Zo dames! Er is flink op los geschreven! Ik heb niet alles bij kunnen lezen, ben een paar dagen niet in het topic geweest omdat ik het even allemaal niet meer trok Zijn er al roze ladies stiekem? Wel al wat op rood las ik balen zeg! Hopelijk de volgende ronde meer succes! @ego: hier nog een paar dagen tot NOD. Maandag testen. Heb de tests al in huis gehaald, 3 verschillende Mijn man weet zeker dat het raak is. Ik weet zeker van niet. Ik voel geen symptomen, behalve pijnlijke borsten. Wel voel ik een zwaar gevoel in mn onderbuik het ongi-gevoel... Eergister brak ik een beetje (boel). Alle spanning en verdriet kwam er ineens uit. We hadden het afscheidsfeestje gehad van mijn beste vriendinnetje. Ze vertrekt morgen voor 4 maanden naar Indonesie ik ga haar ZO enorm missen! Ze is echt mijn steun en toeverlaat. 'S middags hoorde ik dat 1 van m'n vrienden weer papa is geworden. En 's avonds in bed zei m'n man iets - weet niet eens meer wat - maar ineens kon ik alleen nog maar huilen. Pfff! Nu gaat het wel weer. We wachten nog even ongeduldig af!
Bij mij is het streepje nooit weggeweest Eerst werd ie lichter en lichter en ineens donkerder Dat was dus mijn eigen HCG. Ik vond het al super leuk om na 5 jaar wachten een positieve test te hebben, ook al wist ik dat het van de pregnyl was
Goedemorgen dames, Ik zie dat jullie al weer lekker actief bezig zijn haha. Ben net weer vrij en mag vanmiddag en vanavond weer, wordt al moe als ik er aan denk. @kan niet op iedereen reageren, maar voor iedereen die temp gezakt is jammer. Maar misschien stijgt hij nog. @hier alles rustig tot nu toe wordt beetje raar van mijn lichaam misschien let ik er wel te veel op. Ga nu proberen om het los te laten en gewoon te kijken wanneer ik ongie wordt. En ga dan wel voor de 2e ronde. Heb ik ook een beeld van wat mijn cyclus is. De vorige was een ronde van 31 dus hopelijk nu het zelfde of korter.
Tempen is dus lastig als ik het zo lees! Oké, we gaan een poging wagen. Dank voor de tips. Ik ben bezig met leerstof persoonlijkheidsproblemen. Begin bij mezelf ook alles te zien....😝
Oeps ik zie dat per ongeluk twee keer hetzelfde gepost is, sorry!! Pfff kom niet door de stof heen, gedachten blijven maAr bij zwangerschap, wel of niet. Wie gaat positief testen, wie wordt rood??
wat vervelend meid dat je het allemaal niet meer trekt.. ik heb ook veel van die emo dagen! zwanger worden is het oeilijkste wat er is, emotioneel gezien heeeele dikke knuffel voor jouw! hoop dat je test posi is!! @babywish ahhh zo op die manier.. ik leer weer wat bij... hopelijk dus een donkerdere streep komende dagen spannend hoor!! @wondertje is zeker gezellie als iedereen gewoon lekker blijft kletsen... @hier geen alli illegali momenteel want ik ben nogggggg niet ongesteld... zelfs het bruinverlies is compleet gestopt... snappen jullie het nog????????? ik niet iig!! @ lijst, heej waarom ben ik eraf gehaald?? ik heb zelfs maar weer mn banner aangepast... ronde 1 is dus helaas nog steeds niet voorbij zucht!! dus NOD blijft dan voorlopig maar op 1 oktober maar denk hihihi
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (11) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK)) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (6) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) 3. (5) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 4. (4) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje, 10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 5. (7) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (4) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) VivianVerschoor - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (7) nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) 8. (4) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Daantje - (1e kindje, 1e ronde) 9. (4) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm)) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk)) 10. (5) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) 11. (3) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, ronde 11 ) 12. () bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) 13. (2) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) 14. (4) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) 15. (4) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) Datumloos: (5) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Illegaal: (0) Aantal: 79 zwanger, 2 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden
@bbibi heb je al een test gedaan? misschien geeft die uitsluitsel. vind het wel spannend voor je. Was het ook helderrood ? Misschien kunnen we dit topic gewoon aanhouden om ons op de hoogte te houden Lijkt mij wel leuk @babywish misschien iets langer tot we zeker weten dat we zwanger zijn.
Denk dat 20enzwanger een verkeerd lijstje heeft gepakt. Heb laatste lijstje gepakt en wat ik zo snel wist aangepast, laat me weten als er iets nog niet klopt. Bbibi jou weer van rood gehaald, klopt dat? X Joyce
Hoi bij mij staat er 1e kindje 5e ronde maar dit is de 1e ronde, en eerste poging wat we gaan doen... Misschien kan je dat aanpassen? Tnkx
pfff... echt balen voor de gene waarbij de temp. al gezakt is! ik kan mijn temp. helaas niet bij houden, het is niet zo betrouwbaar bij mij! ik heb CVS en daardoor ook vaak lichte verhoging dus ik weet ook heel mijn basale lichaams temperatuur niet omdat het per dag zo veel kan verschillen! soms wel 1 hele graad... ik heb het een tijdje geprobeerd maar ik werd er echt gek van omdat je niet kan bijhouden wanneer je eisprong is en of je temp. weer gaat zakken ivm je ongi.... zijn er hier meer dames die ervaring hebben met zwanger worden of zwanger zijn met CVS? gr
meiden hihi ik wordt zoooooooooooooooo moe van mijzelf heb er de slappe lach zelfs van gekregen ... ik ben zon dumbo ... en mijn lichaam is zo maf als iets... net in pauze kreeg ik ontzettened buikkramp... werd gewoon bijna onwel (had ik ook altijd met de pil, daarna nooit meer...) daarna hield het op... net naar toilet enn..... tadaaaaaa...... round 2 !!!! nu wel echt... het was echt rood!!! haha... dus helaas net banner en handtekening en al aangepast... kan ik weeeeeer alles terug wijzigen ! dus vandaag officieel 11dpo ongi geworden dus LF is 10 dagen!! ... hoop alsnog dat ik aan de utrogestan mag want vanaf 5dpo aan de bruine rommel en na 10 dagen ongi is toch niet goed, wel? dus sorry meiden (schaaaaaam) Im back, maar wel op ROOD hahaha!
@kwiebeltje! geen CVS wel ME .... (en nee is niet hetzelfde...) maar wel meer dan dat PDS, HPU, Tietze, reuma antistoffen, overactief immuunsysteem (gevonden in erasmus), hypermobiel, bijnier-insufficientie, b12 tekort, benigne fisiculatie syndroom, en PCOS... So join my club Ook bij mij is tempen niet betrouwbaar... ik schommel ook ontzettend erg.. vrij vervelend.. ik zou ovutesten gebruiken als ik jouw was is meer betrouwbaar... ben je ergens voor je CVS onder behandeling? *sorry meiden is offtopic*