Oh en nog een vraagje hihi, is mijn 2de plas straks nou nog geconcentreerder dan die van de eerste? Omdat ik deze ochtend nog niets heb gedronken?
Dat kan Kelly! Dat hij dan geconcentreerder is, heb ik vaak wel. Maar vooralsnog durf ik je niet te feliciteren. Er worden foto's geplaatst hier op het forum van dames die gewoon net ongesteld zijn geweest en voor de grap nog eens testen met die testen en dezelfde roze zwangerschapsstreep krijgen. Eigenlijk zouden die testen uit de handel genomen moeten worden zovaak geven ze een zeer duidelijk vals positief resultaat. Het is echt heel jammer want zo kan je ze gewoon niet vertrouwen. Ik zou als ik jou was even een ander merk test doen. Of deze moeten duidelijk op gaan lopen. Ik hoop echt zoooo voor je dat je niet bij de vals positieve resultaten zit maar dat je gewoon hartstikke zwanger bent. Wellicht anders een topic openen bij ovulatie en zwangerschapstesten onderdeel? Daar zitten veel ervaringsdeskundigen met deze testen. Wellicht kunnen ze je duidelijkheid geven over of hun valse streep anders was dan jouw streep enzo. Duimen draaien voor je!
Hey Sparky, Thanks voor je antwoordt! Inderdaad ik neem ze niet meer die testen haal wel gewoon die van kruidvat 2v5. Pffff irritant he die valse testen. Vond net een bruin stukje/veegje in mijn onderbroek. Ben nooit te vroeg met menstruatie en zit nu op 10dpo. Kan dat nog innesteling zijn? Of zou t toch begin menstruatie zijn? Echt raar dit heb ik nog nooit gehad. Iemand ervaring mee?
Hoi kelly het kan allebei denk k wel in jouw geval... Ik hoef niet te testen. Mijn temp is al gezakt naar mn nod niveau.... dus klaar! Nu snel woensdag worden. Dan is mn nod. Gaan we weer verder....
Hier zakt mijn temperatuur ook, blij toe natuurlijk. Maar vroeg me wel af kan dit een paar dagen duren? Aangezien ik woensdag pas hoef te menstrueren? Ben hier lekker aan het rommelen in huis, vanmiddag samen met de buurvrouw onze gezamenlijke voortuin even onder handen nemen en wat zaadjes zaaien(in de tuin). Voor de wachters, veel succes met wachten en voor de testers, succes met testen, morgen.
Heb vanmorgen een action testje gedaan en nou denk ik een mini tuurstreep te zien. Dinsdag opnieuw testen. Eigenlijk beetje dom zo vroeg maar heb wat symptomen die ik met m'n vorige zwangerschappen ook had, zoals bijna geen haaruitval en slecht naar de wc kunnen. En zie wat meer blauwe aders op mijn borsten. Oh wat duurt deze week toch lang.
Hier precies hetzelde ik heb ook woe mn nod. Maar mn temp is ook al gezakt. Menstruatie kan eerder komen maar temp kan ook al vroeger zakken. Ik wist ook al dat niet raak was deze ronde dus had ook verwacht. ..
Pfff sinds gisteren het gevoel dat ik ongesteld moet worden. zo zeurend gevoel in mn onderbuik. maar hoef pas over een week ongesteld te worden. Gisteren zei mijn vriend.. je borsten lijken wel groter.. maar heb het idee dat het door het truitje kwam dat ik aan had hahaha pfff je kan jezelf echt gek maken haha Dames die zwanger zijn van Harte Gefeliciteerd!! Nu lekker genieten van het prulleke in jullie buik!
Balen Kayleigh! Hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt! Knuffel! en Puk voor jou dan weer fijn Blij dat je lekker van het weekend aan het genieten ben. MamavanJes over een paar daagjes maar weer testen Kelly hoop dat je andere testen een betrouwbaar resultaat geven! Ga je vandaag nieuwe halen? Hier wat krampjes, hoop dat het geen ongi krampjes zijn. Voel ook erg het gebied rond eierstok/lies met uitstraling naar heup. Tsja afwachten maar!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (7) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje jijenikke 28jaar, ronde 6, eerste kindje 2. (9) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje dian, 36 jaar, ronde?, ?kindje? Marlo, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3. (2) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje 5. (9) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje littlemarit, 28 jaar, ronde 1, 2de kindje Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje mamavanjes, ronde 15 (2xmk) tweede kindje Zograagnog1, 41 jaar, 5e kindje w.v. 1* 6. (4) : Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje Mltje, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Pien1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 7. (7) : Victoire, 37jr, PCOS, ronde 2, 2e kindje, MMM Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Jezzebel88, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Monijari (Monique), 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Axelle123, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 8. (7) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Tylmare, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Nathalieke83, 30 jaar, ronde 1 na mk, 4e kindje 9. (1): Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (5): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje SuusD, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje 11. (3) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Marloes, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 12. (5): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Demi84, 30 jaar, ronde 7 (4e na mk), 2e kindje koekenpan, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Hommel82, 32 jaar, ronde 1 na MA, 2e kindje 13. (6): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Bellylife, 44 jaar, ronde 36, 1e kindje (na miskraam) 14. (6): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Masrya, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Mommylife, 23 jaar, ronde 10, 2e kindje 15. (0): Datumloos (7) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Iez, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje, MMM Tessje34, 34 jaar, ronde 2 (na miskraam), 2e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 13, 2de kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje active82, 28 jaar, ronde 1, 1ste kindje Totaal: 79 ♥Zwanger (3)♥, Ongesteld (1), MMM (7), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Sorry voor het ongemak maar mag ik weer op de lijst? NOD 5 oktober, Zograagnog1, 5e kindje w.v. 1* 41 jaar Ik heb net roze gespot precies na een week waarvan ik al dacht dat het weleens een eisprong kon zijn. Mijn temp was dan ook erg laag 36,4. Of ik word ongesteld! Ik wacht af vandaag.
Als eerste sensibaby (extra gevoelige van sensitest) toen daar een lichtroze streepje op stond een kv 2v5 en die gaf een tuur. Volgende dag kv 2v5 duidelijk lichtroze streepje en cb digitaal met wekenindicator positief. Dag erna gaf ook action een heeeel licht streepje welke nu inmiddels ook al echt heel duidelijk is.
Hoi dames Wat balen van kayleigh en puk! Hier net getest negatief natuurlijk pff nog even wachten tot mn nod en dan weer door naar de volgende
Ik ben ook benieuwd! Nog meer zwangere onder ons?? Ik moet helaas nog een week wachten totdat ik kan testen
Is de kv 2 voor 5 gevoeliger dan de action testen ? Want dan kan ik misschien morgen wel een kv doen.