NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Happy Mams, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

2 sep 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de eerste keer dat ik mijn temperatuur opneem. Ben wel na mijn menqtruatie begonnen. Dus ik weet mijn tempratuur daar niet van. Spijtig genoeg. :)

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    lb1985 oww spannend zeg. Zie hem.

3. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland

Wat jammer van de test he. Je hoopt toch dat er iets te zie is!

Dus je hebt het druk in je slaap! Dat kan zo vermoeiend zijn.
    Mijn dochtertje werd gister wakker en zei tegen mn man: mama alle chocola opgegeten...
    Dus hij zegt: en M. dan? Nee, zei had niks gekregen van mama.
    En ook tegen mij: mama jij hebt alle chocola gegeten. Dus ik heb maar sorry gezegd en beloofd dat ik volgende keer zal delen :)

4. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    ja echt he! Soms lijkt het wel alsof meiden denken dat je mening geven, hetzelfdr mag zijn als iemand de grond in boren, te kwetsen of gemeen zijn. Kap dan ook gauw af op zo'n topic.
    Dit is natuurlijk wel een heel ander soort topic.
    We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Wij begrijpen elkaar, omdat we op het moment hetzelfde doormaken.
    Dat zal ook wel schelen.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    In mijn geval was het zo dat als mijn temp na ei opliep tot boven de 37 en dat bleef dan was het goed!! Ik heb dus echt nog goede hoop voor je. Heb je een temp kaartje?

6. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hoi Kayleigh, mijn man is thuisgekomen nu. Lekker vroeg en we moeten het er maar over hebben wat we gaan doen. Laat het dalijk weten. Maar je hebt wel gelijk dat het nog geen eerlijke kns heeft gehad. En ja... wat maakt mijn leeftijd uit, eh...:)

7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Liefste dames

Af en toe kom ik eens piepen op jullie forum, gezien ik zooo benieuwd ben naar al die testen van jullie:)

Nu heb ik al geregeld eens voorbij zien komen dat veel meiden de lijst te lang vinden, plus dat het onoverzichtelijk wordt door de grote groep meiden. Hierbij voelen verschillende dames zich niet goed, wat heel begrijpelijk is. Als je met iets zit, dan wil je dat graag delen en wil je ook gehoord worden. Er werd vanuit verschillende hoeken al geopteerd om te gaan voor een NOD lijst per week. Ikzelf merk nu zelfs 2 weken voor testen in het forum van 16 t/m 30 oktober dat het al erg onoverzichtelijk wordt, laat staan wanneer er dan eens getest zal worden!

Dusssss... heb ik de lijsten voor november per week aangemaakt. Ik hoop dat er hiervoor begrip is. Nu denken er waarschijnlijk enkelen 'wat zij zich permitteert!". Daar kan ik volledig inkomen.
    Maar het is gewoon omdat er voor het november forum nog maar 4 dames waren, en deze zitten ook nog eens in dezelfde week. Daarom dacht ik dat het gemakkelijker was om NU al te gaan opsplitsen. Want achteraf is het al veel moeilijker natuurlijk. Mensen krijgen een soort band met elkaar en willen elkaar opvolgen, dan is het ook niet leuk als ze achteraf opgesplitst worden. Er moet iémand het doen, anders blijft het toch maar bij praten. bij deze heb ik nu het heft in handen genomen.

Seg ... laten we gewoon hopen dat we géén gebruik moeten maken van de weeklijsten van november en dat we gewoon allemaal ROZE zijn!!:D
    HEEL VEEL SUCCES IEDEREEN!! Ik duim voor jullie x

8. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hallo iedereen ik ga jullie verlaten want mag op rood ten eerste en mijn man en ik hebben alles overwogen en heb de pil net ingenomen.

Iedereen veel heel veel geluk!

xxx

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha meiden
    Ben niet zo veel aanwezig, druk met de verhuizing!

Sinds februari verlies ik 8 dagen na ei al troep maar vandaag dag 8 na ei en nog niks! Bmm wel dicht en hard.
    En 3 dagen daarna breekt het dan door dus word ik 11 dagen na ei echt ongesteld. Dat zou maandag zijn hihi
    Ga zondag maar een testje wagen hihi

10. Louloute

Louloute Niet meer actief

ik hoop dat je HCG flink gaat stijgen meid!

in de annotatie staat dat je het resultaat binnen 5 minuten moet beoordelen, niet later - want dan heb je kans op vals positieve test..

@kayleigh2007
    gefeliciteerd met je dochter!!!

ik heb sinds gisteren steken in mn buik...maarja die heb ik altijd voor mn ongi. Dussss denk niet dat t deze maand gelukt is :(

ik zie een duidelijke streep hoor! misschien even je bloed laten prikken? voor de zekerheid? :)

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had net een bruine veeg. Kan dat een innesteling zijn?

