Bedankt dames, Ik blijf hier wel nog even plakken, als jullie het goed vinden. Vind het spannend hoeveel dames op roze mogen deze ronde.
Tuurlijk is dat goed, gezellig! En wij hopen natuurlijk dat jouw zwangere aanwezigheid hier ons ook geluk brengt.... hihi
Hoi handbalster idd zoals miich al zei. Zit in iui traject. Dus eisprong is woe ochtend geweest dmv pregnyl prik. En daardoor stijgt je temp wat later... maar vorige maand steeg ie door naar 37,1 dat heb k nu al niet eens gered. Zit zooooo klote in me vel. Voel vanaf begin af aan al dat t niet liep zoals normaal. Verloor tot 4 dagen na de iui bloed. Dus zal k de rest ook wel verloren zijj wat ze hebben ingebracht. .. moet straks zh bellen van ml om te vragen hoe en wat want ben niet te genieten... deze ronde is gewoon klaar... weet t zeker. Dan maar hopen na hsg volgende ronde weer Onder vocht in bm beginnen....
Wat mij betreft kan ik wel op blauw, aangezien ik niet zwanger ben, ivm een maandje moeten wachten. Hopelijk mag ik 1 oktoberop rood voor mijn menstruatie, want dan loop ik zo na de miskraam weer precies goed in de cyclus.
Sparky, dat begrijp ik. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik hoop voor je dat alles nu wel goed komt, roze is in dit geval toch wel hoop....
Hoi dames, Mag ik mij nog aanmelden? Ik kom van het september topic af, maar door een verlate eisprong nu dus hier Nod: 6 oktober -- Mltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
Lieve Noni, wat een naar berichtje. Heel veel succes met de komende onderzoeken en hopelijk is het snel raak voor jullie!
Sparky: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh! (Haalt adem) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh (nu buiten adem) Van harte gefeliciteerd meid! Het is jullie zo gegund! Ik hoop echt dat je deze zwangerschap mag voldragen en in juni een mega lief schattig klein babytje mag vasthouden! Geniet ervan! Al begrijp ik je zorgen. Maar geniet ervan!
ooh kayleigh, weet niet wat ik moet zeggen. Geen ervaring met temp. Geen ervaring met vruchtbaarheids behandelingen. kan alleen maar zeggen dat ik het zo rot voor je vind, deze onzekerheid. Veel succes met komende periode. En een dikke digitale knuffel voor jou 😙
Jaaaa ik hoop het ook zo! Maar mijn test van vanmorgen 9/10 dpo is donkerder dan mijn eerdere testen op 14 dpo bij de miskramen! Heb vooralsnog goede hoop! Ben me ook een partij misselijk zeg!
Wauw de eerste testers zijn al begonnen, wat lekker vroeg weer haha... Spannend, ga eens kijken wie het allemaal zijn! Gefeliciteerd allemaal!! Hier net ei gehad...dus moet nog even wachten
Mn gevoel was goed. Het klopt idd niet dat je zo lang erna bloed blijft verliezen. En ze vroeg ook naar buikpijn. Dat had k ook... kan nu niks doen afwachten en bellen als menstruatie begint...
Wat verschrikkelijk jammer, kayleigh... Goed dat je gebeld hebt, dan is op zijn minst de onzekerheid voorbij. Maar kan me voorstellen dat je daardoor slecht in je vel zit. Ik hoop en duim heel erg voor je dat het de volgende keer wel zo mag zijn. Maar voor nu: gewoon verschrikkelijk k*t!