Dan hoop ik dat ik snel zwanger ben haha. (Hoop ik voor iedereen hier hoor!) @hier: testjes zaten in de bus. Dus heb er nu in totaal 8. Kan ik weer vooruit.
Ik heb meestal op de dag van mijn ei echt cervixslijm wat er precies zo uitziet en voelt als rauw eiwit (eeaack!! ) Op die manier weer ik wanneer ik mijn ei heb. In aan loop naar heb ik last van wat doorzichtig slijm.. en dan gewoon heeel veeel!
Goede middag dames. Zo zie je maar dat je een hoop te lezen hebt als je een ochtendje en middag niet inlogt. Haha. Maar iedereen goed geslapen vannacht en iedereen weer opgewekt en vrolijk het bed uit kunnen komen vanmorgen?
@ naliey wat ontzettend gaaf ziet dat eruit. Leuk hoor. Hier maak ik af en toe taarten vind dat onwijs gaaf om te doen. @ babywish91 dat zijn vast genoeg testen. @ marjoleinart nog even door testen hopelijk snel je ei gevonden.
@Wondertjeinmaak ik lees dat jij kaarten maakt. Wat voor kaarten als ik mag vragen. Zelf maak ik 3D kaarten. (borduur ook op de kaart). Vind het zelf erg leuk om te doen!
Wat een creativiteit hier! Jemig, daar heb ik nooit tijd voor. Zou wel graag willen. Vroeger een alfabet geborduurd voor de jongste van Winnie de Poeh!
@Naliey vet cool jho vrees dat ik het geduld er niet voor heb maar het ziet er super uit. @ drukte hier......woowwww wat een geklets gezellig!!! @ hobby tja in de herfst en winter is dat vooral bakken heb net een appeltaart klaar en verder vind ik van alles wel leuk de ene x is het (proberen) kaarten te maken de andere x bloemschikken ben niet echt gericht op 1 ding nou ja een klein beetje dan dat is de hond we hebben een mechelse herder die krijgt soms iets te veel aandacht voetballen op het veld of lekker een rondje om de sloot (konijnen jagen hihihi). @gevoel voel me vandaag weer helemaal top steken van gisteren zijn vertrokken nu rustig wachten op me nod. @wie ik vergeten ben gefeliciteerd!! welkom!!! spannend!! en nog ff geduld .
sorry nailey deze vind ik niet zo mooi..... maar ik ben dan ook voor ajax dus tja je man heeft gelijk
Naliey hij is wel mooi gemaakt alleen niet mijn smaak hihi.. ik maak idd taarten. vooral met fondant. hier zo weer werken. voor het eerst weer een avonddienst dit jaar. Draai ze meestal niet, vind het 1 van de minst leuke diensten. haha maar goed soms moet het he.