NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussion in 'NOD forum' started by naliey, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Pff net een boterham gegeten en daarna de hond uit gelaten. Tijdens het wandelen ineens weer een golf van misselijkheid, dan heb ik het echt over 'moet ik wel of niet overgeven'
    Zou het echt kunnen zijn dat ik me dat in beeld of zou ja dat zomaar kunnen veroorzaken? Tis in ieder geval niet grappig...

2. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    Ik duim voor je!!
    Ik duim sowieso voor alleen nog maar roze deze maand!! :D

3. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Zeker weten alles moet roze:p

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @rikki PROFICIAAAAAAAAAAAAT !!! wat een super goed nieuws! jij kleurt onze lijst pas mooi !!! ik hoop dat deze lijst steeds meer roze mag gaan bevatten :) leuk meid!

@all die op rood staan *dikke knuf* hopelijk voor jullie de volgende ronde meer geluk!!!

@ego ... waarom duurt wachten zo lang? vanaaf en mrgen nog een clomid tabletje en dan vanaf vrijdag weer aan de klus! vorige keer had ik ook al erg vroeg mijn ei dus wie weet nu ook... voel namelijk alweer een lichte druk in mijn onderbuik dus ik hoop dat er wel weer wat aan het groeien is met de clomid :) I hope so!!

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    zo ik ben hier weer terug van mijn sollicitatie en ik heb de baan gekregen :D :D :D :D yes. Waarschijnlijk al per 1 nov beginnen. Ben nu helemaal blij. Ondanks mijn ongi. maar we gaan deze maand vol goede moed er weer tegen aan.

6. Fay0407

Fay0407 Actief lid

Oct 2, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik hou dit forum al even in de gaten ;) Maar heb mijzelf nu ook maar geregistreerd.

Mijn NOD was 30 september of 1 oktober (wisselt af en toe, maar meestal zondags) maar nog steeds niet ongi. Begint nu wel erg te kriebelen! Toch ben ik bang dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is.

Ben nu ruim 4 maanden gestopt met de pil, dus ik denk(?) dat het niet meer het ontpillen is? Ik ben al eens vaker gestopt en ik hou altijd mijn vaste cyclus, ook de afgelopen maanden.

Sinds zondag heb ik wel veel buikkrampen, onderin m'n buik, hele tijd het gevoel dat ik nu echt ongesteld moet worden, maar tot vandaag nog helemaal niets. Verder is m'n eetlust ver te zoeken en voel ik me wat misselijk, het liefst eet ik de hele dag niets. Toch probeer ik het zelf wel te verklaren, ach misschien heb ik wel een griepje dat ik daarom wat misselijk ben en geen honger heb en wordt ik morgen wel ongesteld. Maar inmiddels denk ik dat al 2 dagen ;) En echt ziek voel ik me niet..

Ik was van plan om vrijdagochtend te gaan testen, mocht dat dan nog nodig zijn. Maar ik vraag mij af of ik zoveel geduld heb. Kan ik ook morgenochtend al testen? Of zouden jullie er nog even mee wachten...

En @rikki, gefeliciteerd!

De rest van de dames, op naar de volgende ronde!

7. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL

@gefeliciteerd hoor dat is ook goed nieuws en nu op voor de roze in de maand voor jou.

@bibi wachten duurt altijd lang, maar inderdaad gauw beginnen met klussen het weekend je weet maar nooit.

8. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ja hopelijk mogen we dan volgende maand zwanger zijn, zou wel leuk zijn.

9. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL

@welkom en hopelijk is het nu ook al raak, ik zou nu gaan testen je bent tenslotte al 1/ 2 dagen overtijd:cool:

10. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Fay je zou nu al kunnen testen.

11. Kortecol

Kortecol Bekend lid

Sep 6, 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL

Je kan al 4 dagen voor NOD testen met een vroege test, vanaf NOD met normale. Ik zou dus nu gaan testen!

12. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    Als je NOD gisteren was kun je gewoon al testen... :D

13. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    gefelicteerd! :D Leuk!

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    @Cygnet: Kan het begrijpen. Veel succes en je bent uiteraard altijd welkom om weer mee te komen kletsen!

@schaapje: Ach ja, ik leer van mn fouten zal ik maar zeggen. Ik heb meerdere keren mn laptop lopen vervloeken als ik weer iets voor niets had getypt (en dus hele verhaal weg). Dus nu ik het 'veilig' vie Word;)

@Wondertje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed dat je er voor bent gegaan!

@Fay: Als ik jou was had ik allang getest! :D Als je zwanger bent, dan zou je nu (2 dagen na NOD) wel een mooie streep moeten zien.

Ik ga me maar alvast registreren bij de '1-15 november' lijst. Dan heb ik het idee dat het wat opschiet haha

15. Fay0407

Fay0407 Actief lid

Oct 2, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het advies ;) Is het nog steeds zo dat het in de ochtend moet? Of maakt dat niet uit bij zo'n kruidvat test?

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

Sep 6, 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL

Je kan al 4 dagen voor NOD testen met een vroege test, vanaf NOD met normale. Ik zou dus nu gaan testen!

17. 88daantje

88daantje Lid

Sep 3, 2012
    48
    0
    0
    @ rikki gefeliciteerd..

dames die op rood staan, ik hoop dat het volgende maand gaat lukken..

Hier 1 dag voor nod.
    Normaal een paar dagen voor menstruatie overal klachten van maar deze maand nog geen klachten gehad.

Momenteel alleen beetje pijnlijke borsten..

18. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Bedankt voor de felicitaties.

Fay je kunt nu al testen hoeft niet met ochtendurine.

19. Kortecol

Kortecol Bekend lid

Sep 6, 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag de hele dag, de urine is 's ochtends alleen wat geconcentreerder, waardoor de rat sneller positief is

20. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    Maakt niet uit...

De een test beter met ochtendurine en de ander niet :)

Laat je de uitslag even weten!?

Spannend!!

Share This Page