Wat een goed teken idd,,, tot wanneer hou je t vol om niet te testen dan??! Nou ik duim voor je mee hoor!!! Lfs Dian
Hi puk, Tja dit is ook wel de uitgelezen plek om lekker fanatiek d'r mee bezig te zijn. Heerlijk ff kletsen en beseffen dat je niet de enige bent die in dit spannend deel van je leven zit. Mijn manlief is d'r ook blij mee zo hoef ik hem miet te veel te plagen met verhalen over afscheiding, testen etc etc. Maar als ik de iPad weg leg ben ik t voor de rest vd dag ook weer kwijt hoor. Dus geniet lekker van dit hormonale geklets zou ik zeggen. Lfs Dian
Ja wanneer testen das weer zo'n vraagstuk. Ik denk dat ik dinsdag ga testen. Normaal heb ik dan altijd bruinverlies en pas de dag erna echte ongi. Vd iui regels mag ik pas donderdag testen dan is t 16 dagen na iui. Dus geen voortekenen dan test ik dinsdag! Heb nog 2 action liggen dus..... Alleen nog ff de dagen uitzitten pffffff Succes dames Lfs Dian
Ik ben er buiten het forum ook niet zo mee bezig. Draai ook gewoon mijn werkdagen, draai het huishouden en doe leuke dingen met mijn kleine vriend. Nou ja, morgen naar het cb, blehhh.
Ja, precies dat! En zeker na de ovulatie, die twee weken waarin je vanalles hoopt en denkt te voelen.... Mijn vriend zit niet persé op mijn theorieën te wachten. Die denkt alleen: ik zie het wel als t zover is. Een echte man hihi
Haha mijn vriend is precies hetzelfde MotherMary En ik ben het er volledig mee eens, dit is toch de plek om over zwanger worden te praten? De rest van de dag hou ik me bezig met mijn normale leven lol, maar mijn "zwangerschapsgedachten" bespreek ik hier Verder ben ik net pas "begonnen" dus ik ben nog niet aan de ovulatietesten of aan het temperaturen, maar kan ook goed begrijpen dat anderen dat wel al meteen doen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. En zoals Bamjolan zegt, sommigen moeten wel. En bovendien, vind ik het hier wel zo gezellig @Jezzebel zal je zo even op de lijst zetten, welkom!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (7) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje jijenikke 28jaar, ronde 6, eerste kindje 2. (7) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje dian, 36 jaar, ronde?, ?kindje? Marlo, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 3. (3) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (9) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje littlemarit, 28 jaar, ronde 1, 2de kindje zograagnog1, 41jaar, ronde 1, 5 de kindje w.v. 1* Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje mamavanjes ?jaar, ronde 15 (2xmk,l tweede kindje 6. (2) : Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje 7. (6) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje Victoire, 37jr, PCOS, ronde 2, 2e kindje, MMM Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Jezzebel88, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 8. (4) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Smood, 29jaar, ronde 5, 1e kindje 9. (3): Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje, start in MMM Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (4): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje 11. (3) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Marloes, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 12. (4): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Demi84, 30 jaar, ronde 7 (4e na mk), 2e kindje koekenpan, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje 13. (6): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Bellylife, 44 jaar, ronde 36, 1e kindje (na miskraam) 14. (6): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Masrya, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Mommylife, 23 jaar, ronde 10, 2e kindje 15. (0): Datumloos (5) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Iez, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje, MMM Tessje34, 34 jaar, ronde 2 (na miskraam), 2e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 13, 2de kindje Totaal: 70 ♥Zwanger (1)♥, Ongesteld (0), MMM (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo dames! Hier onwijs DRUK dat ik niet aan meelezen en kletsen kom :/ Ei kwam dit keer cd15 dus NOD klopt. Spannend weer toi toi toi
Ah, nu begrijp ik jullie beter. Ik las jullie verhalen en het kwam op mij over dat jullie de hele dag naar de wc rennen om te kijken hoe hoog de baarmoedermond zit, of je veel slijm hebt en of of je al dingen voelt. Ik dacht toen, is dat wel gezond om er zo fanatiek mee bezig te zijn? Hoor wel een hele hoop die zeggen, mijn man wil mijn verhalen over vruchtbaar slijm en zo niet horen, die van mij neemt dat op de koop toe, hij wil immers ook een kindje. Testen doen we overigens nooit samen, leg de test altijd op het kastje(als ik niet ongesteld ben geworden) en als ik tijd heb dan kijk ik wel weer. Het is niet mijn bedoeling om bot over te komen, want ik vindt jullie verhalen heerlijk om te lezen, alleen ik vraag me vaak dingen af, hoop dat jullie dit niet vervelend vinden.
Ik denk al dagen dat mijn eisprong écht morgen komt, de ovulatietestjes worden steeds donkerder, m'n buik rommelt al een week, zere borsten. Maar de testjes worden nog niet lichter, dus misschien gaat mijn banner gelijk hebben. Morgen ga ik het maar heel gezellig maken, nu zit ik voor mn werk een week in Finland.
We zitten hier allemaal met dezelfde redenen. Alleen de gaat ook iedereen er op zn eigen manier mee om. Ik werk ook gewoon en heb mn dochter en ml. Maar ben er wel degelijk mee bezig. Maarja door die zh bezoeken steeds ontkom je er dan ook niet aan denk k.. k vind de periode van het hormonen spuiten niet zo erg. Die vliegt om. Maar die verschrikkelijke ww!!! Hier mijn temp niet veel gestegen helaas. Denk dat nn gevoel klopt over deze ronde...
Wauw nancy! Volgens mij is die is die hartstikke positief! Voorzichtig gefeliciteerd! Hier begint de testdrang ook al flink te komen, ook al heb ik totaal geen symptomen. Misschien morgen ochtend maar een testje wagen...
Over twee weekjes ongeveer hoop ik ook zo'n mooie positieve test in handen te hebben 😊 We hebben het zondag en gister gedaan. Dan donderdag (eisprong) en vrijdag. En dan maar wachten 😉 Ben er iets minder mee bezig op het moment. Ik heb gister drie moedervlekken laten verwijderen in het ziekenhuis, van mn gezicht. Maak me klein beetje zorgen omdat er eentje later op de middag is gaan bloeden. Vanochtend heb ik daar het pleistertje vanaf gehaald, en ik zie echt nog een "spleetje" waar de hechtingen zitten. Nu vraag ik me af of dat zo hoort (het is niet mijn vakgebied natuurlijk en de chirurg weet echt wel wat hij doet). De andere twee pleistertjes durf ik er niet zo goed af te halen. Ik heb ook geen pleistertjes meegekregen. Dus ben gister naar apotheek geweest, heb gewezen naar pleistertjes in mn gezicht en gevraagd om dezelfde. Ten eerste ging ze aan mij vragen hoe die pleisters heten?! Ten tweede wilde ik gisteravond dus pleisters verwisselen, heeft die doos mij doorzichtige pleisters verkocht. Echt zo dom! Alsof ik mn hechtingen wil blijven zien als ik ze afplak 😬. Dus... hihi wat een verhaal. Oh ja, die hechtingen waar ik me zorgen over maak die jeuken prikken ook. Die andere twee hebben dat niet.
En ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke vitamine(s) jullie nemen mbt zwangerschapswens Ik slik de Vibofit. Dat is multivitamine voor zwangerschap(wens) en daarbij zit ook visolie. Als extra slik ik vitamine D.