Mijn lijf is me weer aan het plagen en mijn nieuwe NOD is dus nog niet bekend.. Gister bruin/rood verlies gehad maar het heeft niet doorgezet.. Haal mij maar van de lijst af en dan kom ik weer als ik weet wanneer mijn NOD is..
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (5) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje 2. (4) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 3. (2) : Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (4) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 6. (3) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje 7. (2) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 12. (0): 13. (0): 14. (1): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje 15. (0): Datumloos (2) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Buiten de lijst (0): Totaal: 24 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]
hoi dames! welkom kelly1908, my girl 2012, dubbeltje en sparky. (niemand vergeten hoop ik) @ logan De titel is weer terug van weg geweest!! hahah @loes ik heb je weer van de lijst gehaald, mocht er wat meer duidelijkheid zijn dan passen we het gewoon weer aan @sparky tuurlijk mag je blijven hoe meer mensen hoe meer vreugd. @dubbeltje, ook ik heb me laten verleiden voor mijn nod te testen vorige maand.( om precies te zijn 6x, waarvan twee keer met een cb a 12 euro) kwam waarschijnlijk door het forum hihi. ik zag zoveel positieve testen voorbij komen, gunde mezelf ook een zwangerschap. was ik ook nog eens overtijd, nog meer testen hihihi, maar mocht uiteindelijk toch op rood! ook ik ga proberen deze maand te wachten tot mijn nod, met de nadruk op proberen dan! was toch wel teleurgesteld eigenlijk! dus ga proberen mezelf niet gek te maken. laten we dat ook afspreken met zn allen, mekaar vooral niet gek gaan lopen maken. deze tijd is al zo spannend! de bekende symptomen gaan weer komen, de datum tot onze nod gaat weer heel lang duren. het gaat spannend zijn, er zal vreugde en verdriet zijn. hopelijk heeeel veeeel vreugde! Daar is dit forum ook voor! lekker gezellig kletsen totdat onze nod is aangebroken en dan hopen op heeel veeeel roze! mijn menstruatie is ook weer voorbij, het klussen kan weer beginnen nog een weekje tot mijn eisprong, maar oefenen kan vast geen kwaad! hihihi groetjes nancy
hoi my girl. idd in bijna dezelfde situatie! we lijken wel twins op een jaartje na dan ( maar dat is best te verwaarlozen) hihih wat leuk! nu hopen dat we beide in hetzelfde bevallingsforum uitkomen, dat zou het helemaal perfect maken! groetjes nancy
Hallo meiden, moest al flink bijlezen vanmorgen! De lijst begint al vol te lopen, gezellig! Ik had tot mijn verbazing vruchtbaar slijm vanmorgen (zal jullie verdere details besparen ) en vanmiddag een ovulatietest gedaan (de eerste, vandaar de onzekerheid). Volgens mij zie ik een heeeeel licht streepje. Moet ik nu elke dag testen en wachten tot dat streepje donkerder wordt?
Ben het met jullie eens, het is altijd leuk om te lezen en dan wil jezelf ook. Ik ga ook pas op 1 oktober een test doen. Vind het een mooie dag op mn verjaardag als die maar positief is haha
@Nancy: Ja dat is echt niet leuk he? Ik heb de vorige ronde echt een stuk of 20 testen erdoorheen gejaagd. Echt stom. Nu de helft ongeveer, maar das nog belachelijk... Als ik nou zwanger was, maar dat is niet eens zo Ik merk dat er hier heel snel wordt gezegd...oh dat kan wel eens een zwangerschap betekenen, ik zou testen!! Of oh jij bent echt wel zwanger enz enz...En dat werkt erg op je gevoel! Heb het zelf ook een keer gezegd hoor tegen iemand, maar was zowat overtuigd door misselijkheid die ze had... Maar ja, niet handig dus! @Fiederelsje Je kan elke dag een testje doen ja. Streepjes staan er eigenlijk altijd wel op die testen, want je hebt altijd lh in je urine. De mijne zijn standaard zelfs aardig wat donkerder dan deze die jij laat zien!
Fiederelsje, er staat eigenlijk altijd een streepje op een ovulatietest. Maar bij vruchtbaar slijm zou ik wel dagelijks testen. Dit was mijn ovutest van vandaag:
Zijn we niet erg vroeg met de ovulatietesten? Heb ze al een tijd niet gebruikt maar we zitten begin september?! Achja wel leuker om te zien dat ze gaan pieken. In plaats van die omo witte testen Kayleigh Hoe zit het met jou iui al begonnen?? Zo ja hoe vind jij het?
Mooi gesproken Nancy inderdaad we moeten elkaar beschermen voor teleurstelling en onnodig geld uitgeven. Proberen ons verstand erbij te houden het kan immers nog wel maanden duren. Als het zover is moeten we kunnen genieten ipv overspannen te zijn van het "voorwerk" . @ Nancy: dat zou zeker super zijn . Laten we hopen en duimen!
Hoi dames! Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Mijn NOD is op 10 okt. 1e ronde, 2e kindje Spannend, we gaan er weer voor!!
hierbij mijn gegeven Nancy222, -nod dag, 1 oktober - leeftijd, 29 jaar - ronde, 1 na 2 miskramen - 1ste kindje? Ik kijk deze periode gewoon gezellig met jullie mee, daar wij deze periode niet voor het echie gaan. Aangezien ik moet afvallen en we mijn lichaam even rust gunnen.
hi, tja dat komt door die symtonen, we krijgen ze waarschijnlijk allemaal. Maar dat zegt niets, ik was ook een dag erg misselijk, verder prikkelbaar, hoofdpijn, licht in mijn hoofd en duizelig. Was er toch even een paar dagen van overtuigd dat ik zwanger was. Niet dus, gelukkig hield mijn man me wel met beide benen op de grond. Hij moest eens weten dat ik er zoveel testen doorheen gejaagd heb maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen. Groetjes nancy
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (6) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1ste kindje 2. (4) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje 3. (2) : Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 5. (4) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 6. (3) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje 7. (1) : Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje 8. (1) : pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4de kindeje 9. (0): 10. (1) : Kukel, ? jaar, ronde 1, 2de kindje 11. (1) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 12. (0): 13. (0): 14. (1): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje 15. (0): Datumloos (2) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Buiten de lijst (0): Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE][/QUOTE]