5 oktober is idd druk. haha, zijn we straks ook allemaal tegelijk met de eisprong bezig. cayth; dat is raar zeg, gister positief en nu ongesteld. had dit vorige maand ook , op donderdag licht positieve test, ik was toen 5 dagen overtijd en de dag erna flink ongesteld. houd het maar op een verlate menstruatie.
Nou voor mij extra spannend, het is nu voorlopig even de laatste ronde, wij gaan namelijk volgend jaar juli trouwen en anders loop ik straks met een dikke buik tijdens de bruiloft, dus mocht het nu niet lukken zetten we onze wens een half jaartje in de ijskast.
De hoeveelheid is net zoals ik gewoon ongesteld ben.. dus ik geloof er niet echt meer in dat het een innestelingsbloeding is oid.. Ook vanmiddag erge buikkrampen en verlies veel stolsels.. Balen.. maar goed we gaan met volle moed de 2e ronde in.. maar ik test écht niet meer voor nod.. ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, dus als ik op 6 oktober niet ongesteld word, dan waag ik 7 oktober een testje.. maar voor nu eerst even bijkomen en aftellen naar de eisprong!
Cayth & Joekie: heel vaag zeg, eerst een posi-test en dan ineens ongi. Dan speelt je lichaam toch wel een heel raar spelletje met je. Dubbel balen dus! Succes deze ronde, en alle anderen natuurlijk ook!
Jeetje, gebeurt dus vaker. Positest en dan de volgende morgen of zelfs diezelfde avond nog ongesteld. Je durft dan toch bij een positest niet eens meer blij te zijn gelijk. Misschien dan maar helemaal niet meer testen, al houd ik dat toch niet vol als mijn nod eraan zit te komen. Maar kun je dan ook al spreken van een vmk? Omdat je wel een positest hebt, dus het hormoon heb je wel in je lichaam gehad, dus moet er iets zijn geweest? Hier lekker rustig. Naast proberen zwanger te worden nog kijken of we er een aantal kilos eraf kunnen krijgen. Morgen 4 mijl hardlopen en dan aankomende week voor het eerst met ovutesten bezig. Heb een verschrikkelijke cyclus dus eindelijk eens kijken of er wel iets van regelmaat in mijn eisprong gaat zitten.
dat lijkt me echt verschrikkelijk, de ene dag helemaal blij met een positieve test de volgende dag ongesteld.... Ik wil ook gaan tempen maar vergeet het 's ochtends. Moest eigenlijk vanochtend beginnen. Hoe doen jullie dat (voor de meiden die tempen dan) xxPinkxx, ik zie 13de ronde voor je 2de kindje je kindje is 13 maanden zijn jullie gelijk gestart? Was er bij jou ook gelijk weer een cyclus? Ik vraag dit omdat mij het spoor nog bijster is. Ook natuurlijk door 6 maanden bv geven. Verder wat een heftige verhalen zeg! Jullie verdienen het helemaal om zwanger te worden!!
@ Bolliewollie wow 4 mijl hardlopen. Hier ook bezig met een paar kilo eraf. Zijn er maar iets van 6 die ik er af wil hebben. En jij? Wat doe jij er verder aan? Ik doe 5 x per week sporten en proberen nog gezonder te eten. Heb er nu 2 af dus nog even wat te gaan. Je durft na zoiets natuurlijk niet meer te hopen op een posi test. Maar is het dan vmk? Hier vandaag een rustige dag. Gaan even kijken naar spouwisolatie. Hebben het hele huis verbouwd maar dat moet nog even. Dus op internet even kijken wat er is en wat de kosten er voor zijn. Hopen dat we dan nog minder energie verlies hebben.
ik ben nu een week bezig met tempen en zet in het weekend de wekker om 7uur en slaap dan nog even verder. Vind het niet ideaal, zeker aangezien ik vannacht pas laat in bed lag, maar goed het is voor een goed doel @ cayth en joeki: Wat rot zeg, een positieve test en dan toch gewoon ongesteld worden. Stond het streepje er wel gewoon binnen de tijd?
Nee, ben deze ronde begonnen omdat mijn cyclus ineens afweek de vorige ronde. Wilde eerst zonder proberen omdat ik dacht dat ik er anders te veel mee bezig zou zijn. Maar dat was ik de afgelopen rondes ook dus wat dat betreft maakt het weinig uit
ah oke. Hier ook een sprong er tussen maar we beginnen nu pas voor het echt dus wij willen hier nog even mee wachten.
Geen idee of je dan al spreekt van een vmk.. Wij balen ook flink, en waren gister toch ook wel wat van slag.. maar goed we gaan er weer voor! Ik weet zeker dat het geen indroogstreepjes waren, alle testen binnen de 5 minuten positief.. de laatste was ook nog echt duidelijk ook! Snap er niets van.. maar goed, ik test écht niet meer op mijn nod. Ik test de dag erna wel! Alle meiden succes!!
Ik denk inderdaad een vmk. Gebeurt heel vaak hoor alleen als je netjes na je NOD test heb je dat dus niet in de gaten want dan is de test alweer negatief
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (6) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) 2. (1) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) 3. (4) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, ronde 9) 4. (3) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 5. (7) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 6. (1) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) 7. (1) nila - (4e kindje, 4e rond) 8. (1) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (2) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (1) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) Illegaal: (0) Aantal: 27 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Cayth, XxPinkxX, nila toegevoegd, welkom en s6 Hopelijk staat nu alles goed
Ik heb ook enkele maanden getemperatuurd. Dus best je temperatuur nemen smorgens rond hetzelfde uur. Oraal of vaginaal. Onder de oksel geeft te veel schommelingen. Leg echt je thermometer naast je bed want als je bent opgestaan dan zal je temperatuur stijgen. Voor een betrouwbaar resultaat moet je ook een goede nachtrust hebben. Min 3 uur. Ook later gaan slapen, alcohol,.. kan je temp beinvloeden. Na je ei stijgt de temp min 0.2 en dit gedurende 3 dagen. Natuurlijk is je vruchtbare periode dan wel voorbij. Voor je vruchtbare periode te ontdekken, best ook je slijmverlies en bmh checken.