NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vind het zelf ook wel spannend. Had me eigenlijk voor genomen niet voor NOD te testen, maar weet eigenlijk niet precies wanneer mijn nod is. Vorige cyclus was wat langer, als ik daar op af ga zal nod 4/5 okt zijn, maar FF zegt nu 30 september. Misschien toch maar een testje in het weekend doen :)

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Zeur vooral verder hoor Bbibi want je mag best even de frustratie kwijt. En nee ik wil niet beginnen met die testen, want dan ga ik er te veel mee bezig en daar heb ik geen zin in. Het moet leuk blijven zeg ik altijd haha en wat komt dat komt. Mocht het zo zijn dat het over een half jaar nog niet gelukt is dan kijken we wel even verder.

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Hier druk bezig met wassen...
    1 donkere draai (is gewassen en zit nu in de droger)
    1 lichte draai (zit nu in de wasmachine)
    Daarna beddengoed en onze dekbed...
    Als onze dekbed schoon en droog is dan de logeerdekbed...

Verder weinig te melden ;)
    Oh en tussendoor me hobby doen (hotfix)
    Ik heb een opdracht gekregen en moet de 30e daar zijn..
    Is me man erg blij mee wat ik moet maken...
    Hij is een ajacied en ik moet t logo van Feyenoord maken hahaha...

4. Hallo allemaal,

wat gaat het hier allemaal snel!! haha, bijna niet bij te houden, maar wel gezellig hoor!!! Het is elke avond echt een beetje mijn 'rust' momentje om lekker alles door te lezen!! In bed met mijn Ipad :) Maar daarop is reageren een beetje lastig. Dus vandaar dat ik niet heel veel typ, maar ik lees wel alles en vind het ook erg leuk om iedereen zo te volgen!!
    Nu even op mijn PC dus kan ik wat langer typen. Ik heb ook even een foto toegevoegd van mijn ovulatietesten ... pfff ik snap er gewoon helemaal niks van!! DIt is wel de ronde na mijn vmk, maar de vorige keer dat ik dat had, was mijn cyclus weer gewoon 27 dagen!! Normaalgesproken heb ik op CD 14/15 mijn ei, maar worden mijn ovulatietesten rond CD 11-12-13 donkerder ... Dus ik had gehoopt dat hij vanmorgen donkerder werd, maar hetzelfde als eergister. Gisteren was hij weer lichter :S Ik snap het gewoon niet.

Heb allemaal dingen die ik bij mijn zwangerschap ook had. Vaak naar wc voor grote boodschap, creme afscheiding en steken in mijn buik.
    Tot nu toe was de streep op mijn ovulatietest op CD 6 het donkerst. Misschien toen toch mijn ei? Heb wel geklust de volgende dag. Maar heb geen vruchtbaar slijm gehad (althans niet opgevallen). Maar dat heb ik nu ook nog steeds niet. 'normaal' heb ik dat echt al een aantal dagen voor mijn ei. Heb ook niet goed getempt, pas vanaf CD 7, en vanaf toen is hij stabiel.

Het maakt me zo onzeker!! Weet gewoon niet wat ik moet doen. Aan de ene kant hoop ik dat mijn ei al geweest is, dan hoef ik minder lang te wachten op mijn ongi/positest. Maar als mijn ei nog moet komen kunnen we wel gericht klussen, maar dan moet ik nog zeker 2 weken wachten ....

Wat is dit een klote situatie!! Eerst een vmk en nu ei kwijt!! ;) hahah

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,2 KB
      Weergaven:
      5
  5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marjolein: ik denk dat je ei nog niet geweest is. De teststreep moet minstens even donker zijn als de controlestreep en dat is hier volgens mij nog niet het geval. Nog even doortesten dus!

@ Naliey: wat is hotfix?

@ Smurfin: ik wilde eerst ook geen ovutesten gebruiken, omdat ik dacht dat ik er dan nog meer mee bezig zou zijn. Maar ik moet zeggen dat ik het nu (eerste ronde dat ik ze gebruik) eigenlijk heel fijn vind. Heb ik ten minste het gevoel dat ik een beetje controle erover heb (is natuurlijk niet zo, dat weet ik ook wel :p) maar het geeft mij wat meer rust. Zelfde geldt voor het tempen overigens.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @marjolein ik wil je niet onzeker maken maar zo ziet miijn pcos testen er ook uit! geen Ei dus! geen een van je testen is posi of komt ook maar iets of wat in de buurt...
    maar dit is de ronde na je miskraam zei je? dan kan het allemaal wat langer duren voor alles weer opgang komt dus heb geduld meid!!

