Hallo dames, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Vandaag helaas ongesteld geworden, dus we gaan weer vol moed de nieuwe ronde in! Dat er maar veel roze mag komen op de lijst! NOD 5 oktober, Flappie76, 3e ronde, 1e kindje
Ohhhhhh kijk dat is nog eens makkelijk uitgelegd Al die moeilijke termen die steeds gebruikt worden begrijp ik maar niet hahaha... Ben ook maar een blonTje
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (5) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (5e ronde, 2e kindje) 2. (1) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) 3. (4) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (ronde 9, 3e kindje) 4. (2) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje - 6e ronde) 5. (5) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) 6. (0) 7. (0) 8. (1) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (1) bbxx - (1e kindje, ronde 9) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (0) Illegaal: (0) Aantal: 19 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden MaudvanL & Flappie76 toegevoegd, welkom en s6
@ naliey kan je temp kaartje nu wel zien dus hij doet het nu. Wij gaan eerst maar eens kijken of we zonder ovutesten en tempen zwanger kunnen raken. Kunnen we ook over een paar maandjes nog mee beginnen.
@wondertjeinmaak: Ik temperatuur en gebruik ovu-testen. Het kaartje van afgelopen maand, heb ik weggehaald, want toen deed ik het oraal. Maar vanaf vandaag temperatuur ik rectaal en dat scheelde vanochtend dus gewoon 0.6 graad t.o.v. oraal.
Ik heb wel gehoord idd dat rectaal beter is dan oraal. Ik werk in de zorg en daar tempen wij ook altijd rectaal voor de beste temp.
Ja, dat heb ik ook gehoord. Maar ik had niet verwacht dat het zoveel zou schelen! Nu heb ik afgelopen maand gelukkig wel mijn ei gespot, maar voor de zekerheid toch maar rectaal vanaf nu.
Ja, ik ben begin april gestopt met de pil. Op de afgelopen ronde na, zijn mijn cycli allemaal heel erg regelmatig geweest (27/28 dagen). Ik hoop ook dat het deze maand raak is voor ons allemaal!
Mijn cyclus zijn over het algemeen 27 a 28 dagen alleen de laatste was dus helaas 35, zonder resultaat. hier al een jaar van de pil af maar nu beginnen we pas echt voor een wondertje.
Rectaal is inderdaad betrouwbaarder dan oraal, is nauwkeuriger. Ik ben net begonnen met tempen. Ik wilde eerst een paar rondes afwachten, zeker omdat mijn cyclus na het stoppen met de pil heel regelmatig leek te zijn. Maar vorige ronde dus bijna een week overtijd, dus nu wil ik toch wat meer zicht proberen te krijgen op mijn cyclus. Hopelijk geeft het wat duidelijkheid!
Mijn NOD is 2 oktober, ik sta wel op de lijst maar ik zit in de MMM, dus ik krijg een oranje kleurtje! Wie past dit even voor mij aan? Thanks!!
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (5) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (5e ronde, 2e kindje) 2. (1) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) 3. (4) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (ronde 9, 3e kindje) 4. (2) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje - 6e ronde) 5. (6) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) 6. (0) 7. (0) 8. (1) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (1) bbxx - (1e kindje, ronde 9) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (0) Illegaal: (0) Aantal: 20 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Jufaman81 & SunFlower85 toegevoegd, welkom en s6