Ik heb zelf de 2 voor 5 euro van de kruitvat, en de digitale van clear blue voor het geval ik positief test kun je zien hoe ver je bent in weken. heb ook vaker de testen van de action op het forum voorbij zien komen, maar hoor er ook vaak negatieve ervaringen over, dus zelf gebruik ik die niet.
Ik lees vanavond even bij. Vanmorgen stond ineens mijn bmm al hoog. Totaal onverwacht, zo vroeg in de cyclus heb ik dat nog nooit gehad. Dus wellicht een vroege eisprong. Die vanavond wel even een testje, voordat ik mijn ei mis. Maar zo vroeg, kan dat wel goed gaan? Iemand ervaring mee. Ik zit nu op dag 7, dan zou hij op dag 9 of 10 misschien al springen als dit doorzet. Mijn vorige cyclus duurde 3 dagen langer dan gemiddeld. ...
Hier action. kruidvat 2v5 al bewezen vals positief getest en anderen met mij. Waardeloos zijn ze tegenwoordig, tenzij je overduidelijk positief test. Lichte streepjes zijn bij die testen niet te vertrouwen. action nog nooit vals positief mee getest.
Hoi dames hier mijn 1 e iui gehad vanmiddag. Heb nergens last van gehad en het sperma van ml was van goede kwaliteit! Ze hebben er maarliefst 60 miljoen terug kunnen plaatsen! Dus nu op aanraden vanavond en overmorgen zelf nog even en dan vanaf vandaag twee weken wachten! Spannend!
Ik heb de zw&k nog liggen. Geen valse testen nog gehad mee. En action heb k ook. Ook geen valse testen mee gehad... hoop deze maand eindelijk op een dikke rize streep! !!
nou nou, waardeloos? Iedereen zijn eigen ding, lijkt me. Ze zullen allemaal wel duidelijke strepen geven, bij een zwangerschap na je nod! Denk dat veel ook veel te vroeg testen, geen verwijd hoor heb me erzelf ook schuldig aan gemaakt.
Spannend Kayleigh, ik duim voor je! Jynn, hoe kan je voelen dat je bmm hoog staat? En ik begrijp uit je verhaal dat dat ook op een naderende eisprong duidt? Ik wist dat niet, ik wist alleen maar van je verhoogde temperatuur en je veranderende cervixslijm.
Euhmmm Google maar op baarmoedermond voelen. Beknopt: Als hij laag staat, stevig en dicht is dan is je ovulatie nog niet aan het komen. Als hij hoog staat, zacht is en open staat komt je ovulatie eraan.
Hoi! Ik gebruik de Kruidvat zw testen twee voor 5 euro. En ik heb ook de clearblue digitale test met indicator, zodat je meteen weet hoeveel weken je zwanger bent. Ik heb de Action testen nog nooit gebruikt. Toen ik bij de Action was, was er helaas nog een stel uit het dorp die mij wel leken te achtervolgen door de hele winkel heen! Paar keer naar vak gelopen, steeds kwamen ze weer bij me staan! Haha. En uiteindelijk bij de kassa sloten ze nog direct achter me aan ook! Dus volgende "Action"ronde, nieuwe kansen. Haha Want ze zijn natuurlijk wel erg goedkoop
Nou, ik heb een ovulatietestje gedaan, maar die is nog erg negatief. Vanaf nu iedere ochtend maar testen, zie hem vanzelf wel verschijnen. Knap dat jij dat durft Moielle , ik koop ze of online of in een ander dorp. Ben bang toch een bekende tegen te komen.
Hier begint het spannend te worden... M'n ovulatietestjes zijn de afgelopen twee dagen donkerder, maar ik heb nog geen knaller. Sinds vanmorgen zeurderige pijn in m'n onderbuik, dus het kan niet lang meer duren... Vanaf morgenavond is vriendlief weg, ik zie hem zaterdag nog even, maar vrees dat er dan niks van komt (we zijn niet bepaald alleen) en zondag vertrek ik voor m'n werk naar Finland om pas donderdagavond thuis te komen... We hebben het gisteren gezellig gemaakt en ik hoop hem vanavond/morgen nog over te kunnen halen. Misschien hebben we geluk! Duimen dus dat mijn eisprong binnen 3 dagen is of nog een week op zich laat wachten!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (6) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje 2. (5) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje 3. (2) : Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (5) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (3) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje 7. (5) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje Victoire, 37jr, PCOS, ronde 2, 2e kindje, MMM Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 8. (4) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Smood, 29jaar, ronde 5, 1e kindje 9. (3): Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje, start in MMM Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (4): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje 11. (3) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Marloes, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 12. (4): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Demi84, 30 jaar, ronde 7 (4e na mk), 2e kindje koekenpan, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje 13. (5): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 14. (6): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Masrya, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Mommylife, 23 jaar, ronde 10, 2e kindje 15. (0): Datumloos (4) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Iez, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje, MMM Tessje34, 34 jaar, ronde 2 (na miskraam), 2e kindje Totaal: 60 ♥Zwanger (0)♥, Ongesteld (0), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Zijn er hier tempexperts die naar mijn kaartje zouden willen kijken? CD 16, sochtends positieve ovulatietest, smiddags weer negatief. CD 17, temp hoog, wel slecht geslapen. Dit gebeurd hier erg vaak met een zoontje die slecht slaapt en dat heeft nog nooit mijn temp laten afwijken van normaal (hooguit 0,1 graden). CD 18, temp heeeeel laag, maar savonds en snachts paracetamol en ibuprofen gebruikt. Beide tempverlagend dus temp gediscard. CD 19, temp heel hoog. Wanneer heb ik nou mijn eisprong gehad? Als morgen mijn temp nog hoog is zet FF hem op CD 16. Tempkaartje staat in mijn onderschrift.
Het lijkt alsof je ei in de nacht van 15-16 sept is gesprongen. Dat zou kunnen verklaren waarom je smiddags een negatief test had. Want je piek is natuurlijk al lang voorbij als je ei gesprongen is. Dus 16e je ei zou ik zeggen.