NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    pfffffffffff ben moe en ik moet nog tot 23:00 gelukkig kan ik morgen bijslapen.

2. Dat is natuurlijk ook heel goed mogelijk!! Maar de keer ervoor had ik na mijn VMK weer gewoon netjes een normale cyclus, dus vandaar. Ik moet gewoon proberen er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat gaat me gewoon niet lukken.

Toch even een vraagje. Sorry hoor dat ik hierover door ga, maar ik snap het gewoon niet. Ik doe mijn ovulatietesten met mijn tweede plas, dus zo rond 10.00u Ik drink dan niet tussen mijn eerste en tweede plas. De ovutesten van dag 6 en 7 zijn ongeveer even donker (wel nog steeds te licht om posi te zijn, maar de donkerste twee tot nu toe) Kan het dan zo kunnen zijn dat als ik die avond van de 6de dag een ovutest had gedaan hij zou knallen en dan de volgende dag weer lichter? Dus dat ik hem op die manier heb 'gemist'??
    Ik ben van alles aan het verzinnen nu hoor, maar zou dat kunnen? Dat zou dan het enige zijn dat logisch zou zijn. Voor de rest is alles vreemd!! hahaha.

Goed, ik ga me nu niet meer gek lopen maken. (want dat ben ik al inmiddels, haha)

Succes iedereen, en 50% klinkt goed!! Ik teken ervoor!! Elke maand 50% kan zou toch wel fijn zijn!!! :)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mini spannend meid, ik hoop gewoon dat jouw ongi lekker 9 maanden weg blijft meid!! ga ik gewoon hard voor duimen voor je ;)

@marjolein hopelijk k0mt je eitje gauw meid!

@ naliey ... moet ik eingelijk normaal niet op oranje? aangezien ik in de MMM zit?? of staat die 5 voor 5 jaar in de MMM ? :D ben nog een leek wat betreft lijsten ... dus neit veel verstand van hihi ;)

4. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

@ Bbibi : Die 5 staat voor aantal in de MMM , heb je op rood gezet omdat je ongesteld bent geworden zoals je vermelde in eerdere post.

Normaal zou je dan waarschijnlijk op oranje horen inderdaad.

@ Marjolein: Ik hoop dat je gauw je eitje vind meid!

X Joyce

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag definitief op ROOD

Helaas... Maar om het toch positief te benaderen: mijn cyclus is in elk geval een stuk korter deze ronde en mijn eerste ronde tempen is goed bevallen :)

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    @ gigi balen meid, hopelijk volgende ronde wel zwanger. hij is in elkgeval stuk korter idd dan de vorige keer.

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    50% zwanger lijkt mij ook wel wat hihi.

8. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Bah wat vervelend dat er al meiden op rood zijn :( Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

Ik heb zelf bijna nooit ergens last van, maar als ik de symptomen hier lees krijg ik ook spontaan last van mijn buik :p

En ik vind 50% of meer van de lijst roze ook wel een goed idee!!

9. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje. Ik heb nu een luteale fase van 11 dagen. Is dit aan de korte kant? Heb mijn banner maar weg gehaald, want heb geen idee meer wat bij mij een 'normale' cyclus is...

10. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.452
    372
    83
    in een huis
    Goedemiddag dames!

Wat een gezelligheid hier ;)
    Wilde ff de meiden bedanken over de tips voor ovu testen. Zal eens even op internet gaan speuren! Al hoop ik natuurlijk niet dat ik ze de volgende ronde nog nodig ga hebben!

NOg 3 nachtjes slapen en dan begint de lijst officieel. Spannend! 50% zou inderdaad prachtig zijn :-D

Fijne dag nog meiden!

11. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    @gigi85 wat sneu voor je en heleboel succes in de volgende ronde

Ja 50% klinkt erg goed ja hihihihi

12. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Wat een gezelligheid hier.! Ben een middagje weg en kan gelijk een aantal pagina's bijlezen.

@Gigi85: wat balen dat je op rood staat. Volgende maand is jou maand.
    @minime81: 50% vind ik ook wel een heel mooi percentage.
    @Marjolein: Hopelijk vindt je je eitje snel.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Marjolein: Volgens mij kan dat inderdaad, dat je je ei mist als je 1x een ovutest per dag doet. Bij sommige vrouwen is de LH-piek maar heel kort, en dan zou je twee keer per dag moeten testen. Dus wie weet. Maar dag 6 in je cyclus is dan wel weer erg vroeg!
    @BBibi: Bedankt voor het duimen. Ik hoop dat het helpt:)
    @GIgi: Balen meid! Wel goed dat je de positieve kant ervan inziet.
    Je luteale fase is nu inderdaad aan de korte kant, maar niet TE kort. Ik lees overal dat deze minstens 10 dagen moet zijn om goed te kunnen nestelen.