@ smurfffin , thns meissie... ik wil ook niet als zeikerd overkomen maar heb gewoon ff mijn baal momentje momenteel... ziet het ff donker in (komt ook wel weer goed..)
    des te sneller naar volgende ronde zullen we maar zeggen!

en owh als je idd het gevoel hebt er teveel me bezig te zien moet je dat vooral niet doen nee...! hopelijk heb je het ook niet nodig en ben je lekker snel zwanger! I hope so!!

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Bekijk bijlage 276075
    Dit is een voorbeeld van hotfix ;)
    Kan op doeken, kleding, tassen enz enz
    Zijn dus steentjes (diamantjes) waar je iets van maakt en ergens op strijkt

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @minime: jaa, ik zit nu nog maar op 5 dpo.
    Ik las juist dat innsteling meestal pas NA 5 dagen na je eisprong plaatsvindt.
    Vondt het nl een beetje te vroeg daarvoor.
    Heb het nog nooit eerder gehad. Wel dat ik 1 keer 3 dagen voor nod bruinverlies had.
    Ik heb nooit signalen ofzo dat ongie eraan komt. Het barst gwn in een keer los zonder bruinverlies vooraf haha

9. Mooi zeg!!! Dit stond ook nog ergens op mijn 'To Do-list' :) Maar ik heb de spullen nog niet. Ik maak fantasy kostuums en wilde het ook eens gaan toepassen daarop!!

Mooi hoor!! Leuke hobbie!! ;) Wat maak je allemaal ermee?

(Ik houd het nu even bij schilderen ;) als ik zwanger ben kan ik toch niet meer in mijn kostuums, hahah)

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ik maak verschillende dingen...
    Ik heb dus dolfijntjes gemaakt, een tijger, Ajax logo, Knorretje enz enz en nu dus Feyenoord logo...
    Ik maak het op doeken, shirtjes, slabbetjes, rompertjes, mutsjes enz enz

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @nailey wauwwwww wat knap zeg! ziet er prachtig uit!!! super knap gedaan zeg!!!!

12. Ja ik denk dat hij nog moet komen, maar dan gewoon een week later ofzo. Soms lijkt het of het vruchtbaar slijm gaat 'beginnen'.
    We zien het wel!! En misschien inderdaad geen ei.

Kon je maar gewoon op een knop drukken en je had je eisprong, zou toch wel makkelijk zijn ... maar dan liever een knop dat je meteen zwanger was, hahah!!!

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Dank je wel :D

14. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    wauwwwww nailey prachtig hoor ben echt onder de indruk.

@marjolein ik heb ook nog steeds niks gezien, het kan ook volgens banner zou ik nu de eisprong hebben, maar heb zelf ook nog geen vruchtbaar slijm gezien. Wel heb ik al enkele dagen s'ochtends buikpijn. En nu ik er over type krijg ik spontaan aan de rechterkant iets last lol. Maybe is de ei al geweest haha, dan hebben we in ieder geval goed geklust.

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Thnx :D

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @nailey: wauw wat mooi zeg.
    Als ik zwanger ben, kan ik jou dan vragen om iets leuks te maken ?
    Zou wel heel leuk zijn (A)

17. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik heb even een tijdje niet gekeken omdat ik in de eerste 2 weken van mijn cyclus zat. Dan gebeurt er weinig een probeer ik het ook van me af te zetten. Nu waarschijnlijk ongeveer mijn eisprong, dus weer aan het klussen. Voel m'n eisprong nooit, dus ik gok ov mijn redelijk regelmatige cyclus...

Maar vorige maand was ik van de vorige NOD lijst op deze overgestapt en ik stond in de NOD lijst opgenomen, maar alle namen zijn weer leeg zag ik? Zijn jullie opnieuw begonnen?

Mag ik weer terug op de lijst?
    NOD 11 oktober denk ik.

Dankjewel! En succes allemaal weer deze maand!

1e kindje
    3e ronde na curettage

18. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Naliey: mooi hoor!

@ Smurfin: ik heb nooit zo heel duidelijk vruchtbaar slijm , vind dat altijd lastig te interpreteren. Dus wie weet heb je toch gewoon je eisprong nu :)

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ja hoor kun je altijd vragen ;)
    Ik heb het al vaker voor iemand van hier gemaakt ;)

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    @gigi het zou inderdaad kunnen, maar meestal heb ik wel slijm waar je mooi draadjes van kan maken. Het kan alle kanten op ik ben best nieuwsgierig voor deze maand.

Deel Deze Pagina