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

volgens FF is je 1e dag = dag waarop een inlegkruisje onvoldoende is en je een tampon/maandverband nodig hebt
    ik krijg van die FF emails, zat toevallig te lezen net :D

da's niks, 0.1 graden! heb je nog niet getest? ;) wat is je BBT?

@MotherMary
    aww, sweet! *kus*

13. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wat spannend allemaal dames!

Puk, wat heeft de gynaecoloog gezegd over hoe lang het moet duren tot je menstruatie op gang komt?

Kat80 ik heb ook een tijdje van die dromen gehad, dat je wakker wordt met het gevoel dat er een vrachtwagen over je heen is gereden :(

Anoniem ik heb geen ervaring met de action testen.. Heb die sensi testen zelf. Tot nu toe kan ik daar ook niet teveel over zeggen, want alleen maar negatief getest en tot nu toe klopt dat steeds ;)

LB1985 Ik zie hem zeker, gefeliciteerd!

Iez: Haha, ja what's in a name? Haha nee hoor het verschilt gelukkig heel erg hoeveel ik slaap (zie opmerking naar Kat) maar slaap meestal erg licht en vind dit forum nu zo spannend dus dan ben ik half wakker en kijk ik toch maar even snel ;)

Zograagnog1: Jammer dat je weggaat!! Maar dappere beslissing en het is je eigen beslissing :) Goed gedaan! We gaan je wel missen hier hoor!

Ronnekes: Spannend, hou je ons op de hoogte?

MotherMary: Leuk dat je dat schrijft, ik vind het zelf hier ook erg gezellig! Ik probeer die topics met van die uitgesproken meningen een beetje te vermijden eigenlijk, want word er zelf ook niet vrolijk van. Geef mij maar dit NOD forum en zwangerschapsverschijnselen, lol.

Jijenikke: Ik ben het helemaal met je eens, het zou best wat strenger in de gaten kunnen worden gehouden. Daarvoor heb je tenslotte ook moderators!

Bamjolan: Ook voor jou nog erg spannend dus!

Logan Ik heb vriendinnen die dat hadden terwijl ze zwanger waren dus nog geen zorgen maken zolang het niet doorzet, en zou dan denk ik best innesteling kunnen zijn?

Zo heb nu ff de tijd genomen om alles bij te lezen en goed te reageren :D Sorry voor mijn lap tekst haha ;)

14. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik hoop me niet aan te sluiten bij een november groepje :D
    Maar ik zeg goed initiatief 👍
    En over het "permitteren", iemand moet de eerste stap zetten toch! Ik ben benieuwd hoe het bevalt.
    Misschien krijg je op deze manier wat meer meepraters ipv meelezers, omdat het groepje compacter/overzichtelijker is.
    Ben benieuwd!

15. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik hoop het! Als ik naar je banner kijk, kan het heel goed zo zijn! Spannend!

16. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Wat een moeilijke beslissing die jullie genomen hebben.
    Geniet van elkaar en van wat je al hebt (wat je waarachijnlijk al doet :D ).
    Het ga je goed!
    Xxx

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    ik test ook zondag 😊

Succes met de verhuizing 😓

18. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hier vlagen van menstruatie-achtige krampjes/steken/gevoel.
    En als ik buk stromen mn tepels vol :D

Maar goed, misschien heb ik dat altijd wel een week voordat ik ongesteld moet worden :)
    Note to myself: volgende x als ik zwanger wil worden, alle lichamelijke rariteiten noteren tussen ei en nod, voordat we aan de slag gaan haha
    Want heb echt geen idee hoe die periode normaal gesproken lichamelijk gezien verloopt hihi
    Weet alleen dat ik 1 dag voor nod in staat van moord ben!!! Zo'n kort lontje, pvieuw. Daar hou ik serieus altijd rekening mee als ik wat plan. Haha

Trouwens is de aversie tov mijn man weg 😊.
    Gelukkig maar! Ik vind m weer hardstikke lief, hij loopt niet meer in de weg, ik duld zijn aanwezigheid weer en ik ben weer graag bij hem.
    Ik hoop maar dat hij er niet teveel van heeft gemerkt, arme lieverd haha

19. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Je beslissing klinkt weloverwogen, maar toch moet je ook afscheid nemen van een droom. Succes daarmee. Ik vind je dapper. Dankjewel voor al het meelezen, meeleven en meeluisteren hier. Het ga je goed!

20. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha hier precies dezelfde gedachte ;)

Deel Deze Pagina