Ik heb net even heerlijk een uurtje geslapen op de bank. De kleine ligt nu al ruim anderhalf te pitten. Aah ja, is het weer wel voor;)

14. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Ik stem ook voor 50% liefst iets meer.
    @Gigi jammer jho hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.
    @Marjolein misschien doet je ei gewoon verstoppertje blijven zoeken

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    bah hier alweer een tijdje hoofdpijn al pcm gehad maar heeft nog niets geholpen. mijn borsten zijn nu ook iets gespannen en raar gevoel in onderbuik.

Hopelijk straks toch nog even kunnen zwemmen.

A.s dinsdag ook sollicitatie gesprek :D Deze baan die ik nu heb bevalt niet helemaal wordt totaal niet naar je geluisterd. Ik heb een aantal keer aangegeven dat het niet goed gaat als late dienst draai of late vroege dienst achter elkaar. Heb dinsdag late gehad moet daar nu nog van bijkomen :S en a.s zondag late en maandag vroege. Wordt niets mee gedaan. Dus heb rond gezocht naar vacature en heb wat leuks gevonden. Hier dus dinsdag naar toe kijken of het van beide kanten klikt :D Heb er wel onwijs veel zin in. Maar toch ook een twijfel stel we zijn binnenkort zwanger kun je het dan maken als je nieuw werk hebt? En dan als ik bevallen ben om dat te stoppen met werken aangezien we dit graag beide willen. moeilijk moeilijk.

Wat zouden jullie doen?

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Wondertje: ik herken je dilemma. Ik wil het liefste ook op zoek naar een andere baan, omdat ik hier gewoon niet vooruit kom, en het werk en omstandigheden gaan er alleen maar op achteruit. Maar ik durf niet het risico te nemen van EN een nieuwe baan EN zwanger worden, met het risico dat ik straks zwanger ben en geen baan heb. Dus ik wacht nu eerst voordat ik zwanger en bevallen ben en ga dan pas op zoek naar iets anders.
    Maar als jij sowieso wilt stoppen met werken nadat je bevallen bent, neem ik dus aan dat jullie het op een salaris redden en je er dus gewoon voor kunt gaan. Dan zou ik het zeker doen! Je weet immers niet hoelang het nog duurt voordat je zwanger bent.

17. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Rekbaar wit/gelig ondoorzichtig slijm... Wat zou dat dan weer kunnen betekenen?

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    ja wij redden het met 1 loon (weet hoeveel geluk we daar mee hebben zeker in deze tijd) Je weet ook nooit hoe lang het duurt voor je zwanger bent. Ik wil op dit moment gewoon niet blijven werken waar ik nu zit. Ik heb nu dan wel een vast contract maar vacature is binnen het bedrijf alleen andere locatie.

19. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er gewoon voor gaan. Als je het niet naar je zin hebt in je huidige functie, moet je het gewoon proberen. En zekerheid in een baan heb je toch nooit, zelfs met een vast contract kan er nog van alles gebeuren.

Ik herken het dilemma op zich wel hoor. Ik werk op projectbasis en mijn contract loopt volgend jaar af. Waarschijnlijk kan dit niet verlengd worden. Eerst dacht ik om dan nu een tijdje te proberen met zwanger worden en mocht het niet snel lukken, het dan tijdelijk uit te stellen en wachten totdat ik een nieuwe baan heb. Maar dat ga ik niet doen. Je hebt geen idee hoe lang het duurt voordat je zwanger raakt, dus als ik straks tijdelijk zonder werk zit, nou ja, dat zie ik dan wel. In principe redden we het ook wel met alleen mijn man's salaris (hoewel je natuurlijk gewend bent aan twee fulltime salarissen).

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja je went wel aan 2 salarissen maar het is te doen met 1 hihi. Ik ga gewoon kijken of ik daar aangenomen wordt. Ik heb gesproken met p&o en er zou gewoon werk blijven zolang ik vast contract heb binnen het bedrijf. Maar goed je weet het nooit.

Deel Deze Pagina