Hahaha! Bedankt voor het turen in ieder geval.... Het is ook dom,dom, dom van mij om dit te doen, kon mezelf niet meer beheersen. Nu ga ik echt wachten tot volgende week!
Dames, ik heb jullie hulp nodig! Gisteren een goede ovu test gehad, vandaag was ie alweer wat lichter. Vandaag veel pijn in de lies. Wat nu door zeurt naar midden in de buik. Heb ik mijn ei nu al gehad of pas als de pijn weg is?
Ben ik ook benieuwd naar moielle, hier nu 2 dagen achter elkaar gedaan, maar hoor ook wel eens om de dag beter, beter meer dan minder zou ik zeggen al blijkt de zaad kwaliteit beter te zijn om de dag.... Voor alles wat te zeggen dus. Maar misschien weet iemand anders het beter??
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik weet wat dat vanaf het begin dat je een positieve test heb, je eitje binnen 24-48 uur springt. Dus wanneer je nu die pijn voelt, denk dat het "nu" bezig is haha ... succes! x
Gefeliciteerd Nancy!!!!! Ben benieuwd naar je volgende test! Qua ovulatietesten had ik vorige maand dat hij opliep en toch niet echt doorzette, om een paar dagen later toch nog te springen. Ik heb last van een misselijk gevoel, volle borsten en af en toe wat steekjes en gerommel onderin mijn buik. Had ik vorige maand ook wat last van, altijd fijn die hormonen. Mijn temp stijgt altijd na mijn ei in 1of 2 dagen met een piek, maar nu lijkt hij heel geleidelijk omhoog te gaan. Misschien komt de piek morgen nog, heb hem 1 keer eerder na 3 dagen pas gehad. Vanmorgen had m'n zoontje gelukkig niet zijn eigenwijze peuterbuien mee genomen naar het cb en deed alle testjes met gemak en plezier. En hij is nu zelfs iets boven de -1 lijn uit gekomen qua lengte en gewicht. Aangezien hij prematuur en dysmatuur de wereld op kwam, is dat toch weer een fijne bevestiging om te horen dat hij het goed doet. Nog 10 dagen voor ik van mezelf er een testje tegenaan mag gooien, bah bah bah, wat is dat wachten altijd saai. 😊😉
Ik zit zo ongeveer de hele dag achter de computer dus volg jullie allemaal, wat een gezellige drukte. Mijn NOD is 1 oktober. Gisteren heb ik keelpijn gekregen. Ook voel ik me met vlagen misselijk en heb ik kokhals neigingen, alleen weet ik nog niet waardoor dat komt. We wachten nog even...
Ik heb begrepen dat je het beste 4 uur voor het testen niet meer gaat plassen. Dus voor een avond test stop ik om 4 uur met drinken, ga ik half 5 plassen en test ik om half 9. Misschien heb je hier iets aan? De een test duidelijker in de middag dan in de ochtend en andersom, dus doe waar jij je goed bij voelt.
Ik zie mezelf in de lijst bij 5 en bij 9 staan. Maar die van 9 mag eruit gehaald worden. Mijn nod gok ik op 5 oktober.
WOW wat een drukte hier! @nancy gefeliciteerd! Dik en duidelijk positief denk ik zo. En je symptomen lijken toch ook wel wat te zeggen! Ben benieuwd wat cb morgen zegt, maar ik heb wel een vermoeden... @kabouter: fijn dat jullie huwelijksreis goed was. Hebben jullie daar geklust? Wel mooi als daar een kindje uit voort komt... @DaLySo ik zie niks, sorry... De wens is de vader van de gedachte in dit geval hè. Maar misschien over een paar daagjes....? @allen waaaaauw wat wordt hier fanatiek getest! Ik overwoog om ook aan de ovutestjes te beginnen, maar ik zie dat er zoveel verwarring over is, doe het toch maar niet. In je vruchtbare periode om de dag klussen zou genoeg moeten zijn toch? Nu ik er goed over nadenk: waarom is het eigenlijk belangrijk om PRECIES te weren wanneer je ei springt? Is ongeveer niet genoeg? Heb me er nooit in verdiept, misschien zie ik wel vanalles over het hoofd hoor...
Nancy gefeliciteerd meid ik zie het streepje goed hoor! Het lukte me gisteren en vandaag niet om goed terug te lezen. Heb wel het een en ander gelezen en nu alweer kwijt. Zit er nog steeds niet lekker bij! Hier dag 3 dat ik vloei om gek van te worden maar we gaan het allemaal wel mee maken. Zijn er morgen ochtend ook testers?? De eerste dames zijn bijna aan de beurt!
Dank je! Maar het zit echt tussen mijn oren denk ik..wil het te graag! Zoals mothermary zegt: de wens is de vader van de gedachte.
Nee op Internet staat zoveel. Het is geen echte menstruatie. Verlies alleen wat bloed bij het plassen of ik zie wat bij t afvegen. Meer niet en het komt niet de hele dag voor.