Oh kruisje verwijderd? of ben ik weer kippig? hihi .. En oooooh... kerstman.. was al helemaal blij voor je X Joyce
@rapunzzel: je streepje van gister was lichter ? Heb je pregnyl of ovitrelle gebruikt ? En wanneer is je nod ? Spannend... Ik ben benieuwd wat onze testjes morgen gaan doen !
Granaatappel blijkt te werken bij een vruchtbaarheid.. Ik had er nooit van gehoord en geloofde t ook niet maar ze bleef zeggen dat t echt waar is... En appel eten kan nooit kwaad dus is t proberen waard
Temp je elke dag zelfde tijd voordat je uit bed stapt Naliey? En rectaal met zelfde thermometer. Zo ja heb je nog geen ei gehad volgens FF met de temp die je ingevuld hebt. Ben niet helemaal thuis in piek en dalen temperatuurkaartjes , maar als ik zou moeten gokken denk ik dat je je ei zou moeten hebben op dag 31 , dus dat zou 27 september zijn geweest. Je hebt pas een (goede) eisprong als temp met 0.3-0.5 graden stijgt of oploopt 3 aansluitende dagen. Succes! X Joyce
FF gaf ongeveer 1 a 2 weekjes terug aan dat ik me ei heb gehad, en de volgende dag waren die tekst en t kruisje weer weg. Ik temp idd elke ochtend rond tzelfde tijdstip en met de zelfde thermometer.. Ik moest een tijd terug ook tempen van de gyn en dezelfde schommelende tempkaart als nu, de gyn kwam er ook geen wijs uit..
Dan is het niet je ei geweest denk ik .. hmm tenzij hij op 13 september is geweest .. je kan t testen door bijvoorbeeld 15 september op discard te gooien of hij dan de ei laat zien.. Wel inderdaad een lastig kaartje om te lezen! Heb je ovu testen gebruikt? of ei gevoeld? Kusje Joyce
Ik zou zeggen ei op 23 september. Maar goed... Ik weet het ook niet zeker. Ben ook nog maar net bezig met tempen en OV-testen....
mmm hier net oud bloed verlies. Betekent meestal dat ongi er aan komt. Zou wel weer vroeg zijn. nu hopen dat er geen helder rood bloed komt.
@ongezonde leefstijl.. Ik ben dus niet de enige in mijn omgeving die het mee maakt??? Miss moet ik toch mijzelf maar weer eens vol gaan gieten ( lees ik drink al jaren niet meer, geen druppel) en die hard gaan roken denk... Dan raak ik miss zonder clomid wel zwanger! @chanan hahaha wat een lieve moeder!! Wel leuk toch dat ze al zown zin heeft in een kleinkindje leuk!! @floor clomid zorgt ervoor dat er een eitje rijpt!! Ik heb geen eisprong van mijzelf en clomid zorgt ervoor dat er wel een eitje rijpt!! @ wondertje owh nee toch... Maar je hebt en tevroeg getest en niet met ochtend urine dus zegt nog niks meid!! Nog ff geduld!! @rapunzel owhh ik hoop dat hij morgen ochtend weer mooi donker is!!! Kan met de dag schelen en per 2 dagen stijgt idd pas je HCG!! Dus ik blijf duimen!! @iedereen die ik nu vergeten ben na 4 blz teruglezen sorry its to mutch!!! @nailey is een goeie zeg hahahaha @ego: ik heb net mijn eerste clomid weer na binnen gewerkt jeahhhh dus mijn officiele ronde 2 is aangebroken en er zit weer schot in de zaak! Depri stemming heeft plaats gemaKt voor weer een beetje hoop!! Maandag over een week weer echo !! Hoop weer op een mooi ei en hopelijk mag ik aan de utrogestan!! Opopop naar een plakbeeb!! Vandaag weer hele dag gekletst over zoveel zwangere in mijn omgeving dan gaat he zoooo kriebelen!!! Ik kan gewoon niet wachten
@ Naliey , blijft lastig met een piek en dalenkaart, misschien helpt het om te vergelijken met de lengte van voorgaande cyclussen. Dan 2 weken eraf om te zien waar ei ongeveer zou moeten zijn. Hoop gewoon dat FF m niet ziet en dat ie dr gewoon is! X Joyce
@bbibi: dus chlomid om je eitje te rijpen, en utrogestan? Zorgt dat ervoor dat je eitje gaat springen? En krijg je daarna nog progesteron voor het innestelen?
'n Paar dagen geleden, ik was wel paar keer even hoofdpijn. 'n Ovulatie test was nog niet vruchtbaar gekomen, dus wel even vreemd. Maar ik was 1 dag heel erg doodmoe en noemt ook energie op. Normaal ik snap er niks van, voor waarom?? Gisteren was ik weer ovulatie test doen, want waarschijnlijk op 28 september begon eisprong. Dus mijn eisprong kwam nog niet, maar vruchtbaar wel. Ik verwacht 't wel dat vandaag krijg ik misschien wel eisprong. We waren vanmiddag even paar uurtje weggeweest bij Van Cranenbroek. En ik kreeg even pijn gevoel van mijn onderbuik of zo. Daarna krijg even elke keer hoofdpijn. Om 16.30u wou ik 'n ovulatie test doen. Dus klopt wel, want mijn eisprong komt wel eraan! Nu ik heb wel nog even hoofdpijn pff.. Ik eet niet zo veel zo trek, dus gewoon geen zin. Als ik moet naar wc en veeg 'n toiletrol en zie ook beetje slijm. We krijgen dadelijk visite bij hier op bezoek. Maar 'n paar uurtje later, dan ik wil nog keer ovulatietest doen. Tsjaa, mijn lieve man heeft wel paar keer wachten op mij tot wanneer krijg ik 'n eisprong. En hij heeft we paar keer gevraagd aan mij over wanneer komt mijn eisprong via 'n ovulatietest. Ik zie wel echt duidelijk dat hij voelt wel zo echt klaar voor. Bedoeling dat hij wilt wel graag vader geworden dus ik ook.. Dus we zijn nog bezig klussen, hihi.. Ik denk dat we kunnen beter straks of vannacht klussen. Gewoon altijd proberen doen, toch? We hebben wel geklust sinds afgelopen 22 sept en 26 sept.
Veel plezier en succes bij het klussen! ego@ voel me echt zwaar broerd. Het hoofdpijn en misselijk. Ook steeds steken in mijn buik. Soort krampen, in de linker kant van mijn buik. Lijkt op ongi gevoel, maar vroeger voor de pil had ik veel meer pijn. Zal blij zijn als het donderdag is haha respect voor jullie die al maanden bezig zijn. Ik ga nog even liggen en straks slapen.