Als ik me ook mag aanmelden !! Ik had deze x een cyclus van 30 dgn dus dat hou ik even aan !! Bo 27 jr 4e ronde 3e kindje nod op 13 oktober
De eerste maanden heb ik ook geen ovulatietesten gebruikt, maar het spontane is er sowieso al een beetje weg. Ze geven mij juist wel rust, nu weet ik precies wanneer we het gezellig moeten maken en niet dat we het een periode elke dag 'moeten' doen omdat ik anders bang ben dat ik mijn ei mis...
Ja dat kan kloppen inderdaad ☺! Mijn dochtertje is van 11 juni 2012. Wat is de tijd snel gegaan he. Wat zou het gaaf zijn als we nu weer tegelijk zwanger zouden zijn! Hoe toevallig!
P tracker heet ie. Vind m erg handig! Hij is gratis. Op je beginscherm op je telefoon heet het mijn kalender (wel zo discreet). Van tevoren vul je in hoelang normaal gesproken je cyclus is en hoeveel dagen je periode normaal gesproken duurt. Je klikt een katje aan (zo'n plaatje) als je periode begint. Dan zie je op de kalender heel duidelijk wanneer je eisprong is en wanneer je zw kans hoog medium of laag is. Mja heel verhaal, je moet m gewoon downloaden en je kan m altijd weer verwijderen als je het niks vind haha Alles goed met jouw kleine trouwens?
Duidelijker kan niet! Welke testen gebruik jij? Die ik gebruik schijnen uit de handel te gaan. Dus ik moet Op zoek naar wat anders.
Ja grappig hè? Ik herkende je naam. Ik schreef toen volgens mij onder de naam MiekeLammetje. Nu anders, want kom niet meer achter mijn inloggegevens... Het zou heel toevallig zijn als we nu ook weer gelijk liepen! Laten we hopen dat het deze maand raak is voor ons beide! Dank aan iedereen voor het delen van jullie ervaringen met of juist niet met ovulatietests. Wij proberen het denk ik nog maar even zo. Tis tenslotte pas poging vier... (al mag het van mij nu wel weer raak zijn hoor! Maarja. Voor wie niet.)
Heb trouwens zo'n tracker gedownload, maar niet P Lite. Jan het zijn dat die niet voor Android is? Want ik kan die niet vinden. Maar heb nu ook wel een fijne, denk ik. Eerst maar eens een maandje op proef nemen.
Dalyso: Duidelijker kan niet! Weekje testen gebruik jij? Die ik gebruik schijnen eruit te gaan, dus moet wat anders gaan zoeken. Heb gelukkig voor deze maand nog voldoende in huis.
Het heet p tracker �🙊 Ik heb via Bing het topic van 2012 weer opgezocht. Wat leuk om terug te lezen! Bij het lezen van al die berichten voelde ik direct weer die emoties van toen. En de buikfoto's van mij staan er nog op. Laat ze mooi staan. Zijn leuke foto's. Ik kan alleen geen bericht van miekelammetje oid terug vinden. Is het daarom niet gelukt met inloggen? Heette je anders? Hihi
Ik kom me ook bij jullie aansluiten, "helaas" =P (al mag ik helemaal niet klagen bij het aantal rondes wat ik bij sommigen zie/gezien heb) Zeedauw, 2de ronde, 1e kindje Volgens mijn app is mijn nod op 13/10
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (6) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje 2. (4) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 3. (2) : Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (5) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (4) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje 7. (5) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje Victoire, 37jr, PCOS, ronde 2, 2e kindje, MMM Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 8. (3) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 9. (3): Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje, start in MMM Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (4): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje 11. (2) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (1): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 13. (4): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje 14. (2): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Masrya, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 15. (0): Datumloos (2) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Totaal: 49 ♥Zwanger (0)♥, Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi allemaal, Kom even binnen vallen. Heb nog niet meegelezen. Deze maand zouden we er niet voor mogen gaan. Ff uitleg. Vanaf februari zijn we voor een tweede kindje aan het gaan. Sinds die maand heb ik helaas ook hele heftige menstruaties en tussentijdse bloedingen. Afgelopen 5 september had ik een hysteroscopie (kijken in de baarmoeder) om te zien of er iets is wat dat vele bloeden veroorzaakt. Dat was in week 3 van de cyclus dus er werd gezegd, je mag dan niet zwanger zijn. Die maand tijdens ds eisprong 1 keertje gedaan, meer met het idee 'het zal wel niet na 1 keer raak zijn', we doen er nu al meer dan een half jaar over... Gelukkig geen bijzonderheden tijdens het onderzoek. Vorige week 4 dagen hoofdpijn, heel moe en futloos en buikkrampen. En nu, deze test... Ik ga morgen het ziekenhuis bellen wat de consequenties zouden kunnen zijn dus heel spannend... Deze maand ook geen foliumzuur geslikt omdat we toch niet zwanger mochten zijn... Voor alle andere dames, succes en diegene met een positieve test; gefeliciteerd!