NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Happy Mams, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ja Sparky ik ga echt testen dan, en waarom niet eigenlijk? Ik vind het voor mezelf wel verhelderend als ik een negatieve test krijg dan weet ik zeker dat ik op mijn ongi moet wachten.
    Maar wat als het wel zo is en ik test niet dan weet ik het niet eens?

2. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Dus... Ik heb ook de 6e mn NOD, heb in 2004 een goedaardige tumor uit mn rechterborst laten halen en heb een darmziekte (colitis ulcerosa)...

Wat is er met die datum???! :$

3. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ja alles dames hier zijn de uitdaging voor mij, ik hou het bijna niet meer! Maar dan denk ik, ach nog anderhalve dag...

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    hihihihihi
    Zo apart!! :(:D

Als we nou alle 3 ook nog op rose staan.....
    wanneer gaan jullie testen?

Zograagnog1, wanneer ga je de test doen?
    Je hebt gelijk ook... als t nega is, dan maar beter weten idd..

5. Zograagnog1

Ja Jaleisha, dan wil ik het weten ook! 36.4 gedaald en daarna omhoog, dan een week erna krijg ik roze verlies tot nu toe (3 dagen) wil ik wel eens weten of het toevallig niet een eitje is geweest op die dag die gesprongen was. En is het niet zo kan ik die week erop nog eens testen want misschien is dit zoals iemand dan eerder opperde een ovulatiebloeding, 2x kans dan hihihi. En ja hallo, tuurlijk jammer als het op niets uitloopt maar dan weet je het wel zeker?!

Zit te denken aan zondag om dan een test te doen. Misschien ook wel op de vrijdag... zit erover te tobben.

6. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hier gister een uur lang onwijze ongi krampen op 9 of 10dpo. Daarna helemaal weg! nog steeds gevoelige borsten al lijkt het minder te worden? Geen bruin/rood gespot gelukkig, NOD staat op donderdag. Gister negatieve test in handen (jammer genoeg) dus heb besloten niet eerder dan vrijdag te testen! (en dat is redelijk knap voor iemand met het vroege test syndroom haha).

Gaan er morgen ochtend nog dames testen???

7. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Nu ik heb aangeboden te helpen met de lijst bijhouden, wil ik natuurlijk morgen wel een hoop ROZE maken he!! haha :p:p:p

8. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Afgelopen woensdag (24-09) mijn eisprong gehad (heb hem overduidelijk gevoeld) ik NOD is dus de 8e ipv de 10e. De testdrang slaat toe... Wanneer zouden jullie het doen? Ik snap dat het nu nog geen zin heeft, maar zou vrijdag al een mogelijkheid zijn? Ik heb kv testen in huis

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Heb je normaal ook "roze verlies"? Ik had dat in mijn eerste zwangerschap ook, bij de 2e niet..
    Spannnnning...

Geen testers vandaag he?

10. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Ooh maandag ja! Haha dagje eerder dus :D
    En wauw... Heel toevallig!

11. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Wauw het word bijna eng, 3 dames met soortgelijke dingen in 1 topic :$:p hihi
    Mijn darmziekte is Coeliakie ;)

Ik denk dat ik zaterdag ga testen, vriendlief is dan vrij van zijn werk :)
    Test het liefst als hij ook lekker thuis is én blijft (dus niet naar zijn werk hoeft), stel dat het positief is kunnen we lekker samen blij zijn :D

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Jaa heel gek hahahah.. soort genoten :p
    Ja dat is wel het leukste he..

Ik denk niet dat ik tot zaterdag kan wachten! hahahahah;)

13. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen mijn nod. Sinds vanochtend een beetje plopperig gevoel in me buik eb last van mn onderrug!!

Pffffff laat m maar snel doorbreken liefst vandaag nog!

14. Zograagnog1

Ik heb het 2x gehad en drie keer niet, maar de laatste wel. Dus ja... het zou kunnen, als het iets anders is oke maar ga wel testen, vrijdag kan te vroeg zijn maar zo zij het maar dan test ik ook op de zondag :D heb die testen nu toch al in huis onzin om ze te laten liggen.

Nee, geen testers vandaag geloof ik.

15. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Jaa en als ie eenmaal positief is en blijft heb je ze toch niet meer nodig hahahaha!!
    Ik duim voor je!

16. Zograagnog1

Dank je wel dat vind ik lief!
    Ik hoop op veel roze hier.
    En duim voor iedereen hier ook op plakketjes en natuurlijk ook voor jouw Jaleisha28.

17. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Nou ik was eigenlijk helemaal niet van plan om voor een 3e te gaan hoor! haha maar ik kreeg zoveel seintjes van me lijf.. en het is inderdaad goed mogelijk dat ik nu zwanger ben.. dat ik er ineens mee bezig ben..
    Maar ik voel de spanning mee en vind het echt leuk om mee te lezen en mee te praten..

Ik vind elke uitslag dan ook wel prima..
    Zou het leuk vinden, maar ik heb 2 prachtige gezonde bengels, dus ik ben happy anyway :)

18. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook op de lijst

Tries123, 31 jaar, ronde 13, 2e kindje

M'n NOD is waarschijnlijk 10 okt

19. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb gekregen wat k wilde! K mag op rood! Een dag eerder dan verwacht! Dus vanaf donderdag weer starten met menopur. En volgende week donderdag mn hsg spannend!

20. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Fijn Kayleigh. Kun je weer een frisse start maken. Of nou ja, fris, je ongesteldheid is natuurlijk hartstikke welkom, maar fris is anders... ;)
    Ik hoop dat volgende maand jouw maand is!

Deel Deze Pagina