Goede morgen dames! Wat ontzettend balen mich! Hou moed voor de volgende ronde! Vanuit hier een dikke knuffel. volgens de berekeningen zou vandaag mijn ei zijn, maar denk echt dat mijn ei al gesprongen is, ik zal vandaag en morgen nog braaf klussen, en dan mogen we weer op het wachtbankje! Groetjes nancy
Och wat onwijs balen zeg!! Het is geen overstimulatie.....dat is als je 10 of meer eitjes heb in 1 eierstok.. Ze stoppen de IUI omdat de kans op een meerling heel groot is en je zit niet te wachten op een vierling....de complicaties van een vierling zijn zo heftig dat een ziekenhuis hier zeker niet op aan gaat sturen. Wij hebben de laatste IUI gehad en toen hadden we 3 eitjes die op springen stonden.....dit was de regels al buigen. Ik werd helaas niet zwanger en wij zijn door gegaan naar IVF Ik zou ook adviseren om zelf ook niet het risico te gaan nemen......maar dat is natuurlijk jullie eigen beslissing. Ik zou het niet doen.... Hopelijk heb je volgende IUI meer geluk.
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (6) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje 2. (4) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 3. (2) : Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (5) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (4) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje 7. (5) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje Victoire, 37jr, PCOS, ronde 2, 2e kindje, MMM Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 8. (3) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 9. (3): Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje, start in MMM Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (4): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje 11. (2) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (3): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Demi84, 30 jaar, ronde 7 (4e na mk), 2e kindje 13. (4): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje 14. (4): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Masrya, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje 15. (0): Datumloos (2) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Totaal: 52 ♥Zwanger (0)♥, Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@sparky: spannend, duimen maar! @kat80: je cyclus staat pas op dag 2 in je banner. Klopt die wel dan? Of ben je normaal maar 1 dag ongesteld?
Hallo dames! zo net even 23 pagina's terug zitten lezen haha. We zijn inderdaad al met heel veel dames! @Sparky, spannend, jij als eerste volgens mij op het wachtbankje! Zal voor je duimen .. Ik begin straks met mijn ovulatie testen, was veel te laat met bestellen, normaal was ik al begonnen. Maar ben volgens mij nog ruim op tijd want heb meestal een dag of 15 na menstruatie mijn ei en dat zou dan pas vrijdag/zaterdag zijn. Dus straks weer beginnen met de testjes en dan hopelijk richting eind deze week gezellig maken thuis en klussen! haha Ik wens iedereen veel succes toe, en we maken er inderdaad een gezellige kletsboel van! Gr. Kelly
Volgens mij was er nog iemand mij voor met een positieve ovulatietest afgelopen zaterdag. Mijn NOD is nu 27 sept. Als ik uitga van een lf van 11, maar 10 kan ook nog. Ik blijf gezellig hier dus laat mij maar mooi op 1 okt staan.
Ook ik zit op het wachtbankje! Hoop alleen dat ik mijn ei niet gemist heb, had zaterdag de positieve ovulatietest. Alleen vriendlief was niet thuis, zondagmiddag was hij pas weer aanspreekbaar. We hebben het zondag en gisteren maar even gezellig gemaakt... ben benieuwd!
Hey hey, Mag ik er ook op? 34 jaar, tweede kindje ronde 2 na miskraam Ik geloof dat ik weer opnieuw hoor te tellen na een mk toch? Anders is het ronde 7 geloof ik... Liefs Tess
Ja, echt teveel dames bij deze ronde hihi. Neem me steeds voor om te reageren, maar we zijn gewoon met teveel! Neemt niet weg, dat ik alle berichten lees en met jullie meeleef! Hier: Moet nog "wachten" met "klussen" tot zondag. Dan kunnen we voor het eggie gaan haha. Ben zo benieuwd!
Mocht het deze ronde niet lukken, dan ga ik toch ook overstag en ga ik aan de ovulatietesten. Geeft rust denk ik. Welke heb jij besteld als ik vragen mag?
Oh jeetje Miich! De moed zou mij ook in de schoenen zinken! Wat ongelooflijk balen :x. Echt niet tof. Weeeeeer wachten. Op naar de volgende ronde, de dagen zullen wel voorbij kruipen. Maar het komt goed! Let maar op! Knuffel, Moielle
Ohhh miich wat balen zeg!! K snap je gevoel.... Hou moed en probeer straks weer positief verder te gaan! Ik begin wel zenuwachtig te worden voor morgen. Vind het erg spannend. Heb uiteraard weer zitten googlen. Maar de kansen met meerdere eitjes liggen wel wat hoger dus ben benieuwd! Vanaf morgen op het wachtbankje... vreselijk!!! Eerste week valt mee maar tweede!! Grrrr Wie staan er nog meer op springen? Sparky heeft al gesprongen zag k! Haha
Goede morgen, ook ik zit vanaf vandaag op het wachtbankje, ben benieuwd hoe het me deze ronde afgaat! Het lange wachten is begonnen..... Nog even en we zitten met heel veel dames op het wachtbankje! Voor de nieuwe dames welkom! voor de dames met een springend ei, klus ze! groetjes
Ik heb nu de ovu testen van Zwanger & Kids, maar heb ze ook wel vaker gehad van Sensitest. Werkte allebei goed en ook zeer duidelijk bij positief en ook nog te betalen, ook niet geheel onbelangrijk. Succes! Misschien is het niet nodig hihi, hoop t voor je!
Oh oke, nog meer wachtbankjes inmiddels! leuk en spannend weer Ik heb meestal twee dagen een positieve ovu test dus doe het dan beide dagen en soms de dag erna ook nog. Heb je zondag nog getest of alleen t/m zaterdag? Zou heel makkelijk kunnen hoor dat het raak is! zal voor je duimen ..