Vandaag na 23dagen overtijd te zijn geweest ongesteld geworden dus ik mag ook op deze lijst. 14oktober is mijn nod, 10de ronde, 2de kindje, 23jaar.
ja dat zeker maar het maakte me emotioneel ook helemaal gek omdat je geen zekerheid hebt, huisarts wilt niet helpen of verder onderzoek doen en testen bleven negatief. Er viel vanmorgen een hele baksteen van mijn schouders af toen ik zag dat ik ongesteld ben geworden.
wellicht heb je een maand menstruatie over geslagen, ik lees vaker op het forum dat dit gebeurd. In ieder geval fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Nieuwe ronde nieuwe kansen, succes en welkom!
lijkt me inderdaad heel spannend, en natuurlijk mag je hier blijven. maar misschien een stomme vraag, wat gebeurd er dan woensdag precies? groetjes
Hi, ik heb ook werkelijk geen idee, bij mijn eerste zwangerschap heb ik nergrns op gelet. ik was ook zo zwanger, en al 7 weken overtijd, hihi dacht dat ik aan het ontpillen was, bleek ik zwanger, nu is het heel anders en let ik overal op, omdat ik weet dat het ook heel vlug kan gaan.
Nee is geen stomme vraag hoor. Had er ook nog nooit van gehoord totdat k in de mmm kwam... Woe gaan ze het zaad van mijn man bij mij in mn bm insemineren. Dus woe ochtend springt mijn ei door de hormonen injectie. Die moet k vannacht om 12 uur zetten... Heel spannend had drie eitjes liggen die gaan springen. Nu hopen dat er 1 bevrucht raakt en innestelt.... alledrie hoeft jiet hoor hihihi maar kans op meerlingen is nou eenmaal groter.
ohhh wohhh echt mega spannend dus, laat je ons wel weten hoe gegaan is. ik wens je heeeeel veeeeel succes! toi toi toi, hopelijk lukt het! En een drieling is ook niet het einde van de wereld toch? groetjes nancy
Nee zeker niet einde nee! Overal valt een mouw aan te passen en we zouden allang blij zijn als het überhaupt raak is nu! Dus ja we gaan zien. Aftellen gaat vanaf woe beginnen. En zat te kijken me nod valt op 1 okt precies dus blijf toch legaal op de lijst! Hihihi.
Ik hoop met je mee, kayleigh. Mijn zus heeft destijds hetzelfde gehad en daar lopen nu 2 vrolijke ventjes van rond ��. Allemaal bedankt voor de lieve reacties. Doet je wel even weer goed. Morgen afspraak bij de dokter om het 1 en ander na te kijken bij vl. Hij heeft ook nog veel last. Kijken wat ze zeggen... Mooie test, sparky! Veel plezier ��
Hallo dames, mag ik ook op de lijst? Vandaag op 8dpo ongi geworden. Iez, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje, MMM Oh ja, mijn NOD is datumloos
Hoi meiden Wil graag ff mn ei kwijt Vandaag naar t ziekenhuis geweest voor de test wat denk je 4 eitjes groot en staan op springen. Gaan ze niet verder omdat het er 4 zijn! Moet volgende ronde weer terug komen. Zit er helemaal doorheen elke x is er wat. Dan is t er 1 dan dit dan dat ze weten echt nooit wat ze willen....
Tjee, miich, wat een teleurstelling voor je! Je zou denken dat 4 eitjes een goed teken zijn. Ik snap best dat je dat even van je af wilt schrijven en dat je flink baalt. Ik hoop ontzettend met je mee dat alle voorwaarden de volgende keer wel goed zijn. Houd moed meid!
Nou Miich, dat is zeker balen! Hopelijk gaat de volgende ronde beter! Aangezien mijn vroegste eisprong op dag 13 was, staat het klusseizoen hier weer voor de deur. Nou heb ik liever deze periode dan het wachtbankje.
Mich, wat enorm balen zeg! Hier op het wachtbankje. Gisterochtend positieve ovutest, gistermiddag weer negatief en nu temp omhoog.
@Miich: Ik ben niet bekend in de wereld van IUI, maar 4 eitjes is toch lang niet slecht? Vinden ze het in de kliniek dan niet de moeite? Zal inderdaad wel heel frustrerend voor je zijn dat er altijd iets tussenkomt. We hopen met zen allen dat er voor jou snel schot in de zaak mag komen. Hier zijn de duivels bijna verdwenen, eindelijk want heb ze nog nooit zo erg gehad als deze ronde.
4 eitjes die op springen staan is overstimulatie toch? Bij overstimulatie wordt geen iui uitgevoerd. Ik denk haast omdat de kansen op meerlingen dan helemaal groot zijn en hoe meer kindjes, hoe meer kans op complicaties e.d. dus dat willen ze bij grotere aantallen niet insimineren... Dat is wat ik dacht hoor, maar er is vast iemand die het exact uit kan leggen.