Sterkte kayleigh echt verrot he! Hier aan t wachten tot t doorbreekt onwijs veel buikkrampen. Denk dat ik voor t weekend ongie word .
Sterkte Kayleigh! Dat volgende ronde maar JOUW ronde mag zijn en je die mag afsluiten met een mooie positieve test!
Jeeeeee Gefeliciteerd Sparky en Nancy!!!! Veel plezier op jullie roze wolk hihihi, zeker gezellig als jullie nog even mee kletsen! Balen Mitch, hoop dat het niet doorzet!! Zo lang je geen rood ziet, hou vol! Zal voor je duimen ... Liefs Kel
Oh wow, wat leuk! Gefeliciteerd Nancy en Sparky! Kayleigh, erg balen van deze iui ronde. Hopelijk gaat het next time wel goed. Sterkte met het verwerken van deze mislukte poging
Thx dames! Ben blij met jullie! Stukje begrip doet al veel... van mij mag me menstruatie nu al doorbreken! Dan maar door! Ml is gelukkig ook super lief voor me! K duim nu gewoon door voor jullie! Ben benieuwd wie de volgende is dames!!!
Sterkte Kayleigh wat ontzettend rot. Zwangeren gefeliciteerd snap je onzekerheid nog Sparky maar wel fijn dat die test nu al zoveel donkerder is en misselijkheid is natuurlijk ook een goed teken.
Ik weet niet wat het is. Maar ben me daar toch een partij misselijk! Zou het dan toch... Kan dat zo snel? We hebben het zondag dinsdag en gister gedaan. Haha zal eigenlijk wel niet. Zou wel heel gauw zijn. Of toch.. 👅
Sparky en nanncy gefeliciteerd!! Ik heb mijn nod ook op 1 okt maar durf nog niet te testen. Lig nu op bank met knallende hoofdpijn en erg moe. Vanaf eer gisteren erg laat van mijn (.)(.) En ook erg veel afscheiding. Heb morgen ook een sollicitatie gesprek wat ook veel klachten kan verklaren.... Ik zie het wel. Ben blij dat het in ieder geval al goed begint hier. Voor de meiden met minder Veel "geluk" Veel sterkte en hoop voor Hoe dat het ook snel raak mag zijn! Ik wacht nog even .
Wouw sparky!!! Gefeliciteerd meid! Ik zag het en moest toch echt even reageren!!! Geniet er lekker van en een mooie duidelijke testenheb je al! ☺️ Hier net paar dagen na eisprong. Loop gelijk met dubbeltje zag ik. Gefeliciteerd en hopelijk volgen rij snel! 😉
Gefeliciteerd zwangeren !!! Mooie testen Moet hier nog even afwachten tot de 7 maarja gelukkig wel weer op het wachtbankje vorige keer vond ik mijn ei pas op dag 45 was nu wel blij dat het wat eerder was