanne spannend hoor wie weet is het een goed teken *duim*duim*duim... @meesje WTFFFFFFF ??? echt waar? belachelijk!!! hahaha