Goedemorgen! Dat klinkt negatief positief . Ik heb ook wat nieuws, alleen kan ik het met niks of niemand vergelijken. Zoals ik al zei, keelpijn. Vanochtend kokhalsneigingen. Ook voel ik me anders, alsof mijn darmen de hele tijd willen dat ik naar de wc ga en ik heb een constant gek gevoel daar. Ik gooi het maar op een griepje, want ik maak mezelf helemaal gek haha, zou het dan eindelijk zover zijn? Jup nog 8 dagen......
Hoi Sparky, wat een gepuzzel he? Kan het zo zijn dat ik eerder een eisprong heb gehad in de andere dagen waarop ik niet heb getemd en dat dit zo'n dip na een week is, hoe heet zo een dip ook alweer? Had ergens gelezen...
Innestelingsdip. Maar dat is meestal maar 1 dag. In jouw geval kan het allemaal, maar zekerheid heb je niet. Heeel lastig lijkt mij. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Ja het is jammer en soms frustrerend dat je niet weet waar je aan toe bent. Dan zou ik graag mijn ongi willen want dan weten we iets. Ik wacht maar af dan.
Hoi! Mag ik ook 'meedoen'? Ik ben 28 jaar, 2e ronde en ga voor mijn derde kindje! NOD dag: 2 Oktober!
Jee, alweer een boel spannende ontwikkelingen! Ik herken het zo, al die signalen die je krijgt van je lijf die zouden kunnen betekenen dat je zwanger bent, en tegelijkertijd ook weer niet... Ik hoop met jullie mee dames! Trouwens leuk om met jullie spanning mee te leven. Ik ben ergens als laatste van dit topic aan de beurt, verwacht mijn ei pas aankomend weekend, en ik ben er nu van overtuigd dat ik me deze maand goed zal kunnen beheersen, dat ik mezelf niet zo gek zal maken en dat het me nu heus wel lukt om te wachten met testen. Hihi, we zullen zien!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (7) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje jijenikke 28jaar, ronde 6, eerste kindje 2. (7) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje dian, 36 jaar, ronde?, ?kindje? Marlo, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 3. (3) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (9) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje littlemarit, 28 jaar, ronde 1, 2de kindje zograagnog1, 41jaar, ronde 1, 5 de kindje w.v. 1* Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje mamavanjes ?jaar, ronde 15 (2xmk,l tweede kindje 6. (2) : Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje 7. (5) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje Victoire, 37jr, PCOS, ronde 2, 2e kindje, MMM Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 8. (4) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Smood, 29jaar, ronde 5, 1e kindje 9. (3): Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje, start in MMM Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (4): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje 11. (3) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Marloes, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 12. (4): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Demi84, 30 jaar, ronde 7 (4e na mk), 2e kindje koekenpan, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje 13. (6): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Bellylife, 44 jaar, ronde 36, 1e kindje (na miskraam) 14. (6): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Masrya, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Mommylife, 23 jaar, ronde 10, 2e kindje 15. (0): Datumloos (5) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Iez, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje, MMM Tessje34, 34 jaar, ronde 2 (na miskraam), 2e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 13, 2de kindje Totaal: 69 ♥Zwanger (1)♥, Ongesteld (0), MMM (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Zo de lijst is weer bijgewerkt! Welkom op 2 oktober Marlo Het wordt nog druk . @Nancy en Sparky, spannend hoor! Nancy wanneer ga jij testen? Mijn NOD is dus 2 oktober, dat is een donderdag. Maar ik vind het zo arelaxed om voor werk te testen (en ik wil per se 's ochtends testen). Ik heb maandag vrij dus denk dat ik dan alvast een test doe. Heb net 3 van die sensi testen gekocht. Ik vind het eigenlijk te vroeg! Maar omdat ik dan vrij heb vind ik het het relaxte moment. Wel irritant, want als het negatief is baal ik enorm ook al weet ik dat het vroeg is. Maar goed we wachten het af.
