Oké voor de mensen die graag mee turen. En omdat ik graag de mening van andere wil horen. En betere foto van mijn test vanmorgen. Wat vinden jullie? Ook heb ik een vraag:de action testen zijn minder gevoelig toch?
Ik had het vorige maand ook. We zaten met alle ouders bij elkaar. En uitgelezen moment om leuk nieuws te vertellen, maar negatieve testen en geen ongesteldheid. Gek werd ik er van. Normaal ongeveer 26 Tot 28 dagen. Had Ik ineens 34 dagen. Ik weet liever waar ik aan toe ben dus snap je helemaal. Vond het echt een beetje niemandsland. ... succes, dat je maar snel duidelijkheid mag krijgen!
Toen ik aannhet ontpillen was had ik bet als toen k zwanger was boobs. De rest van me leven niet zeg maar. Hahahaha het kan echt zo onwijs veel met je doen. Hoop voor je dat je zwanger bent maar het kan allemaal door ontpillen komen... Ik zie niets. Maar k kijk op mobiel sorry.... Hoe gaan doen voor volgende topic? Ik zou wel jammer vinden als ie gesplitst gaat worden. Vind het zo meelezen en niet alrijd reageren ook leuk. Zoals nu. Zit alweer op cd 3 maar blijf toch nog ff. K wacht ook straks op welke lijst k me ga zetten. Heb waars deze maand me nod nog maar wil wel bij een leuke lijst. Hihihi
Jaaa ik zie hem. Heb je die dan vanavond gedaan of is het met ochtendurine? Action is minder gevoelig als bv kruidvat 2v5 maar je kan met action al een paar dagen voor NOD positief testen is mijn ervaring. Voorzichtig gefeliciteerd.
Volgens mij zie ik n licht streepje hoor hihi wat een spanning allemaal. .. Weet niet of de action testen minder gevoelig zijn er staat in de bijsluiter dat je vanaf 4 dgn voor nod kan testen.
Logisch dat je gek wordt van van die onzekerheid! Het kan ook echt nog 2 kanten op. Ken best verhalen van mensen die pas dagen na NOD voor het eerst positief testen, maar ook verhalen van mensen die normaal een superregelmatige cyclus hebben en dan ineens, zonder aanwijsbare reden, overtijd zijn. Soms wel een paar weken. Hoop voor jou zeker dat je snel duidelijkheid hebt. Hou je ons op de hoogte? Oh, en ach die hormonen die met je aan de haal gaan, we kennen ze allemaal...
Voor de mensen die geen symptomen hebben dan kan het heel goed zijn dat je zwanger bent hoor. Mijn ervaring na 3 zwangerschappen (waarvan 2 miskramen) dat je als je zwanger bent eigenlijk minder klachten hebt dan wanneer je ongi moet worden. Voor alle mensen op rood ontzettend balen en hoop dat jullie volgende ronde op roze kunnen. En voor alle positieve testen gefeliciteerd! Hopen dat het lekker gaat oplopen en goed blijft gaan.
Hello, einde dag twee NOD, net toch maar geen test gekocht voor morgen omdat ik denk dat het alsnog komen gaat.. Zaterdag ochtend test ik mocht dat nog kunnen doen. Ben eigenlijk wel relaxed deze ronde, ga er maar niet vanuit, dan kan het eventueel nog positief uitpakken. Ik droom er wel over ook heb ik erover nagedacht hoe ik het mijn vriend zou vertellen, nou ik heb wel 10 ideeen, nu eerst alleen nog de "plakker" Fijne avond allen
nou ik hoop dat ze zo blijven ze mogen van mij wel wat groter hahah ik heb een hele goeie app van ovia daarmee kan ik heel goed mijn cyclus bijhouden ik zit nu op dag 39 en heb wel steeds krampen en dan denk ik ja vandaag ga ik het worden ! maar dan komt het gewoon weer niet ik baal er zo van
ik heb ook altijd grotere borsten in de 2e fase van mn cyclus (haha wat klinkt t toch raar! ) ze zijn voller zeg maar, en zó gevoelig! maar bij mij is het dus normaal, ik krijg het altijd voordat ik ongi word iedereen is hier een beetje gestrest denk ik, vooral rond de NOD misschien had je een late eisprong? heb je geen ovulatietesten gedaan?
ja ik normaal echt nooit ze zijn dan wel pijnlijk en gevoelig maar ik kwam thuis vandaag bij mijn moeder enik deed mijn jas uit en ze zegt soow val wat worde je tiete groot zeg ! toen dacht ik is het echt zo opvallend haha ik hou mezelf voor dat ik mischien een maandje wacht ofso en als ik dan niet meer symptomen heb of ongesteld word a ik eerst een test doen als die negatief is ga ik naar de huisarts ik weet niet wat normaal is bij het uitblijven van je cyclus bij het ontpillen
ik zat zo erg naar je test te staren dat mn ogen pijn deden zie de tweede streep wel maar heel vaag. HCG verdubbelt zich iedere 2-3 dagen dus overmorgen nog een keer testen, dan zie je hopelijk al een dikke tweede streep
Waarom niet nu al testen? Je zegt dat je wacht op symptomen die je nu nog niet hebt, maar ik lees ook dat je best wat symptomen beschrijft die wél bij een zwangerschap kunnen horen. Zeg niet dat het zo is, maar testen kan geen kwaad toch? Wie weet weet je dan wel snel meer...
Jynn: ik twijfel of ik wel of geen streep zie. Het lijkt alsof aan de onderkant iets te zien is, maar boven niet. Hopelijk gauw een nog duidelijkere streep. Mygirl2012: heb je ovulatietesten gebruikt en/of hou je je temp bij? Regelmatige cyclussen zijn geen garantie, je kunt zoals iemand al zei zomaar opeens een langere cyclus hebben. Kan door zwangerschap komen, maar ook omdat je eisprong later was of een langere lutale fase.
Vraagje over temperatuurkaartjes: Hebben jullie weleens dat de jullie temp op 2 dpo weer even daalt? Ik begin te twijfelen of mn ei op cd15 sprong of vandaag nl.
Ne, deZe was nog van vanmorgen. Heb net die van de action geprobeerd, maar eigenlijk had ik dan wat langer niet moeten plassen. Dus het was meer om te kijken of ik daar een indroogstreepje bij had. Nou die is nu iig omo wit. Echt geen teken van streepje. Tja als ze die 2 voor 1.49 verkopen kan je nog wat verwaarlozen hè
Ik snap je dat je gefrustreerd bent maar voor een bbz moet je zwanger zijn he dus dan heb je wel een positieve test meid. Je kunt een keer een langere cyclus hebben, of door deze stress kan je ook wat later zijn.