NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Happy Mams, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Hij is vaagjes, maar ik geloof ook wel dat er iets verschijnt!! wat spannend... laat je em over n paar dagen weer zien?? :)

2. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

@mamavanjes.. ja.. ik las het inderdaad.. is zo heftig he.. ik snap je gevoel! Happy en spannend tegelijk! Ik hoop op een plakker voor je !!!

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik zie hem ook! Hopelijk loopt hij mooi op.
    Voor iedereen op rood balen en iedereen op blauw, hopelijk komen jullie nog op roze.
    Hier op 7 dpo, vanavond gaan we gelukkig uit een vandaag en morgen werken. Aangezien er hier een paar op 9 dpo al een voorzichtig positief testje hebben gaan wij er woensdag ook voor aangezien ik wel wat symptomen heb. Kijken of we een licht streepje kunnen bespeuren. Spannend hoor!
    Iedereen die gaat testen, veel succes! Wel erg leuk om het allemaal te lezen.

4. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Spannend he! Waar merk je iets aan? Succes woensdag!

5. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik zie hem ook! Spannend!

6. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

En ik zie hem ook! :) Spannende zaken allemaal hier.

7. mamavanjes

mamavanjes Actief lid

21 nov 2013
    148
    0
    16
    Precies een jaar geleden werd ik zwanger van de eerste miskraam. Dus is allemaal wel heel dubbel. Heeft er toen zo ontzettend ingehakt dat hoop ik echt niet nog een keer mee te maken.

Bedankt allemaal voor het meekijken heerlijk om het even te kunnen delen met jullie. Hoop voor jullie ook allemaal mooie testen.

8. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    @mamaliev Ik heb volle borsten en steekjes erin. Opgeblazen gevoel in mijn onderbuik. Wat vlagen misselijk en ik blijf veel slijm houden. Ook mijn tempratuur blijft rond de 37 graden hangen, normaal schommelt hij meer. En mijn bmm is soms heel hard en dicht. Heb goede hoop. Maar de komende dagen zal het zich allemaal uitwijzen. Helaas kan ik geen paar dagen vooruit spoelen. Hopelijk houdt mijn lichaam me niet voor de gek. ...

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Welke testen gebruiken jullie en vanaf wanneer precies te testen??

10. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

2 sep 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik wil me ook graag even aanmelden.
    ronnekes, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 02/10

Ik verwacht normaal gezien mijn NOD op 2/10.
    Maar ik heb geen idee hoe het nu met m'n cyclus zit.

Na mijn pil, de eerste 2 maanden stopt 28 dagen, vorige keer was het 29 dagen..

Heb een hele tijd ovulatietesten gedaan, gaf nooit iets positief aan. :(
    We hebben deze maand wel om de dag geklust. Mijn vriend was hier zeker tevreden mee.. ;)

Ik heb nu wel al een tijdje soms een drukkend gevoel als ik zit. Zo een licht zeurend gevoel. Deze ronde géén gevoelige tepels.
    Maar wel veel vruchtbaar slijm als ik 's morgens opsta. Dit is al 1,5 week zo. Of dit iets betekent? Geen idee...

Nu totaal van niets last, terwijl ik de vorige rondes maar vanalles voelde en het toch negatief was. Ik ben benieuwd! Maar ik verwacht de kans zéér klein aangezien mijn ovulatietesten niets aangaven. :(

Nochtans heb ik een hele tijd een temperatuur van 36,9 gehad terwijl de testen niets aangaven. Nu al sinds 1,5 week 36,7 als temperatuur..

11. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben hier even een tijdje niet geweest, druk met andere dingen....

de meeste mensen hier hebben hun eisprong wel gehad nu, denk ik.... duimen voor een zwangerschap :):)
    (en voor de mensen die al ongesteld zijn geworden... balen!!! en op naar de volgende ronde :))

ben nu zelf al 6 dgn ovulatietesten aan het doen, echter nog geen streepje te zien :( (ook geen "vruchtbaar-slijm"), mn vorige cyclus duurde 32 dgn, uitgaande daarvan zou ik morgen mn eisprong hebben, maar dan zou je vandaag toch al een licht streepje moeten zien? of wat dunner slijm hebben? (maar ik ben echt 'kurkdroog")

heel soms denk ik dat ik mn eisprong al gehad heb vorige week, omdat ik toen wel wat dunner slijm had (en dat ik mn LH piek gemist heb, toen had ik nl wel een heel licht streepje op mn test en de dagen daarna was ie steeds echt witter dan wit), maar dan zou ik mn eisprong al op dag 11 gehad hebben en zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad....

afwachten maar...

ik test nog een weekje door met ovulatie testen (tot dag 25 of zo) en dan wacht ik maar op een menstruatie....
    volgende cyclus maar weer proberen..

12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Mamavanjes je maakt t spannend ik lijk wat te zien

Hier nog geen nod terwijl ik die wel verwacht... verlies je tussen tijds bloed moet t stoppen nu ik weet dat t niet raak is blijft t weg frustrerend dit!

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ja ik zie wel iets. Hoop voor je dat hij snel duidelijker wordt!

14. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Erg verwarrend hier! Mega ongi krampen gehad een uur lang, en nu is t weg! voel niets meer .... even goed terug zitten rekenen maar had donderdag de 18e een knal ovulatie test, maar ik reken met die donderdag maar eisprong kan dus ook pas 19 of zelfs 20 geweest zijn? Dan zou ik dus vandaag op 9 of 10dpo zitten en zou een innesteling nog kunnen.

Misschien maak ik mezelf alleen maar gek haha, je blijft toch hopen he! Heb al een week lang onwijs gevoelige borsten en bij menstruatie heb ik dat echt alleen 1 hooguit 2 dagen voor menstruatie. Zenuwslopend dit zeg!

Al die klachten, de helft zit gewoon tussen je oren hahaha, wel leuk zo'n forum maar als ik bij het eerste bericht begin te lezen heb ik aan het einde ook al jullie klachten gevoeld! hihiihi

Wel spannend en gezellig!

@Miich, wist jij dan echt al zeker dat het niet raak was? nog getest dan? misschien toch nog een klein wondertje ... ????

@Groot, hopelijk komt je eisprong nog ... 11 dagen is inderdaad wel heel vroeg, maar ja er is niks zo gek als t vrouwelijke lichaam!

15. nathalieke83

20 aug 2014
    38
    5
    8
    Ik zie toch ook een lichte streep :D

16. nathalieke83

20 aug 2014
    38
    5
    8
    Lees je vaker op forums dat dit ook een innesteling kan zijn. Meestal is dit een uurtje . Dus kan best kloppen. Best spannend :D

17. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Hier nu ontzettend beroerd. Vriendliefd was al 4 dagen aan het snotteren en nu lig ik onder mn kleedje op de bank...:(

Wat spannend al die tuurtestjes! Ik mag zondag :D

18. DaLySo

DaLySo Lid

27 apr 2014
    16
    0
    0
    Helaas! Ik mag op rood, vanmiddag ongesteld geworden..... weer door naar de volgende ronde!

@mamavanjes: ik zie het streepje, spannend!

Ik blijf wel meelezen hier, ben erg benieuwd en hoop op een mooie roze maand voor jullie!!!

19. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ga zondag ook testen 😊. Nod 9 oktober, maar ik gok het erop!

20. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Spannend allemaal!

Ik moet van mezelf wachten tot ná mijn NOD. Ik hoop natuurlijk dat ik mag testen en dat ik niet alsnog ongesteld word.
    Maar ik wil het liefste dan op mijn NOD testen, maar die avond eten we bij mijn vader en zijn vriendin. Als we testen en hij blijkt positief te zijn zitten we de hele avond met een grijns aan tafel, en dan nog niks mogen zeggen :D

Maarja, ik loop op de zaken vooruit ;)

Succes iedereen die nog even moeten wachten!

Deel Deze Pagina