ik denk dat ik zondag samen met manlief ga testen, is wel zo gezellig. dan wel met zn cl vervroegde test. ik heb hetzelfde probleem wil ook per se smorgens testen, mijn nod is woensdag maar dan is hij al heel vroeg weg voor zijn werk. Vind het wel iets dat je samen moet doen,
Meiden help!! Heb t ook in een ander topic gezet. Vanaf cd10 doe ik de digitale testen van Clear Blue. Deze was tot gister negatief. Vandaag was deze positief, een smiley verscheen. Net deed ik nog een nieuwe maar nu was deze ineens negatief. Er zit 5 uur tussen, tussen de testen. Zou ik vannacht dan de piek hebben gehad? En heeft een poging vanavond dan nog wel nut?__________________
Grote kans dat hij morgenochtend wel weer positief aangeeft. Hier zelf wel altijd een korte piek dus het kan wel, maar ik heb gehoord dat de cb digitaal vaker later op de dag negatief geeft en dan sochtends weer positief.
Dames even een vraagje. Ik check dagelijks mijn bmm. Nu is ie heel.hoog en hard. Maar heb t idee dat ie nooit sluit. K voel altijd die soort van opening. Nu heb k wel eens gehoord dat dat kan omdat k al een kind heb gehad dat ie niet geheel sluit. Maar hoe moet k dat nou zien? Hoe is ie nou dicht?? Of hoe voelt dat... hij zou nu dicht moeten zijn toch op 6 dpo?
Ohh wat zijn jullie fanatiek om zwanger te worden zeg!!! Ik heb me juist voorgenomen om er minder mee bezig te zijn, mede omdat ik bang ben dat ik anders door ga slaan. Na 2 miskramen ben ik heel erg toe om nu eens een hele zwangerschap mee te maken, maar ben er heel rustig onder. Wel houdt ik mijn gewicht en temperatuur bij, wellicht ga ik volgende maand ook wel (weer) testen van de ovulatie testen, maar daar heb ik voor als nog geen zin in. Kunnen jullie nog wel met andere dingen bezig zijn als zwanger worden?
Ik heb geen ervaring met de bmm. Ik heb zelf altijd cb digitaal gebruikt en het ligt denk ook aan de concentratie van de urine. Denk dat je er vanuit moet gaan dat je ei eraan komt!
bij mij verschilt het per dag het ene moment wel maar kan het ook wel naast me leggen. Behalve zoals gisteren dat ik plots bloed verlies. Wat vandaag ook nog aanhoudt
Wat mij verteld is, is dat als hij laag en gesloten is, dat hij dan aanvoelt als het puntje van je neus. Als hij hoog en open is, dan voelt hij zoals je lip. Wellicht heb je daar wat aan?
dat vraag ik me idd ook af rond mijn eisprong ben ik er wat bewuster mee bezig maar verder laat ik het over me heen komen en zie ik het wel. ik ga niet temperaturen of ovulatie testen gebruiken. Misschien later als ik over een jaar nog niet zwanger ben. maar ben bang dat je er dan obsessief mee bezig gaat zijn. Maar dat zien we dan wel weer.. Nu lekker vooral van genieten!
Qua fanatiek bezig zijn....ik moet wel aan de ovulatietesten. Heb geen partner dus kan niet zeggen kom we gaan even haha kayliegh ik voelde altijd wel duidelijk verschil. Bij mij was het open staan vande bmm meer een spleet ipv een gaatje zeg maar.
Thx bamjolan! Nu is het idd meer een gaatje zeg maar. Wel wat kleiner dan vorige week... Enne obsessief bezig zijn is het niet. Maar het is nu eenmaal intens als je in de mmm loopt en al een lange tijd bezig bent om zwanger te worden.. Dus ga je proberen een houvast te zoeken en laat je het niet meer zo snel los... Miich hoe is jouw bloedverlies? Echt als menstruatie?