Ik temp pas sinds na mijn ei hihi! Ik wist toevallig wat mijn normale temp is omdat ik een aantal maanden gelden wel ben begonnen met tempen maar er eigenlijk niets vanaf wist. 2 weken geleden dacht ik.. weet je wat! Ik kijk gewoon of mijn temp hoog is en hoog blijft! En dat was zo.. Mijn ei heb ik denk ik gehad op de 17e, maar ook dat is discutabel.. Kan ook een paar dagen later zijn.. De 17e had ik wel dat vruchtbare slijm dat eruit ziet als eiwit.. Ik duim voor jou! Het is inderdaad zo verwarrend allemaal zo net na een miskraam!
Ah ok , ik wacht gewoon af , volgens FF op dag 13 .. heb dagenlang vruchtbaarslijm gehad en dat was opeens weg na dag 14 dus het kan maar zo! We wachten af, voor jou een hele dikke gefeliciteerd.. en maak er een mooie plakkerd van! X Joyce
Rikki gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Eindelijk roze! Hier minder nieuws denk ik, temp was vanochtend opeens 36.6 terwijl hij de vorige dagen op 36.9 zat dus hier niet zwanger denk ik.
*Kan wel huilen* (doe ik al) 2e streepje blijft zo vaag. Het goede is dat ze binnen 5 minuten komen. Maarja, daar heb ik nu niks aan. Ik weet nog steeds niks Maybe toch in de avond testen ?? Had gisteren ook een testje gedaan met middagurine, en toen was het streepje wat zichtbaarder. Wat moet ik doen ?
Ik adviseer een clearblue digitale te gebruiken, geen getuur met streepjes en is een gevoelige test. Zegt gewoon zwanger of niet zwanger. Dan heb je meteen duidelijkheid. Succes. X Joyce
@rikki yeah eindelijk een roze! Ik vandaag temp nog steeds hoog 37.1, maar ook nog steeds waterige afscheiding wat meestal nadere ongi voorspelt bij mij! Onzeker!!!! Dames bedankt voor het doorgeven dat het ook bij jullie voorkomt! Hopelijk ook bij zwangeren?
RIKKI GEFELICITEERD eindelijk roze Naliey ik hoop zo dat je ook op roze mag het is je zo gegund fijne dag met ml en ik ga duimen voor je
@rikki: jaaaaaa, super meid! Gefeliciteerd! @babywish: hcg verdubbelt iedere 48 uur, dus hopelijk is hij morgen duidelijker.
Ben bang dat cb niet zwanger zegt. Het streepje is toch veel en veel te vaag voor een positieve cb ? (Heb 1 cb zonder indicator in de kast liggen, maarja die hebben veel hcg nodig)
Cb digitale is ook heel gevoelig, Rikki heeft hem net ook gebruikt en geeft zwanger aan bij een heel licht streepje op kruidvat test. Ik heb het ook gedaan bij zwangerschap, zijn fijne testen en geen getuur. Als je overtuigd bent dat je een roze lijntje ziet gewoon een cb doen, geeft meteen duidelijkheid. Zo niet , wachten tot NOD en nog eens testen, tis helaas allemaal een wacht strijd. Succes BabyWish91 X Joyce
een streep is een streep... hij wordt waarschijnlijk wel donkerder, maar dan zou je over 2 dagen nog eens moeten kijken!
M'n testjes zijn nog geen een keer duidelijker geworden. Al paar dagen die vage streepjes, streep wordt niet donkerder. Alleen die van gisteren met middagurine, die was het duidelijkste.
@ Rikki gefeliciteerd eindelijk een roze op de lijst. @ Naliey gefeliciteerd met je man! 5 jaar al weer bezig deze maand hoop zo voor je dat het deze keer raak is en dat beebje blijft plakken. @ Sunflower klinkt goed bij jou, hopelijk snel een posi test voor je! Hier mag ik helaas op rood vandaag toch echt goed ongesteld geworden. Gister na het zwemmen was ik wel ineens heel duizelig en misselijk maar het heeft toch niet zo mogen zijn helaas. Hopelijk nog meer roze deze maand. ik zou hier wel willen blijven kletsen is onwijs gezellig hier