Ja welke maand hoop ik te veel maak me zelf af en toe een beetje gek! Elke x denk ik niet te veel hopen maar toch ongemerkt.. Haha heb ik vagedromen gehad en regelmatig om 3.50 of 4.00 wakker!! Vanacht eindelijk geslapen tot mn wekker ging heerlijk maargoed.. T wachten duurt gewoon veel te lang haha. Hoe ist bij jullie?
Zoooo herkenbaar!! Het is de wil die de geest gek maakt ib deze gewoon! Wat vinden jullie van mn temp kaartje??
Te vroeg getest?! Ik heb eind augustus net een miskraam moeten opwekken, deze maand hebben wij dus een verplichte rustmaand gehad. Volgende maand mogen wij er weer tegen aan gaan. Ik hoop dat ik op 1 oktober op rood mag, want dan is mijn cyclus direct weer perfect!
Het is misschien pas mijn eerste ronde, maar wat duurt dat wachten tot je NOD láááng. Ik had afgelopen week ook nog eens de 'pech' dat ik nog vakantie had. Volgende week weer werken en afleiding! Kan ik er niet zoveel aan denken, haha!
Ik heb gisteren getest en vandaag ook, en zie op die van gisteren een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zien jullie dat ook?
Heb nog steeds zere borsten en tepels en steken en steekjes rondom mijn baarmoeder... en misselijk. Vannacht zo misselijk geweest dat ik heb moeten overgeven...
Goedemorgen dames, ik ga denk ik morgen of zondag testen. Zit nu al twee dagen met de griep ( verkoudheid, keelpijn, hoofdpijn ) Nog niet echt symptomen, maar daar wil ik me niet aan vast houden. Jullie horen van mi!
Hi, ik had het vermoeden dat ik mijn ei 5 dagen eerder gehad heb, ik had het gevoel dat ik zwanger was. Dus heb eergisteren een testje gedaan. Der vanuitgaand dat ik een omo witte test zou krijgen. Maar zag toch heel duidelijk een tweede streepje, gister een cb test gedaan, en zwanger
Alle zwangeren gefeliciteerd!!! Gister wederom positief maar ook veel last van buik gehad tussen 6 en 8. Daarna was t over dus zal de eisprong wel geweest zijn! Di en woe een poging gewaagd dus hopelijk was het niet te vroeg.hihi
Ooooooh SORRY Puk! Dat verhaal heb ik helemaal gemist! Ik keek alleen maar naar je banner.... Wat lomp van me. En pijnlijk voor jou... *gaatzichineenhoekjezittenschamen*
Ja en er lig geel van de urine overheen maar zie wel licht een streepje wederom. Maar eigenlijk dom om te testen want hcg verdubbeld om de dag. Ik heb besloten om zondag nog eens te gaan kijken. Vind het wel raar maarja met die misselijkheid en overgeven nou poeh hey en dan ook mijn borsten en tepels doen daarbij pijn dus ja........
Hier toch nog ff een spam: Van vandaag 2e urine en had gewoon gedronken. Nu inmiddels opgedroogd. 10 of 11 dpo
blijft leuk he, ik had nog een gewone cb over heb ik toch nog even getest, ook 2de urine en een duidelijk kruis
Leuk leuk leuk Sparky.. Ik hoop ook ooit (binnenkort) een streepje te zien. Zograagnog1: Zie een vage schim als ik snel kijk maar vind het wel erg lastig te zien hoor. Ben benieuwd over een paar dagen Ik ga maandag testen. Als het negatief is test ik nog een keer op NOD (donderdag).
Puk wat balen zeg! Kayleigh wat lief zeg van die bloemen. Ga je ondanks je gevoel wel testen? Sparky word wel vrolijk van je spam hihi Zograag ik zie wel wat moet goed turen hopelijk knalt ie snel!