Wat een spanning allemaal hier... paar lichte testjes maar voor rood vandaag... bah!! Zo graagnog1: k zou idd het even laten. En je door de gyn meer laten vertellen. En door naar de volgende ronde??? Hihi sterkte Xxx
Mij koppie maakt hier overuren. Zo benieuwd wat ze me morgen gaan vertellen.... Al eea uit lopen zoeken uiteraard. Maar kan het echt gewoon niet loslaten nu... wil stappen ondernemen en verdergaan.... Was t maar al morgen 10:10.... Het is ook niet iets dat je vaak hoort. Dus weinig ervaringsverhalen.... balen!! ! Moet morgen eigenlijk na het zh ook op kraamvisite maar k zie er zo tegenop... k ga ook maar heel even en kom een andere x wel terug. Doet op het moment even teveel met me...
Ik ben koppig denk ik, heb testen gehaald heb er zelfs 1 gedaan omo wit, het is denk ik een vroege miskraam zoals de huisarts oppert. Ik ga nog 1 doen met ochtend urine maar berust me er nu al in op naar de volgende ronde. Kan iemand mij op rood zetten
Huh? Hier ineens flink bloedverlies. Zit op 10 dpo (denk ik) dus echt te vroeg voor mn menstruatie. Het is ook anders, alleen bloed, maar geen slijm. Zou het dan innesteling zijn? Maar dat is wel aan de late kant toch? En het lijkt me ook zo veel.... :S
Nou voel me er gelukkig niet erg ellendig bij. Weet dat het nog alle kanten op kan en het bloedverlies is ook weer niet ZO veel dat ik me echt zorgen maak, maar ik vind het wel raar en kan er gewoon geen touw meer aan vastknopen! Was zwanger worden maar een exacte wetenschap....
Logisch dat je koppie overuren maakt. Gelukkig ben je morgen al op tijd aan de beurt, niet dat je nog tot 16 uur moet wachten ofzo... Ik heb hier op zp wel eerder een topic gezien over asherman, nog niet zo lang geleden ook. Volgens mij ging het zelfs over een paar dames die daarna weer zwanger raakten, maar kijk maar eens of je het kan vinden. Hopelijk heb je er wat aan. Laat je vanavond lekker vertroetelen door je man, volgens mij heb je een goeie! En morgen kraamvisite... Ja natuurlijk is dat moeilijk. Dat zal je vriendin, ondanks haar eigen roze wolk, waarschijnlijk ook wel begrijpen. Houd je ons op de hoogte morgen? Ik ben reuzebenieuwd Hoe het verder gaat! Kus!
Ja hou jullie zeker op de hoogte! En een bloeding op 10 dpo kan zeker nog wel hoor! Zograagnog1. Waarom heb je zelf jiet gebeld voor een afspraak vroeg k me af. Als je verwijsbriefje hebt kan je alle kanten op. Enne mn vent.... hihihi 1 uit duizenden..... morgen samen erheen en idd gelukkig vroeg. Kleine grote meid is naar dr vader. Komt even wel lekker uit nu. We hebben toch wat spanning enzo... Liefssss
Goed nieuws cysten zijn uit zichzelf weg gaan!!!! 😁😁😁 Vanmorgen ook ongie geworden maandag weer terug en als t goed is mag k weer verder met iui!!!! Ben happy
Nee ben hier echt aan het wachten op mijn ongie... 16 dagen geleden voor het laatst geklust dus het kan echt niet meer. Nu wel balen dat mijn cycli zo onregelmatig zijn.
Nee Kayleigh, de dokter stuurt een brief naar het ziekenhuis zij plannen een afspraak en ik moet komen dan of verzetten als het niet uitkomt. Zo zei de huisarts.
Raar ... je hebt de vrijheid te kiezen bij welk zh je wilt. . Ik ben ook overgestapt naar een ander zh. Achteraf blij want werd in eerste instantie weggestuurd met cysten ib mn lijf na een jaar geen menstruatie om maar weer zeven weken te wachten. En in maasstad werd k direct geholpen en naar fertiliteit doorgestuurd. .. Xxx
Ben ik trouwens de enige die, nu ik positief heb getest, enorm bang is voor een miskraam? Ik bedoel... meteen de eerste ronde raak, hoe groot is de kans dat dat goed blijft gaan... Ik zal ook wel een beetje aan het doemdenken zijn...
Hier is het game over en op naar November. Wel weer mooie cyclus. Deze ronde zou ik willen tempen. Vanaf wanneer moet je dit doen? Men duivels zijn er nog niet volledig door maar zal wel weer vannacht gebeuren. Even bijlezen hier ook @Miich: wat een geweldig nieuws!!! @Tylmare: nou nou, gefeliciteerd hoor!! Edit: ik mag op rood
Ben net terug van de action en heb zwangerschapstesten ingeslagen. Heb nog 1 pakje van 2 stuks van kruidvat liggen en 1 losse. Ga morgenvroeg nog 1x testen en dan laat ik het los als ie negatief zijn beiden. Fijne avond meiden!